Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Achizitie E250cdi facelift vs ML 250 cdi, ambele 2013

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Achizitie E250cdi facelift vs ML 250 cdi, ambele 2013

    Salutare, sunt nehotarat intre un E w212 250cdi 2013fl si un ML 250cdi 2013,(ambele suspensie pe arc) nu am condus niciunul, iar rugamintea mea, catre cei care le-au condus pe ambele, este sa imi spuna cum li s-a parut ML-ul in comparatie cu E-ul. Este diferenta de confort intre ele, daca da, in favoarea cui? Cum e spatiul la sofer fata de E? ML-ul are cu vreo 400 kg mai mult, in aceste conditii cum se simte demarajul fata de E Class? Orice alte impresii mi-ar fi de folos.
    Multumesc mult.

  • #2
    Ti-ai cam dat singur raspunsurile. E evident ca ML-ul fiind mai greu este mai lent in demaraj si se inclina mai tare in curbe. La confort desi nu am mers decat cu varianta pe perne cred ca e tot mai confortabil ML-ul .

    Comment


    • #3
      Spatiul interior la ML este mai mare decat la E Class?

      Comment


      • #4
        Ca propietar de w212 250cdi 4matic 2012 si ocazional
        conducator de w166 250 cdi 2013 o sa imi dau cu parerea.

        Ml-ul spatiu interior , confortabil , perfect pt calatorii lungi , portbagaj mare .
        Pe partea de motor se misca bine , ajutat de cuplu mare 500Nm , consum foarte bun extraurban la mers legal .
        In viraje se simte ca e suv , frane foarte bune , foarte bine izolat , nu se aude zgomot vant , vizibilate foarte buna .
        In oras , in Bucuresti , se misca greoi , masa
        mare isi spune cuvantul , loc de parcare dificil de gasit , consum mare .
        Musai sa aiba camera pt mers cu spatele si senzori de parcare .


        La w212 , spatiu mare la interior ( pt o limuzina ) , izolatie fonica f buna , portbagaj mare , perfect pt oras / vacante . Consum mic pe afara , cutia 7g plus comoda , de tinut in S mode , la 180 km/h undeva la 2000rot / min .
        Stabilitate in viraje f.f. buna , tractiunea 4x4 perfecta ( pt mine ) , motorul trage foarte bine 500Nm se simt din plin.

        Ambele modele conduse de mine , au suspensia normala .

        Comment


        • #5
          Ca propietar de w212 250cdi 4matic 2012 si ocazional
          conducator de w166 250 cdi 2013 o sa imi dau cu parerea.

          Ml-ul spatiu interior , confortabil , perfect pt calatorii lungi , portbagaj mare .
          Pe partea de motor se misca bine , ajutat de cuplu mare 500Nm , consum foarte bun extraurban la mers legal .
          In viraje se simte ca e suv , frane foarte bune , foarte bine izolat , nu se aude zgomot vant , vizibilate foarte buna .
          In oras , in Bucuresti , se misca greoi , masa
          mare isi spune cuvantul , loc de parcare dificil de gasit , consum mare .
          Musai sa aiba camera pt mers cu spatele si senzori de parcare .


          La w212 , spatiu mare la interior ( pt o limuzina ) , izolatie fonica f buna , portbagaj mare , perfect pt oras / vacante . Consum mic pe afara , cutia 7g plus comoda , de tinut in S mode , la 180 km/h undeva la 2000rot / min .
          Stabilitate in viraje f.f. buna , tractiunea 4x4 perfecta ( pt mine ) , motorul trage foarte bine 500Nm se simt din plin .

          Ambele modele conduse de mine , au suspensia normala .

          Comment


          • #6
            Salut B97 DMT. De ce spui ca ML-ul este mai greu de parcat? Din cate cunosc, E class-ul W212 este mai lung ca ML-ul W166.

            Comment


            • #7
              Posibil sa fie mai lung , dar ML-ul este mai “mult” . Fara senzori si camera mai greu pt cine nu stapaneste parcarea .

              Comment


              • #8
                Inca sunt nehotarat referitor la model, mai mult imi place ML-ul, dar il voi folosi mai mult in oras si fiind greu probabil consumul va fi considerabil mai mare.
                Mai ok ar fi E-ul, dar design-ul interior si exterior la w212 nu prea e pe gustul meu.
                Am inceput sa ma uit si la Cls 250 2013-2014 prefacelift, imi place cum arata, dar nu l-am condus, ma puteti ajuta cu pareri referitoare la confort in comparatie cu E Class, sau orice alte pareri legate de Cls.
                Pentru mine conteaza foarte mult confortul si nu imi place suspensia rigida, iar referitor la Cls ingrijorarea mea e sa nu fie suspensia rigida (suspensie pe arc).
                Cls-ul are mai multe tipuri de suspensie pe arc (cum este la E Class)? Are si varianta de suspensie pe arc mai moale?
                Cum e vizibilitatea in Cls? Spatiul interior e considerabil mai mic decat la E?
                Multumesc mult.

                Comment


                • #9
                  Cls-ul are spatiul mult redus. Platforma tehnica este comuna cu cea de la E-class .
                  Cred ca trebuie sa te decizi cu ce anume vrei sa te deplasezi Suv vs Limuzina .
                  Dupa care , vezi ce anume gasesti pe piata , km , intretinere , preturi.

                  Comment


                  • #10
                    Salutare,imi permit sa imi dau si eu cu parerea ca posesor de Ml, cei drept varinata anterioara, W164.Din punctul meu de vedere motorul de 2,2 nu are ce cauta niciodata in viata pe Mileu !Indiferent ce cuplu au scos si ce zic ei, eu cred ca o masina precum Mileu trebuie sa fie dotata cu minimul de motor de 3000 cmc !Varianta de 2,2 cred ca a fost scoasa pentru cei care nu au bani de impozite sau care vor sa se minta singuri !!E similar cu, parerea mea, aceeasi prostie a celor de la Vag care au scos Tsi-urile si scot cai putere din motoare de 1 litru si 1,2.Rezultatul, e un motor chinuit,cu un consum mare si cu o rezistenta de viata mica !
                    Ca sa revenim la Mercedes e aceeasi treaba cu Sprinterul, care are 2,3 tone si care merge cum trebuie cu un motor V6 fata de unul de 2,2.Asa ca,parerea mea e sa schimbi terminatia de la Ml in 300,350 si o sa fii cel mai fericit ! Pentru restu...exista Mastercard !! Stima.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by b97dmt View Post
                      Cls-ul are spatiul mult redus. Platforma tehnica este comuna cu cea de la E-class .
                      Cred ca trebuie sa te decizi cu ce anume vrei sa te deplasezi Suv vs Limuzina .
                      Dupa care , vezi ce anume gasesti pe piata , km , intretinere , preturi.
                      Eu prefer limuzina, am luat in considerare ML-ul pentru ca design-ul E-ului nu prea e pe gustul meu.
                      Cls-ul imi place, dar trebuie sa conduc unul, pentru ca nu am idee cu cat este mai mic spatiul interior decat la E si e foarte important pentru mine sa nu fie rigida (cu suspensie pe arc).
                      Aveti idee daca la Cls 2013-2014 prefacelift se poate schimba suspensia cu una de E Class Elegance?

                      Comment


                      • #12
                        In ciuda deficientelor cauzate de motorul mic,se aude ca 250 ul duce mai mult daca e pe ML sau S decat pe E in varianta cu cai putini.

                        Comment


                        • #13
                          E asa ceva pe S???? Pe bune??
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • #14
                            Salutare. Dimpotriva, ioonak88! Mecanicul reprezentantei Mercedes care se ocupa de masina mea, un W221, mi-a spus ca motoarele de 2.2 montate pe S-class sau M / GLE se dovedesc durabile doar daca autovehiculele acestea se deplaseaza preponderent in regim extraurban, in regim urbat fiind destul de putin fortoase pentru a misca in trafic - bara la bara - caroseriile grele.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                              E asa ceva pe S???? Pe bune??
                              Da , a fost montat si pe w221 si pe w166.
                              Vorbim de 2143cmc - 204 cp , 250 cdi .

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF