Salutare!
Cam în totată țara vara a venit cu depline puteri. Așa și la Timișoara, de unde mi-s și eu. Ok, m-am pregătit pentru acest anotimp încă din ploioasa lună mai când am dus mașina la un service autorizat de AC pentru o testare a sistemului. Aveam 800 grame de freon din cele 950 pe care le recomandă producătorul. Am scos tot, am reîncărcat, am adăugat și uleiul necesar și bam, clima mergea și merge binișor (undeva la 12-13 grade măsurat aerul la ieșire de pe gura de ventilație).
Și totuși, care este problema?
Tot observ eu că țin climatizarea pe maxim și parcă nu răcește cum ar trebui. Dar de ce? Hm...deschid cotiera, portofelul și tot ce e în ea fierbinți. Gura din cotieră dă aer la peste 50 de grade (nu poți să pui degetele în apropiere) iar la pasageri în spate, la fel. Gurile de ventilație din stâlpi pentru pasageri, la fel. Toate le pot închide, doar cea din cotieră, aparent nu. Ciudat e că la w210 meu cel vechi aveam această posibilitate. Restul gurilor de ventilație merg normal și dau rece. Dar chiar și așa în mașină nu este nici pe departe o temperatură de 20 de grade, ci se apropie de 30 cu clima mergând la maxim! Need help.
PS: am climatronic pe față și pe spate, și am urmat ceva instrucțiuni pe youtube...am intrat într-un submeniu, am modificat niște valori și a început să dea rece peste tot. Dar asta dă când are el chef. În 90% din timp oferă doar aer fierbinte.
Cam în totată țara vara a venit cu depline puteri. Așa și la Timișoara, de unde mi-s și eu. Ok, m-am pregătit pentru acest anotimp încă din ploioasa lună mai când am dus mașina la un service autorizat de AC pentru o testare a sistemului. Aveam 800 grame de freon din cele 950 pe care le recomandă producătorul. Am scos tot, am reîncărcat, am adăugat și uleiul necesar și bam, clima mergea și merge binișor (undeva la 12-13 grade măsurat aerul la ieșire de pe gura de ventilație).
Și totuși, care este problema?
Tot observ eu că țin climatizarea pe maxim și parcă nu răcește cum ar trebui. Dar de ce? Hm...deschid cotiera, portofelul și tot ce e în ea fierbinți. Gura din cotieră dă aer la peste 50 de grade (nu poți să pui degetele în apropiere) iar la pasageri în spate, la fel. Gurile de ventilație din stâlpi pentru pasageri, la fel. Toate le pot închide, doar cea din cotieră, aparent nu. Ciudat e că la w210 meu cel vechi aveam această posibilitate. Restul gurilor de ventilație merg normal și dau rece. Dar chiar și așa în mașină nu este nici pe departe o temperatură de 20 de grade, ci se apropie de 30 cu clima mergând la maxim! Need help.
PS: am climatronic pe față și pe spate, și am urmat ceva instrucțiuni pe youtube...am intrat într-un submeniu, am modificat niște valori și a început să dea rece peste tot. Dar asta dă când are el chef. În 90% din timp oferă doar aer fierbinte.

Comment