Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Elegance vs Avantgarde

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by paulicaCPN View Post
    Ce alte diferente mai sunt intre Elegance si Avantgarde ,ma refer la interior sau dotari in plus sau minus,in afara de arcuri si suspensie.
    Diferente la nivel de dotari nu prea sunt generale, pentru ca depind foarte mult de optiunile celui care a comandat masina.

    Poti sa gasesti Mercedes-uri in varianta Classic mai dotate decat majoritatea Avantgarde-urilor. Deci tine foarte mult de optiunile celui care a comandat masina.
    ...

    Comment


    • #32
      Originally posted by no problem View Post
      Masina mea cand am cumparat-o a fost Avantgarde, datorita soselelor, drumurilor si bordurilor am decis sa schimb amortizoarele si arcurile cu unele de Elegance, Classic-ul are aceleasi arcuri si amortizoare.
      Diferenta e mare dintre cele doua modele, pentru oras cel mai confortabil este modelul Elegance sau Classic, pentru autostrada sau drumurile nationale cel mai indicat este Avantgard-ul, masina sta pe asfalt si sincer iti spun se lipeste chiar imi este dor cand merg la drum de acele arcuri si amortizoare pe care inca le mai am .
      Pentru aceasta tara unde a trecut al-trei-lea "razboi" si vor mai trece o sumedenie de "razboaie" cu bombardamente care mai de care sa distruga superbele noastre sosele si drumuri iti recomand cu mana pe inima modelele Elegance sau Classic. Daca vrei sa o schimbi si sa o faci Avantgarde iti vand eu arcurile si amortizoarele si ai cand vrei Avantgarde sau Elegance.
      Salutare,spune-mi te rog cat te-au costat amortizoarele si arcurile de elegance?

      Comment


      • #33
        Imi cer scuze ca activez un topic vechi dar topicul descrie exact problema mea actuala si am nevoie de o parere a colegilor care au trecut prin situatia mea.

        Am un W210 320 CDI din 2000, model Avantgarde si uzura normala + drumurile din RO au distrus amortizoarele spate in mai putin de 2 ani. Acum daca tot trebuie sa schimb amortizoarele care costa ceva bani: 2000 lei bucata pe original si 1300-1600 lei pe producator, ma gandesc serios sa trec pe amortizoare de Elegance.

        Intrebarile mele adresate colegului no_problem si celorlalti colegi care au mai facut schimbarea:

        1. cand se trece de la amortizoare Avantgarde la cele Elegance, trebuie modificat ceva la sistemul de prindere al amortizoarelor pe masina? Un mecanic imi zicea ca ar trebui modificat nu stiu ce "urechi" de prindere a amortizoarelor pe caroserie, pentru a se potrivi, ca alea de Elegance/Clasic nu se potrivesc pe caroserie de Avantgarde.

        2. ca si pret care e diferenta dintre amortizoare Avantgarde si cele Elegance? se merita din punct de vedere al pretului avand in vedere preturile pentru amortizoarele Avantgarde?

        3. cu amortizoarele Elegance masina care initial a fost conceputa cu amortizoare Avantgarde pierde la nivel de siguranta, manevrabilitate, devine mai greu de controlat in curbe?

        4. inafara de amortizoare si arcuri mai trebuie/e recomandat sa se schimbe ceva?

        Multumesc anticipat pentru intelegere si ajutor.


        Originally posted by no problem View Post
        Iti spun sincer ca am incercat mai tot inainte de a lua decizia sa schimb amortizoarele si arcurile, am avut jante de 16, actual 17.
        Avantgard-ul este Avantgard, intradevar cu cat jantele sunt mai mari cu atat masina este mai rigida, dar arcurile si amortizoarele sunt tot acelasi.
        Cand am montat aceste jante de 17 ... hmmm, masina statea pe drum demential, dar cand intram in oras incepeam sa ii iau lu Videanu, de la maimuta pana la extraterestrii toate neamurile si cunostintele in p..a si ce era la gura mea nu ii spala nici Dambovita.
        Din cauza ca nu puteam sa urc masina pe trotuar (pentru ca dupa cateva incercari reusisem sa sparg bara), cei de la Supercom (ridicari masini) mi-au ridicat masina de vreo trei ori ca nu aveam unde sa parchez, iti imaginezi ca atunci am spus GATA si mi-am cumparat arcuri si amortizoare de Elegance.
        De atunci imi pot parca si eu masina nu mai strang din fund cand trec peste sleauri, gure de canal, linii de tramvai sau tren etc.
        Asa ca il sfatuiesc pe colegul nostru sa se indrepte catre Elegance sau Classic, dar daca ii place o masina joasa si rigida Avantgarde.

        Raspunsul la intrebarea: Ce pachet ar fi mai bun pentru ROMANIA?
        Ii recomand Elegance sau Classic.
        Last edited by no problem; 03-16-2011, 17:44 PM.

        Comment


        • #34
          Originally posted by eurocarromania View Post
          Imi cer scuze ca activez un topic vechi dar topicul descrie exact problema mea actuala si am nevoie de o parere a colegilor care au trecut prin situatia mea.

          Am un W210 320 CDI din 2000, model Avantgarde si uzura normala + drumurile din RO au distrus amortizoarele spate in mai putin de 2 ani. Acum daca tot trebuie sa schimb amortizoarele care costa ceva bani: 2000 lei bucata pe original si 1300-1600 lei pe producator, ma gandesc serios sa trec pe amortizoare de Elegance.

          Intrebarile mele adresate colegului no_problem si celorlalti colegi care au mai facut schimbarea:

          1. cand se trece de la amortizoare Avantgarde la cele Elegance, trebuie modificat ceva la sistemul de prindere al amortizoarelor pe masina? Un mecanic imi zicea ca ar trebui modificat nu stiu ce "urechi" de prindere a amortizoarelor pe caroserie, pentru a se potrivi, ca alea de Elegance/Clasic nu se potrivesc pe caroserie de Avantgarde.

          2. ca si pret care e diferenta dintre amortizoare Avantgarde si cele Elegance? se merita din punct de vedere al pretului avand in vedere preturile pentru amortizoarele Avantgarde?

          3. cu amortizoarele Elegance masina care initial a fost conceputa cu amortizoare Avantgarde pierde la nivel de siguranta, manevrabilitate, devine mai greu de controlat in curbe?

          4. inafara de amortizoare si arcuri mai trebuie/e recomandat sa se schimbe ceva?

          Multumesc anticipat pentru intelegere si ajutor.
          Salut, am citit cea ce doresti sa faci si iti spun cea ce am schimbat eu la masina.
          Se schimba doar arcurile si amortizoarele, masina se inalta cu cu 2-3 cm si devine mai elastica nu mai este la fel de rigida cum era inainte, dar este mai rigida decat un Elegance sau un Classic. Ce te sfatuiesc sa controlezi inainte de a monta arcirile si amortizoarele sa verifici oalele din fata stanga dreapta unde intra acele amortizoare, pentru ca problema generala la aceste modele W210 este legata de rugina care mananca aceste oale sa verifici daca are puncte de rugina sau rugina. Daca are inceput de rugina sa mergi la un tinichigiu si sa iti curete acea rugina si sa iti intareasca oalele. Eu am patit-o cu una dintre oale cea pe partea dreapta fata si am fost nevoit sa o inlocuiesc si mai stiu un caz al unui coleg care a patit la fel.
          Arcurile de Elegance sunt aceleasi ca si la Classic, aceleasi dimensiuni si duritate, cele Avantgarde sunt mai scurte si mai rigide la fel si amortizoarele. Dimensiunea in diametru a arcurilor sunt la fel in cele 3 cazuri deci le poti monta fara nici o problema. Tinuta la drum este mult mai comoda si masina devine mai barca dar nu atat de barca cum este un Elegance sau un Classic, nu mai ai pretentia sa mai stea in curbe asa cum sta un Avantgarde dar sta mai bine in curbe decat un Elegance sau un Classic.
          Sfatul meu este sa le schimbi adica sa cumperi de Elegance sau Classic, nu avem drumuri pentru Avantgarde, eu nu am avut nici o problema in privinta arcurilor si amortizoarelor Avantgarde, dar cum am explicat si mai sus m-am saturat sa nu pot urca borduri sa parchez masina, sa ma treaca transpiratiile de cate ori trec peste un canal mai iesit, linii de tranvai etc. Mai ales cand este incarcata masina.
          Pretul de nou al unui arc sau amortizor nu il stiu deoarece le-am cumparat sh dar sigur este mai scump un arc sau un amortizor Avantgarde fata de un arc sau amortizor de Elegance sau Classic. Apropo dupa ce am schimbat arcurile si amortizoarele am fost si am facut unghiul de fuga fata+spate.
          Deci in final se schimba arcurile si amortizoarele si pica exact la fel ca celelalte decat ca masina se inalta cu 2-3 cm.
          Pretul pentru arcurile si amortizorele de Elegance pe care le-am cumparat sh a fost de 1.000 lei adica 250 euro.
          Last edited by no problem; 03-15-2011, 19:50 PM.
          E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

          Comment


          • #35
            @no problem

            Si e necesar de schimbat arcurile/amortizoarele si pe fata si pe spate, nu?
            Desi cele de pe fata sunt noi, nu doar cateva luni de cand le-am schimbat, ma gandesc ca nu pot sa merg pe fata cu arcuri/amortizoare de Avantgarde si pe spate cu arcuri/amortizoare de Elegance ... atunci chiar ca ar fi barca.

            PS: Multumesc de sfaturi.

            Comment


            • #36
              Originally posted by eurocarromania View Post
              @no problem

              Si e necesar de schimbat arcurile/amortizoarele si pe fata si pe spate, nu?
              Desi cele de pe fata sunt noi, nu doar cateva luni de cand le-am schimbat, ma gandesc ca nu pot sa merg pe fata cu arcuri/amortizoare de Avantgarde si pe spate cu arcuri/amortizoare de Elegance ... atunci chiar ca ar fi barca.

              PS: Multumesc de sfaturi.
              Se schimba toate patru, iti dai seama cum ar arata masina cu botul lasat si spatele ridicat, ar spune lumea ca esti pietar sau ca ai o Dacie Break inaltata de spate pentru sa poti cara cu ea, in plus gandeste-te cum ar sta aceasta masina in curbe sau aliniamentul ei. Le schimbi pe toate patru: arcuri si amortizoare daca doreti o masina cu care sa poti circula in ROMANIA.
              E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF