Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes S600 Lang vs BMW 760Li vs Audi A8 W12

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Eu unul prefer in urmatoarea ordine:
    1.S-ul 2.7-ul 3.a8-sincer cu audi,am ceva neplaceri si il pun pe ultimul loc..pe clubaudi,sunt ceva probleme la aceasta masina.
    Daca as avea acum banii ptr. una din cele expuse mai sus,sau macar din aceasta clasa,cu motor mai mic(eftin) mi-as lua ceva mai hard sau suv,ca nu aveam drumuri ptr. astfel de masini.

    Comment


    • #62
      Originally posted by mircea600sel View Post
      1.Nu posta consecutiv.{foloseste functia ''edit''}

      2.In acest topic nu este vorba de VW Phaeton si nici de S63 AMG


      3.Cu poti sa afirmi ca interiorul de pe audi e mai frumos decat cel de pe Bmw?

      4.Harman Kardon de pe seria 7 e mult peste cel de pe S-classe{Bang&Olufsen}...sa nu pomenim de cel de pe Lexus{Mark Levinson}
      care le da clasa la amandoua.

      5.Apropo de dotari unice:''Debut mondial: directie integrala activa - rotile din spate vireaza in acelasi sens cu cele din fata sau in sens opus, in functie de viteza.''

      6.Cutia 7G-tronic am inteles de la cei ce au avut ca nu este deloc reusita.{mai multe detalii poate da prietenul Nihal}


      P.S. Intradevar ''sezlongurile'' din spate ale unui Lexus LS600H sunt ...{imi cer scuze de offtopic}
      Bine, am zis ca imi place mie mai mult interiorul de la Audi, nu am zis ca este mai frumos. Eu cred ca ce imi place mie tu nu poti schimba. Sau nu este asa?

      Si de Phaeton pusese un coleg niste imagini cu masina si am zis ca sa fiu dragut si sa comentez si ce a zis el . Bang&Olufsen si Mark Levinson am auzit cum suna, dar nu in masina, si mi-a placut mai mult Bang&Olufsen, in S au pus Bang si se vad sunt finisate frumos si in stalpii din fata...de S63 AMG ramansesem eu cuplat si de aceea am scris...Era vorba de clasa S scuze

      Comment


      • #63
        maciuci?

        Originally posted by pneu View Post
        Zici ca pe audi nu dadeai 2 bani in anii 80, de ce ai da acum?! macar mercedes are ceva KAMPIOANE ca sa zic asa, audi ce are!??!, MACIUCI ca sa zic pe intelesul meu!
        cred ca te inseli colegule,audi chiar au avut si au masini performante si char ce au castigat numeroase competitii,nu zic ca mercedes nu au sau nu au avut masini performante si puternice in competitii,eu de exemplu la orice ora din noapte sau zii as alege sa mi cumpar din nou un W220 S 400 cdi Lang,am detinut o as,asemena bijuterie si am apucat sa conduc si un s 320 cdi care este tot ok la caroserie si comfort dar nu mi ofera aceeasi senzatie si placere ca un S 400 cdi,acum detin un passat b7 140 cp si un bmw 728iA din 96 si sincer nu am aceeasi placere cu ele ca si cu modelul ce ti am scris mai sus,unii in speta chiar eu prefer modelul S 400 cdi Lang in fata la orice alt model mai nou sau mai performant pentru simplu fapt ca asa imi dicteaza inima si sufletul.Mult succes

        Comment


        • #64
          Originally posted by shadow View Post
          Pentru ca ce a fost odata nu mai e acum si ce e acum nu a fost odata.
          De-a lungul timpului se schimba campionii, stapanii, regimurile politice, imperiile, incalzirile si racirile globale. Si marcile de masini.
          Deci Mercedes era tare si acum e slab iar Audi era slab si acum e tare.
          Eu nu cumpar o masina din 2008 pentru ca era buna bunica ei din 1978.
          Unul din cele mai tari commenturi vazute de mine in ultimul timp.....

          Comment


          • #65
            Eu as merge pe Audi, poate nu pe motorul de top, prefer cel de 3.0 TDI. Nu aleg S-ul deoarece ii prea frumos si elegent, ii o masina care te simti ca in puf (nu stiu ce laude sa ii mai dau). Cum zic aleg A8-ul deoarece ii masina de munca si de ucis pe toate drumurile patriei.
            Acest model de A8 ma atrage mai mult decat W221.

            Mercedes-ul nu este facut pentru o tara asa precum ii ROMANIA. Aceasta marca ii buna pe autostrazile din Germania, Austria, SUA, Canada, etc. si sa ai sub capota un motor de 65 AMG cu care sa te plimbi pana te plictisesti.

            Comment


            • #66
              Zilele trecute am avut ocazia sa merg(in dreapta) intr-un A8 2012. Masina este fenomenala. Nu sunt un fan al exteriorului. Nu-l agreez deloc. Dar interiorul este o opera de arta si de departe cea mai buna calitate.

              Am mers si cu 730i din 2010 si parca nu mi-a trezit niciun sentiment. Interiorul este sub S si A8, tinuta de drum mi s a parut destul de catastrofala pt. o limuzina. Si daca era sa calci pe o pietricica, se simtea destul de mult in masina. Destul de rigida masina.

              S'ul, am detinut si detin, toate W221<2009. Am avut S320 cdi, S63 Amg si acum S420 cdi. Ca si confort, este total peste cele doua. Treci prin gropi exact cum trece o barca prin valuri, lin si fara sa simti mai nimic. Interiorul, este superb dar ca si calitate a ramas destul in urma Audi. Si mai este simplicitatea cu care poti opera orice la el. N ai nevoie de meniuri si submeniuri si etc, toate sunt plasate unde trebuie si te astepti sa faca totul perfect.

              Parerea mea:
              S'ul - confort suprem, lux, exterior
              A8 - interior perfect
              7'le - dinamica
              16'' C350e
              16" 911 Carrera
              15" S350 Cdi

              Comment


              • #67
                Drey, aici ai dreptate, dar la ora acutuala Audi A8 2011 ii pe primul loc, are o tinuta de drum si un confort aproape de S. Design-ul de pe S ii prea demodat acuma de aceea A8-ul ii pe primul loc in acest moment, dar asta pana ce apare W222 si atunci isi reia pozitia de lider in materie de lux, confort si TEHNOLOGIE.
                Spun aceste afirmatii deoarece am mers cu noul model de A8 care avea un motor de 4,2 TDI, ziceai ca stai ca un rege. Cu W221 am avut ocazia sa fiu plimbat doar ca era un S500 (fara 4 Matic) din 2006 si mi sa parut prea brutal.
                Acuma cele 3 branduri (Audi, Mercedes-Benz, BMW) sunt la un nivel foarte ridicat si fiecare are plusuri si minusuri, acuma depinde de motorul pe care il preferi sau stilul de condus.

                Comment


                • #68
                  De acord cu cele spuse mai devreme. Dar, puternic vine si Jaguar, ce vrea o nisa in elita modelelor de lux cu Xj. Phaeton a fost un model reusit, dar primul lor model nu a stralucit in vanzari. Era si logic.

                  Eu unul as merge pe LS600. E maxim ce poate oferii o limuzina in acest segment.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by 300zxtt View Post
                    Eu unul as merge pe LS600. E maxim ce poate oferii o limuzina in acest segment.

                    As Salamu Aleikum

                    Oooo da!!!Lexus LS600 e tare rau de tot.Arabii din Emirate nu sunt prosti,din contra...

                    Ontopic:La ora actuala A8 e tata lor la interioare.
                    Last edited by mircea600sel; 05-01-2012, 14:54 PM.

                    sigpic

                    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by mircea600sel View Post
                      As Salamu Aleikum

                      Oooo da!!!Lexus LS600 e tare rau de tot.Arabii din Emirate nu sunt prosti,din contra...

                      Ontopic:La ora actuala A8 e tata lor la interioare.
                      A8 are cel mai bine finisat interior .

                      Comment


                      • #71
                        Pun cateva poze cu triada de lux nemteasca. Modelele sunt cele din 2012.

                        Audi A8 W12. Are un motor de 6300 CMC ce dezvolta 500 CP si un cuplu de 625 Nm. Ajunge la 100 km/h in 4,9s.





                        BMW 760LI. Are un motor de 6000 CMC ce dezvolta 544 CP si un cuplu de 750 Nm. Ajunge la 100 km/h in 4,6s.



                        Comment


                        • #72
                          Scuze pentru dublu post dar nu imi da voie sa pun mai mult de 10 poze.

                          Mercedes-Benz S600. Are un motor de 5513 CMC ce dezvolta 517 CP si un cuplu de 830 Nm. Ajunge la 100 km/h in 4,6s.



                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by adrian.o View Post
                            Mercedes-Benz S600. Are un motor de 5513 CMC ce dezvolta 517 CP si un cuplu de 830 Nm. Ajunge la 100 km/h in 4,6s.
                            Nu e mare diferenta intre modelul 2003 si acesta. Doar 17CP si 30NM intre ele. Merita oare 100.000euro diferenta dintre ele? Practie e acelasi motor.

                            Comment


                            • #74
                              Bineinteles ca merita, deoarece W221 ii o masina mai noua decat w220. W221 are un interior mult mai confortabil. Nu mai vorbim de tehnologie ca w221 aproape da pe afara de electronica. Si multe alte elemente......

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by adrian.o View Post
                                Bineinteles ca merita, deoarece W221 ii o masina mai noua decat w220. W221 are un interior mult mai confortabil. Nu mai vorbim de tehnologie ca w221 aproape da pe afara de electronica. Si multe alte elemente......
                                Colegul 300zxtt se referea strict la motor.{cai putere/NM/pret}Referitor la confort nu cred ca este chiar asa de mare diferenta.Ai spus mult mai confortabil,de parca in W220 ai sta ca intro caruta

                                Sunt superbe toate modelele expuse de tine.A8 castiga la interior si S-ul la exterior.

                                P.S. Sper ca nu e cu suparare daca atasez si eu niste poze cu un concurent al celor prezentate mai sus.

                                Lexus LS600h


                                Cylinders
                                V8
                                Displacement
                                4969 cm3
                                Power
                                327(438)/6400 KW(hp)/RPM
                                Torque
                                385/4000 lb-ft/RPM OR 522/4000 Nm/RPM
                                Fuel System
                                Electronic Injection
                                Fuel
                                Hybrid
                                CO2 Emissions
                                219 g/km

                                performance

                                Top Speed
                                155 mph OR 249 km/h
                                Acceleration 0-62 Mph (0-100 kph)
                                6.3 s
                                Attached Files
                                Last edited by mircea600sel; 05-01-2012, 19:24 PM.

                                sigpic

                                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF