Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Care a fost cel mai faimos model din clasa S ( full size ) in istoria Mercedes Benz ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    W126, W140 si W220 parerea mea.

    Comment


    • #17
      Dupa mine, cel mai reusit este w140, pentru mine reprezinta cel mai bun compromis intre partea mecanica si partea electronica.La vremea lui, a fost:
      -S600 v12 - primul v12 pus pe un sedan, cel mai puternic Mercedes la vremea lui, cel mai mare motor de 6 l pe S600
      -ca dimensiuni, cel mai mare S
      -prima masina care a avut ESP
      Sa ma corecteze cineva daca gresesc.
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Eu îţi dau dreptate în ceea ce priveşte afirmaţia ta "cel mai bun compromis intre partea mecanica si partea electronica", într-adevăr era ultima maşină fabricată de MB. Ca şi tehnologie, şi eu aş înclina spre acest model, dar are o carenţă mare: designul. A pierdut acea linie, acea fluiditate atât de bine descrisă în cuvinte de alţi colegi cu veleităţi poetice. La mine "cronometrul" s-a oprit la 126. Ce a fost înaintea lui (şi s-a terminat cu el), e artă, şi - din păcate - deja istorie. Mi-ar fi plăcut să trăiesc în vremurile acelea (anii '50-'80) şi să posed fiecare model scos pe piaţă, first hand. Dar asta e, visele (încă) sunt gratis.
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #19
          Mie cel mai mult imi place w220,atat interiorul cat si exetriorul sunt fascinante,sa nu mai vorbim de w221 care sparge galeria,nu contest faptul ca cele anterioare specificate de colegi nu ar fi mai tari,dar astea 2 imi plac mie.

          Comment


          • #20
            Mercedes Benz S-Klasse W126

            Comment


            • #21
              w126 clar:d

              Comment


              • #22
                Mercedes Benz W116&W126.The best or nothing.
                Test drive it as if you would drive test it.

                Comment


                • #23
                  116, 126 za best. Preferata mea e w 140.
                  Last edited by Carmine; 09-19-2010, 10:22 AM.
                  Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                  http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                  http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Nelu Patrascu
                    Tehnologic, a fost prima maşină cu ABS şi tot prima cu airbag.
                    Din ce imi amintesc, cu ABS incepuse sa fie echipate optional si ultimile modele de W116.

                    Comment


                    • #25
                      W126 S-Klasse! Cel mai folosit model in filme...ce sa mai zic...
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #26
                        W 140 E visul meu de o viata ,acum am un w202 dar daca ma ajuta Domnu ....of of

                        Comment


                        • #27
                          Eu am avut un accident vara asta,soferu era beat,eu in dreapta,si am intrat in parapet dinala metalic care nu avea coltu indoit,rotunjit.Aveam aproape 100 kmh si cat a apucat sa franeze cred ca impactu a fost la vreo 80 kmh.Eu daca nu aveam centura,pupam parbrizu ) , dar la viteza aia am simtit doar o senzatie ca si cum cineva tear impinge.Masina avea abs dar nu a functionat ca avea urma de franare continua,si nici soferu nu a simtit in talpa trepidatia de la abs.Caroseria masini nu prea sa avariat grav dar au fost pagube cam maricele,pt ca a intrat parapetu pe la grila,a agatzat putin si bara si a rupt toate tampeniile ce la are masina pe partea soferului,compresoru de la aer,aia de la abs,niste fire..etc. si sa oprit in tabla care desparte interioru masini de motor(cea de sub parbriz),daca trecea si de aia...soferu murea sigur.Dar am avut noroc si am scapat fara nici o zgarietura.
                          P.s: Masina a fost un w126 300 se

                          Comment


                          • #28
                            Din privinta mea w 126 e cel mai faimos model de S-classe vreodata produs deoarece anii dovedesc fiabilitatea recunoscuta a acestui model. Dovada vie sunt oamenii a caror zambet pe buze ince le reamintesc amintiri placute petrecute cu aceasta masina. Prilejul de a admira un asemenea model nu se compara cu nimic in lume, daramite sa il mai si conduci, asa ca noi cei care deja il avem trebuie sa il ''pretuim'' ca nu se mai fabrica
                            Bond....James Bond !!! => Benz... Mercedes-Benz !!!

                            Comment


                            • #29
                              Toate testele prin care a trecut w140 ... Pacat ... nu cred ca intelege nimeni limba. Poate gaseste cineva o varianta in engleza.

                              Part 1 http://www.youtube.com/watch?v=PQkFS...eature=related
                              Part 2 http://www.youtube.com/watch?v=rVQnuI0iu5k&NR=1
                              Cu S-ul nu te pui.

                              Comment


                              • #30
                                Parerea mea este ca toate care au venit pana la w140 au fost opere de arta in ce priveste aspectul si tehnologia adoptata. W140 a dominat tehnologic, dar nu si aspectual.


                                Votez pentru w126 ( in special CUPE! )


                                ( inca sunt mic... dar sper candva sa devin posesorul unui w126 cupe cu motor pe cinste )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF