Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie E-Klasse

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat achizitie E-Klasse

    Salut,

    Ma bucur sa va cunosc...salutare tuturor, eu sunt Sorin.
    In ultimii 10 ani am condus doar masini de serviciu din gama Renault, Citroen, Peugeot, Skoda....
    Acum sunt in cautarea unei masini pe care o voi folosi zilnic pentru deplasari in oras dar si in tara! Masina as dori sa o achizitionez direct pe firma, platitoare de TVA.
    La Mercedes visez " de cand eram mic " , momentan nu dispun de o suma foarte mare pentru achizitia unui autoturism - as zice 15k- 18k euro - . Am cugetat cu achizitia unei masini noi de pana in 20k dar odata cu varsta si experienta pretentiile cresc si nu cred ca as fi fost pe deplin multumit de nici o masina din gama aceasta de pret.
    Sunt hotarat sa achizitionez un MB, E-Klasse si aici as dori sa ma ajutati cu cateva sfaturi :
    Intentionez ca masina sa o tin maxim 4-5 ani in care o sa parcurg aprox 150k , toate cheltuielile legate de intretinere, revizii si consumabile se vor deconta pe firma.
    Pot gasi un model , eu as dori minim 2012, masina "curata" sau cinstita, cum vreti sa ii ziceti , 4Matic, eventual Airmatic si incalzire auxiliara Webasto la suma de 15k-18k ? Nu spun nimic de nr de kilometri , binenteles ca as dori sa fie cat mai putini, ma intereseaza mai mult starea masinii si istoricul cat mai detaliat.
    In afara de mobile.de , autoscout, autovit, olx ce alte site-uri recomandati pentru a urmari anumite modele?
    Eu locuiesc in Brasov , cum stau cu service-ul /diagnoza prin zona asta?

    Toate cele bune,

  • #2
    Atentie la motoarele 651...Chiar acum 2 zile mi-a venit unul cu zgomot ciudat la motor....banuiesc cuzineti invartiti in palier....sunt renumite cu problema asta...

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns, sincer nu cunosc tipul motoarelor de pe MB acum citesc despre ele . Eu as merge pe V6 OM642, dar poate imi doresc prea mult in bugetul ala. M-am uitat la multe anunturi, atat in tara cat si in strainatate si am vazut diferente mari de pret, gen 10k pentru o masina din 2012 dar si de 20k acelasi an. Mai scumpe cred ca sunt cele coupe dar nu sunt interesat de acest model.

      Comment


      • #4
        L.E : Adica m-as uita la anunturi de genul :
        https://www.olx.ro/oferta/mercedes-b...4-IDaMyMJ.html sau asa https://www.olx.ro/oferta/mercedes-b...e-IDbF0qh.html

        dar niciodata la : https://www.olx.ro/oferta/vand-merce...s-IDbxbPk.html sau mai ales asta https://www.olx.ro/oferta/mercedes-e...a-IDbUqch.html .

        Scuze pentru dublu post.

        Comment


        • #5
          Te sfatuiesc sa maresti bugetul daca vrei o masina corecta pt a putea parcurce 150k km cu ea .
          Toate “ ofertele “ de pe piata din Ro sunt 2x km afisati in anut .
          Motoarele 651 cu cuzineti invartiti au trecut de mult de 300k km , indiferent ce vor spune unii colegi pe acest forum.

          ”Masina impecabila “, 220k km.nu exista

          Cauta in Germania , la reprezentante , nu autohaus-uri cu arabi , turci , sarbi , etc

          Ps: daca nu vezi in anunt caiet service digital treci mai departe . Daca in poza masina are volanul virat sa nu se vada bordul treci mai departe.
          Ps : vezi si cat costa o distributie la un E class .Alea din anunturi sigur au nevoie
          Last edited by b97dmt; 12-30-2018, 23:27 PM.

          Comment


          • #6
            Ce buget recomanzi?

            Eu am condus doar masini noi pana acum, una cumparata de mine , restul de altii , experienta personala cu auto rulate este minima - singura masina 2nd hand a fost a nevetei, desi am invatat destule de la prieteni.

            Treaba cu km este generala oricum, eu am cumparat nevestei din Germania un Corsa automat din 2012 cu 135k in bord, reali erau approx 235k desi stiam acest lucru inainte de cumparare. Raportul pret/dotari/ calitate , foarte bun - m-am uitat la faruri,chedere, parbriz, luneta , furtune motor, interior, butoane, mocheta....totul ok, asa ca nu am ezitat si am venit cu ea acasa.
            De buget ce sa zic , loc ar mai fi tinand cont ca masina va fi achizitionata pentru firma si va produce bani dar nu vreau sa ma intind momentan, am alte prioritati.
            Cel mai teama imi este de oamenii competenti din service-uri cand vor aparea problemele si nu de problemele in sine .
            Pana una , alta nu m-am hotarat la model ,vreau cam multe in banii aia, ma refer la 4matic , webasto si eventual suspensie cu perne de aer (aceasta am vazut ca se pune mai des sau vine standard pe un break ) ?

            Toate cele bune,
            Last edited by Sorin03; 12-31-2018, 00:11 AM.

            Comment


            • #7
              Cauta pe mobile , dar cauta doar dealeri MB . Asa iti vei face idee de buget . Tot ce vinde un dealer/reprezentanta vine cu istoric cunoscut ,km reali etc.

              Aia cu reparatiile este o problema reala ,mai ales la MB.
              Piesele sunt scumpe , mecanici greu de gasit, trebuie diagnoza pt orice problema....

              Evita suspensie cu perne , e consumabila , foarte scump de reparat .


              Daca ai avut masini noi , iti recomand tot masina noua.
              Last edited by b97dmt; 12-31-2018, 00:39 AM.

              Comment


              • #8
                Salut,

                Acelasi sfat ca si colegul b97dmt ti-l dau si eu:
                - Cauta in DE o masina la dealer.

                MB oferta pentru masinile sub 6 ani si 120k km garantie internationala, in DE o gasesti sub forma de "Junge Stere" sau "Joung Star" pe engleza.

                Eu de curand am achizitionat din DE un w204 cu 80k km cu astfel de garantie de care sunt multumit.

                Spor la gasirea masinii portrivite!

                Comment


                • #9
                  Multumesc,
                  O masina noua din gama MB , este un vis pe care trebuie sa il aman momentan. Bugetul alocat pentru anul viitor este de 20-20k pentru achizitia unui autoturism . Aici puteam sa aleg un auto nou din gama compacta , nici macar clasa medie ....dar nu vreau sa o dam in versus. . Totul a plecat de cand am mers de curand cu un clasa C al unui prieten . Ceea ce am observat este ca preturile de la noi sunt ceva mai mici fata de Germania, aici cred ca TVA-ul " se pierde" prin alte buzunare.
                  b97dmt - cat costa de reparat o suspenie cu perne? Am gasit cateva modele de E dar pornesc de pe la 20k euro.

                  Numai bine,

                  Comment


                  • #10
                    Intr-adevar, preturile la noi sunt mai mici, asta daca te uiti pe autovit sau pe olx.

                    Inainte sa cumpar masina am cerut istoric de service, iar in RO toata lumea se facea ca nu aude.
                    Recomand in continuare sa cauti in DE la dealer cu garantie.

                    Eu am luato de aici https://ahconline.de/ - sper sa nu se considere reclama.

                    Legat de Junge Sterne, pe mobile.de apare un flag in oferta daca contine garantia.

                    Spor!

                    Comment


                    • #11
                      Preturile la noi sunt mai mici deoarece masinile aduse sunt mult mai alergate , km masluiti , luate lovite etc si ceva evaziune vs cele din De , unde legea este respectata etc

                      Comment


                      • #12
                        Nu poti fi sigur nici in DE, daca cumperi masina pentru import esti ok pentru ca se aplica legile din DE,adica daca esti catetean german si locuiesti in germantia. Daca iei o masina pentru export, ex: RO, iti vor vinde masina cu cea mai mare placere spre ex: Eu am cautat un W204 Avangarde cu 7G tronic cu reviziile la zi. Cei e la autohus.de imi vindeau un w204 in perfecta stare "cica"cu 54K km cu o singura revizie facuta la 42K km. Daca voua vi se pare normal ca o revizie sa se faca la 40K km, eu imi bag... si imi iau logan....imi bag.. in ea... si asta este...
                        Last edited by jetway; 01-01-2019, 05:04 AM.

                        Comment


                        • #13
                          PS: nici nemtii numai sunt corecti cand vine vorba de masini, nici cei care au o anumita prestanta....din pacate...

                          Un an nou cu cat mai multi km fara probleme!!!

                          Comment


                          • #14
                            Salutare, numele meu este Cosmin si urmeaza sa devin posesorul unui E Classe W211 E200cdi. Am dat un avans inainte de sarbatori pentru a rezerva o masina pe care am gasit-o in targ in Mehedini, intretinuta dar destul de ieftina s-a dovedit (2500 Euro). Se pare ca vanzatorul este un apropiat de-al unui vecin, samsar si el dar care mi-a spus ca cel ce o vinde e de incredere, astept astazi sa se semneze contractul si sa puna stampila la fiscal. Este vorba de un W211 din 2005 Euro 4 E200 cdi argintiu care mi-a pus aseara un semn de intrebare uitandu-ma pe cartea masinii vs talon, se pare ca masina in 2015 cand a ajuns in tara a fost maro iar in carte vechiul proprietar i-a schimbat culoareai n argintiu, deci a fost revopsita. Acum uitandu-ma la detalii, are scaune de copii incastrate in bancheta spate, piele perforata, trapa, Bose, are un fel de "dop" sa-i spun pe aripa din spate, loc de antena presupun. Citind mai multe pe forum, am mai sapat si se pare ca proprietarul i-a schimbat maneta de la schimbator si volanul (semne de uzura ma gandesc) si concluzionez ca masina asta a fost folosita in regim de taxi.
                            In concluzie cei 200K km ce-i are pe bord, pe care eram convins ca nu are cum sa-i aiba, sperand undeva la 300K s-ar putea sa fie net mai multi.
                            Taica-miu are un W211 dar versiunea de 2008 cu acelasi motor E200, doar ca aceasta este ceva mai zgomotoasa, ma gandesc ca ar putea fi de la distributia care face zgomot mai mare.
                            Am testat masina, masina trage pentru cei 120 de caluti, cutia nu smuceste, schimba lin, schimba si inferioara ok.
                            Am pus masina pe tester si se pare ca erori ar fi de cateva becuri arse, sistemul SRS airbaguri la "child seat" parca scria si ce am vazut ceva la ABS si ESP (desi pe bord nu era afiast nimic, doar la tester).
                            Tinand cont ca este prima masina Mercedes, vin cu rugamintea mare la voi sa-mi spuneti la ce probleme in general as putea sa ma astept tinand cont ca masina a fost taxi-uta, cu km destui banuiesc.
                            Care sunt in general problemele la masinile "muncite" pe taxi si vandute de bune in Romania?
                            De indata de se va semna contractul si plec dupa ea sa o aduc in Bucuresti, am discutat cu un mecanic aici sa-i schimb kit-ul de distributie, discurile si placutele pe fata ca erau uzate si uleiul la cutie. Ati mai recomanda si altceva? Turbina cum se verifica?
                            Pentru ulei am inteles ca ar fi de preferat ca service-ul sa fie specialziat in asta, ca e mai complicat la Mercedes decat la alte masini. Puteti recomanda un service bun pt cutia de viteze in Bucuresti?
                            Va multumesc anticipt si astept raspunsurile voastre.

                            O zi buna.

                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 8 photos.

                            Comment


                            • #15
                              Poi mai citeste cate ceva.
                              Aia de la o posta se vede ca e taxi, vezi langa schimbator butonu de microfon.
                              KM am vazut si cu 800k si interiorul arata decent.
                              Asta se vede ca scaunul pasager e obosit, si cel sofer e schimbat cu altu sau poate doar husa.

                              2500E nu stiu daca e ok. Oare lasa la 2mii ? Sau inca e optimist ca prinde fraierul.
                              Ofera-i 1800E max vezi cum va intelegeti, daca nu cauta un C class.
                              Sa dai 2500E pt un fost taxi la care sa spargi si o groaza de bani sa ii faci distributia, exclus.
                              Doar ca vecinu care e samsar il stie pe asta? Ce argument e asta?
                              Pai daca is prieteni e clar ca ii tine partea.
                              Posibil sa mearga mai masina mult si bine, dar iti place sa joci la loterie?

                              Crezi ca i se inghesuie clientii la usa pt masina asta?
                              Ia lasa-l sa fierba vreo luna, vezi de mai lasa din pret.

                              Mergi la un mecanic sa iti spuna daca bate lantul, daca nu nu te atinge de el.
                              Vezi sa nu scape presiune la injectoare, in rest uzualele, bucse, lichid de frana si evident SBC.
                              Du-l pe un stand de bucse ca si alea te costa o groaza de bani daca-s duse. In special cele de la puntea din spate.

                              Masinile astea cer bani, daca proprietarul anterior nu a turnat bani cu galeata in masina, nu te astepta sa fie ca noua.
                              Asa ca nu lua nimic peste pretul pietei daca nu vezi facturi si dovezi.
                              Eu am luat un cotetz chipurile putin rulat, oricum mult mai putin decat un taxi, dar pana la urma tot am ajuns sa schimb jumatate de masina.
                              Si inca face figuri!
                              Singurul plus e ca are sbc schimbat, in rest doar ciobaneli, lucrari facute in doru lelii, chestii care stau sa pice consumabile aproape gata.
                              Sa mai fac asta o data nu l-as lua nici la 3mii E pretul de acum 3 ani.
                              Asa ca atentie mare ce cumperi, ca de cheltuieli oricum nu scapi.

                              Asadar ia un C, in banii aia il iei mult mai bun si costurile sa il tii in viata sunt mai mici.
                              Observi ca zic sa il tii in viata, sa il faci ca nou costa aberant de mult.
                              Plus de ce ai vrea sa faci ca nou un taxi obosit si nedotat care la cei 120 cai merge ca melcu turbat si trancane ca tractoru lui bunicu.

                              Pe scurt si la obiect: daca o lasa la 1800E si distributia nu caraie prea tare ar fi o varianta sa o iei, sa o tii pe linia de plutire inca vreo 2-3 ani cu carpeli ieftine ar merge.
                              Altfel cauta o masina, nu o epava sub acoperire dar cu stea pe capota. Daca o mai are...
                              Last edited by Sharky; 01-07-2019, 15:49 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF