Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

4 Matic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 4 Matic

    Noul sistem de tracţiune integrală îmbunătăţeşte siguranţa atunci când rulaţi pe drumuri ude, cu zăpadă sau gheaţă. În loc să lucreze cu diferenţiale blocabile convenţionale, noul 4MATIC foloseşte un sistem electronic avansat. 4MATIC distribuie 45% din puterea motorului axei faţă şi 55% axei spate - pentru a asigura o tracţiune optimă.

    Modelul diesel S 320 CDI şi modelele pe benzină S 450 and S 500 sunt disponibile cu tracţiune integrală permanentă 4MATIC.
    http://img524.imageshack.us/img524/8...nsgalleqr3.jpg

  • #2
    Ce e nou la el ? "noul" 4matic ? ala vechi nu facea acelasi lucru ?

    Comment


    • #3
      Probabil s-au schimbat niste componente ale transmisiei.
      http://img524.imageshack.us/img524/8...nsgalleqr3.jpg

      Comment


      • #4
        Este binevenit acest nou 4MATIC, eu personal ii mai simnt lipsa pe drumuri care nu au fost curatate de ghiata.Oricum pentru mine este deajuns sistemul prezent, insa recunosc ca am avut niste emotii la un moment dat, insa am scapat cu bine.Era destul de probabil sa cunosc o bordura de aproape , insa tehnologia Benz isi spune cuvantul.

        Comment


        • #5
          LemonDemon: ne faci si noua un topic cu masina ta ? ca vreau sa aflu mai multe despre S direct de la un proprietar.

          Comment


          • #6
            Sunt deschis sa raspund la orice intrebare referitoare la S-Classe.Sa fac un topic special pentru asa ceva este complex(cel putin din punctul meu de vedere) si din pacate nu am asa mult timp la dispozitie.

            Comment


            • #7
              Am inteles. Sunt foarte curios cum conduci noaptea ? banuiesc ca ai sistemul ala cu infrarosu nu ? e suficient sa te uiti pe display ?

              Comment


              • #8
                Sistemul infra-rosu este un gadget folositor mai ales pe drumuri nationale unde mai apre un ametit , un cal , pe care in mod normal nu il observi prea repede.Este doar un sistem adiacent , condusul pe timp de noapte este "clasic" , ca sa ma exprim asa.Ma confrunt cu aceleasi probleme , singurul avantaj fiind parbrizul si luneta care flitreaza lumina de faza lunga , astfel incat sa nu ma deranjeze.Insa acest aspect nu este un accesoriu ce tine de clasa , eu de exemplu mai detin tot ca masina personala un Nissan Primera Ph2 care exact aceasi optiune.

                Comment


                • #9
                  Ai sistemul acela prin care se umfla lateralele sacunelor in curbe?
                  http://img524.imageshack.us/img524/8...nsgalleqr3.jpg

                  Comment


                  • #10
                    Nu am sistemul respectiv , am doar reglare electrica cu memorare si sistem PRE-SAFE de la Mercedes.Asta pe parte mecanica , pe partea de comfort sunt cu incalzire/ventilare si cu masaj.

                    Comment


                    • #11
                      Referindu-ma la 4matic, din cite am inteles, sistemul a ramas identic cu cel vechi la baza lui. Adica privind treaba din punct de vedere mecanic. Doar ca prin complicarea partii electronice, l-au facut mai fiabil. Oricum, si daca am dreptate si daca nu am, la vremea cind a aparut a fost o mare inventie. Si se foloseste de peste 20 de ani.

                      Comment


                      • #12
                        4-Matic sant de 2 feluri:
                        Primul 4-Matic era pe W124 si era un 4x4 derivat din tractiunea spate. Un ambreiaj multidisc comandat de calculator cupla puntea fata la tractiune in momentul in care erau sesizate diferente de turatie intre punti. AMbreiajul care cupleaza puntea fata e pre-presat, deci sistemul e permanent, dar forta transmisa e mult mai mica decat pe spate, ca atare automobilul isi pastreaza caracteristicile dimanice ale unei tractiuni spate.
                        Orice alt model 4-Matic de limuzina in afara de W124 e un sistem permanent cu diferential central asimetric. Adica forta la puntea fata e mai mica, tocmai pentru a pastra caracterul de tractiune spate. Sistemul cu 3 diferentiale libere e foarte sensibil, adica daca una din roti nu are aderenta masina nu se misca, iar aici intervine electronica, prin senzorii ABS monitorizeaza vitezele rotilor si le franeaza pe cele care merg mai repede decat restul. ML si GL au diff central simetric. La ML W164 si GL
                        X164 diff central e blocabil mecanic 100%, la GLK blocarea se face cu un ambreiaj multidisc.
                        Situatia cu lipsa de aderenta pe puntea spate: Daca centralul e blocat toata forta e transmisa in fata. Daca nu e diff central blocabil, sistemul 4-ETS franeaza ambele roti din spate, ecivaland cu aderenta. Forta va fi egala la cele 4 roti, sau daca centralul e asimetric proportionala 40-60% dar incarcarea cu forta pe spate e creata de frane.
                        BENZ G, altceva ce ?

                        Comment


                        • #13
                          Siti ce ma gandeam??La cat consuma un S500 daca se merita sa-l pui p gaz si care sunt dezavantajele, etc. Care are idee??

                          Comment


                          • #14
                            In ceea ce priveste S 221 nu veti putea face nici un fel de modificare la acest automobil .
                            Toate calculatoarele masini sunt scrise pe seria de caroserie , nu se pot pune pe o alta masina ; in ceea privesc softurile calculatoarelor ,ele se updata numai la dealer on-line
                            4 MATIC este foarte simplu , numai daca se buleste vreun rulment la el schimbi transmisia ,pentru ca 4-matic este in carcasa cutiei de viteze si sincer nu mi se pare ceva deosebit din punct de vedere tehnic
                            Motoarele diesel sunt fiabile pina in momentul in care nu pui motorina buna (atentie la statiile peco ) motorina BIO nu este indicata .
                            Motoarele pe benzina destul de fiabile (atentie la benzina cu care alimentati)
                            Chiar daca se dau km inapoi in bord ;km reali apar in celelalte calculatoare
                            Nu este indicat sa faceti modificari la motor deoarece piesele sunt destul de scumpe iar softul calculatorului de motor este foarte strict (din cauza noxelor)
                            In rest o masina fiabila daca ai grija de ea
                            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                            TEL 0722623721.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF