Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consulting Mercedes-Benz E 220 CDI DPF CLASSIC

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consulting Mercedes-Benz E 220 CDI DPF CLASSIC

    Salutare tuturor !

    Ma bucur ca v-am gasit si de faptul ca impartasim aceeasi pasiune: auto. Sunt in pragul unei noi achizitii si ceea ce ma face sa scriu pe site este expunerea pretului unei masini: Mercedes-Benz E 220 CDI DPF CLASSIC. Se afla deocamdata in Germania,



    ...insa in functie de ceea ce veti zice si voi, am sa merg sa o aduc acasa. Astept parerile voastre ! Daca merita, sau daca nu merita 15.849 EUR . E binevenita orice idee, insa nu uitati sa argumentati intr-un mod serios ceea ce expuneti. Multumesc ! ....mie masina imi place.
    Last edited by Daddy; 12-20-2009, 18:03 PM.

  • #3
    Masina pare ok, nimic de zis. Insa cu drum si taxa de inmatriculare masina deja se duce undeva la aproape 19-20000 euro. Si e totusi varianta clasic. Daca era eventual un 270 CDI, avantgarde, cutie automata, mai ca ziceam sa te duci sa o iei. Recomand sa consulti si site-urile interne de vanzari sau targurile si sa vezi la banii astia cam ce poti gasi.

    Comment


    • #4
      Originally posted by florineasca View Post
      Masina pare ok, nimic de zis. Insa cu drum si taxa de inmatriculare masina deja se duce undeva la aproape 19-20000 euro. Si e totusi varianta clasic. Daca era eventual un 270 CDI, avantgarde, cutie automata, mai ca ziceam sa te duci sa o iei. Recomand sa consulti si site-urile interne de vanzari sau targurile si sa vezi la banii astia cam ce poti gasi.
      Iti multumesc pentru raspuns.
      Masina, presupunand ca la pret am sa mai negociez vreo cateva sute de euro, platesc cash sau transfer bancar, nu stiu vad eu…, sigur ma deplasez personal pana acolo, detin cunostinte serioase de limba germana, in special domeniul auto, vorbitor nativ, permis profesionist, etc, am sa o iau undeva pe la vreo 15200-15300 de euro.
      Conform datelor de pe http://www.mfinante.ro/calculator_ta...auto_2008.html taxa auto pentru aceasta masina este 1772.32 de euro. Pentru drum si cazare nu o sa cheltui mai mult de 600-700, inclusiv numerele de zoll, export catre romania, poate ceva mai mult daca iau asigurare pe 3 luni. In total ajung undeva pe la 18000 euro cu ea gata inmatriculata.
      De ce m-am orientat catre aceasta masina ? Din motivele pentru care un motor de 2148 cmc este suficient pentru impozitul care trebuie sa-l platesc, 150 CP in proportie cu greutatea 2200 Kg e o dinamizare raport putere greutate ok. zic eu, iar cate despre piele nu imi trebuie si nici cutie automata. Daca era un motor mai mare, atunci da, cutia era obligatoriu automata. Iar comparativ cu masinile de la noi din tara, eu la banii astia nu accept sa iau masina rulata pe drumuri nationale si asa zise europene. Ma intreb, daca o tin un an, ii fac vreo 50.000 de km in tara si nu numai, o intretin corespunzator, oare cat ii va scadea valoarea ?

      Comment


      • #5
        Salut.Daca o vrei doar pentru un an nu se merita. Pierzi enorm masina este a 12.2005 din cate vad la R.A.R o sa iti iasa 2006, un mic avantaj la revinzare dar la ce preturi sunt la noi pentru un 2005, 18000 e enorm. Pe site-uri sunt masini si la 10000 plus taxa .. Deci gandeste-te bine cat esti dispus sa pierzi la ea dupa revinzare..

        Comment


        • #6
          Originally posted by andreigom View Post
          Salut.Daca o vrei doar pentru un an nu se merita. Pierzi enorm masina este a 12.2005 din cate vad la R.A.R o sa iti iasa 2006, un mic avantaj la revinzare dar la ce preturi sunt la noi pentru un 2005, 18000 e enorm. Pe site-uri sunt masini si la 10000 plus taxa .. Deci gandeste-te bine cat esti dispus sa pierzi la ea dupa revinzare..
          Hmmm..., si eu ma tot gandesc la treaba asta. Am mai gasit multe, de ex.:



          insa la 195.000 km si din 2002/2003, nu stiu ce sa zic. Stiu, pentru un mercedes nu sunt multi km daca e vorba de motor, dar caroseria si componentele ei isi spun oarecum uzura.
          Un lucru e cert. Vreau un E220 care sa-l tin un an sau doi, dupa care nu am ce face, asta-i treaba, trebuie sa-l dau mai departe si desigur ca sunt dispus sa pierd ceva, insa daca se poate cat de putin sau deloc, ar fi cel mai bine. Nu stiu foarte bine piata de aici de la noi, nu am umblat prin targuri sau pe la reprezentante, insa prefer sa ma mai consult cu voi iar de luat, e clar, ma duc sa-mi aduc de acolo, din tara unde se fac. Astept in continuare sfaturi, idei, solutii. Multumesc !

          Comment


          • #7
            Eu zic sa cauti si in Romania. Modelul face lift din 2007 se gaseste pe la 16000-17000 plus taxa. Poti gasi o masina buna si in Romania dar mare atentie la ea.Multe dintre ele au fost busite si reparate impecabil, le ei vin-ul si le verifici la reprezentanta si te duci si cu masina sa o verifici tot la ei. Spor la cautare.

            Comment


            • #8
              Originally posted by andreigom View Post
              Eu zic sa cauti si in Romania. Modelul face lift din 2007 se gaseste pe la 16000-17000 plus taxa. Poti gasi o masina buna si in Romania dar mare atentie la ea.Multe dintre ele au fost busite si reparate impecabil, le ei vin-ul si le verifici la reprezentanta si te duci si cu masina sa o verifici tot la ei. Spor la cautare.
              Salut Andrei,

              Explica-mi te rog in cateva cuvinte, ce este vin-ul unei masini ? Si care e procedura a ceea ce ai recomandat ? Sincer, nu stiu. Nu mi-am mai luat masina pentru Romania de vreo 7-8 ani si nu sunt la curent cu piata europeana. Dar inca o data, am locuit 10 ani la Stuttgart, si nici in ruptul capului nu o sa-mi iau masina din tara. Banii nu sunt o problema definitorie sau un factor extrem decisiv in alegrea masinii.
              Vreau un mercedes E220, Classic, simplu fara piele, fara cutie automata, musai negru, klima, etc. dar.....!!!!!!!!! ....cu putini km si caroseria sa arate ireprosabil. In consecinta, acesta e factorul decisiv.
              Da, stiu km nu sunt importanti cantitativ ci calitativ, indeosebi pt mercedes. Depinde mult de "piesa" din spatele volanului. Pot fi multi dar facuti corect. Ok. Chiar daca la revanzare pagubesc vreo mie de euro, totusi vreau sa am o masina mai mult buna decat faina pentru o perioada asa de scurta. Calitate maxima la bani putini, asta vrea fiecare dar eu nu o spun in functie de extrase doar, ci in functie de cum este intretinuta, mai ales.
              Nu te supara pe mine, dar la noi in tara foarte putini sunt acei ce au o educatie auto in a intretine corect o masina, indeosebi la standardele cerute de constructor. Astept in continuare sfaturile tale. Din cate vad eu, parerea ta conteaza pt. mine. Multumesc !

              Comment


              • #9
                Ok. In parte am inteles ceva, este vorba despre http://www.autohausaz.com/html/vehic...n_numbers.html Fahrgestellnumer sau VIN-Vehicle Identification Number, insa ma intereseaza procedura.
                Cum afla reprezentantele din RO, precum cele din USA de pilda dupa CARFAX, acolo stiu, evenimentele rutiere cu daune produse autovehiculului doar dupa seria sasiului ?
                E vorba de incredere aici, cand e vorba de dat o suma mai mare de bani..... sau ?
                In Germania spre deosebire de RO, in momentul in care o achizitionez direct de la dealer autorizat, ci nu de la handler: turci, albanezi si alte natzii, lucrurile stau cu totul altfel. La momentul cumpararii, daca sunt piese-accesorii care vreau sa le schimb, de pilda: anvelope iarna sau vara, jante de tabla (pt. iarna), de magneziu pt. vara, schimb ulei, placute frana, manson de cauciuc ( piesa care face racordul cardanic dintre cutia de viteza si cardan, am inteles ca trebuie schimbata o data la 80.000 km), schimb ulei cutie, schimb ulei caseta servo si alte consumabile, vreau sa le fac la dealerul de unde o iau, acolo pe loc. Si daca primesc si o garantie, cu documente in scris, mi se pare si mai ok. Nu stiu, poate gresesc ca merg asa de departe, dar lamuriti-ma voi sa imi iau masina de aici ! In Germania am trait experiente Ok. Aici nu prea, insa totusi am de strabatut si pe drumurile noastre cu ea, iar la vanzare am sa prefer sa o dau aici cuiva care sa o pretuiasca la valoarea ei adevarata. Multumesc !
                Last edited by Daddy; 12-21-2009, 12:15 PM.

                Comment


                • #10
                  Mie mi se pare ca stii foarte bine ce vrei de la o masina si cum s-o intretii.
                  Parerea mea este sa o iei de la dealer din Germania. La suma asta de bani pusa in joc nu se merita sa faci experimente aici in tara decat daca vrei o masina mai deosebita (motor mare, model rar) care ar fi prea scump de adus de afara si inmatriculat sau daca iei o masina pe care o cunosti personal (istoric, proprietar).
                  In toate aspectele spuse de tine iti dau dreptate. Romania si Europa de Vest sint doua medii de exploatare/servisare automobile total diferite si diametral opuse..ca sa zic asa...
                  Last edited by VLADD; 12-21-2009, 12:21 PM.

                  Comment


                  • #11
                    Originally posted by Daddy View Post
                    Salut Andrei,

                    Explica-mi te rog in cateva cuvinte, ce este vin-ul unei masini ? Si care e procedura a ceea ce ai recomandat ? Sincer, nu stiu.

                    Vreau un mercedes E220, Classic, simplu fara piele, fara cutie automata, musai negru, klima, etc. dar.....!!!!!!!!! ....cu putini km si caroseria sa arate ireprosabil. In consecinta, acesta e factorul decisiv.

                    Chiar daca la revanzare pagubesc vreo mie de euro, totusi vreau sa am o masina mai mult buna decat faina pentru o perioada asa de scurta. Calitate maxima la bani putini, asta vrea fiecare dar eu nu o spun in functie de extrase doar, ci in functie de cum este intretinuta, mai ales.
                    1. Seria VIN - Vehicle Identification Number

                    Sunt de exemplu : WDB2110622A545827 , WDB2110611AO13076, wdb2110611a004031 ,

                    Din pacate pe site-ul rusesc nu sunt indexate cele de dupa 2003 - 2004 ... cred ca pe acolo este limita ....


                    La masinile acestea mai noi poti afla de la dealer ceea ce s-a constatat la revizii : schimburi e consumabile, reparatii si lucrari facute la dealer , Kilometrii cu care masina a venit la revizii , eventuale accidente si reparatii facute la dealeri , etc ..... si sa nu uit, ca tot asa vei afla cu ce dotari a plecat masina din fabrica si cu ce serii (caroserie, motor , cutie) - ca la noi se poarta rescrierea , cel putin la astea vechi ...

                    2. Vad ca nu esti prea pretentios la dotari , adica mai mult calitatea masinii decat cantitatea dotarilor.
                    Stii ce vrei sa cumperi , ceea ce este foarte bine.

                    Si nu cred ca mai trebuie sa spun : Atentie la taxiuri masluite.

                    3. Fii sigur ca nu vei pagubi numai 1 mie sau 2 de euro . Ci cateva mii bune de euro.
                    Asta este piata romaneasca, daca va fi sa o vinzi vei pierde mult pana la anul, d'apoi peste 2 sau 3 ani.

                    L.E. : La fel ca Vlad , si eu te sfatuiesc sa alegi Germania. Macar pentru istoricul si intretinerea
                    masinii.

                    Bafta.
                    Last edited by w124researcher; 12-21-2009, 12:23 PM.
                    Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                    Comment


                    • #12
                      Multumesc pentru amabilitatea cu care mi-ati raspuns.

                      Simt ca imi sunteti colaboratori de nadejde. Da, stiu foarte bine ce vreau ca si masina insa motivul consultarilor mele cu voi este exact ceea ce ai spus la punctul trei:

                      “Fii sigur ca nu vei pagubi numai 1 mie sau 2 de euro . Ci cateva mii bune de euro.
                      Asta este piata romaneasca, daca va fi sa o vinzi vei pierde mult pana la anul, d'apoi peste 2 sau 3 ani.”

                      Of, of, of, e criza si stiu ca aici e marea iluzie care as putea-o sa o am cu privire la calculele financiare. Desigur ca, pentru a face un “deal” cat mai bun e nevoie de o consultanta calitativa strict pe tema, drept pentru care va apreciez.
                      Probabil, am sa iau ceva care sa arate bine, chiar daca are multi km, insa asa cum se mai spunea pe aici - “masina trebuie sa ma gasesasca pe mine”- adica ultimul ei proprietar trebuie sa imi semene in principii de intretinere si exploatare. Iar pentru asta, e obligatorie achizitia prin dealer autorizat din Germania, tocmai pentru a inlocui consumabilele care se uzeaza strict pe numarul de km parcursi, si asta acolo in contextul cumpararii.
                      Despre mine, ca si conducator auto, da sunt un profesionist cu multi km in urma insa achizitia o fac doar pentru a o pune “in slujba” drumurilor lungi, iar pentru “frecatul” prin oras prefer in continuare un “hatchback”. De aceea vreau ceva cu km putini, asta ca sa mai „incap” sa mai fac si eu vreo juma` de suta de mii... Dar e clar, nu pot fi cu toate. Asta e. Cu cat fac mai multi km, cu atat scade valoarea. Deci sa ma pregatesc de pagubit... Ok. Ajutati-ma sa o fac cat mai chibzuit posibil. O sa revin cu solutii concrete de pe mobile.de in continuare. Parerile voastre ma ajuta sa-mi conturez o idee cat mai clara. Multumesc !

                      Comment


                      • #13
                        Salutare prieteni !

                        Dupa o scurta analiza financiara a situatiei privind beneficii vs. pierderi, al unui E220 (W211), potential exemplar pentru import catre Romania din Germania, revin de data acesta cu o expunere concreta pe un exemplar.
                        Am o masina cu urmatoarea serie de sasiu : WDB2110061A915243.
                        Ma intereseaza sa aflu, cum decodific acest VIN pentru a afla corect anul de fabricatie al masinii ? Atentie !!! Anul de fabricatie al masinilor fabricate in Germania nu este anul calendaristic. Exemplificand, acesta incepe in luna iunie al anului in curs si se termina in luna mai a anului urmator, din cunostintele mele elementare, daca nu e asa, va astept in completare. Mai mult, as vrea sa gasesc un site unde sa-mi decodifice corect seria.
                        Da, stiu, multi imi veti recomanda “reprezentanta”. Deocamdata va intreb pe voi, pt. ca de aceea sunt pe forum si, sper ca si pe aici sunt cativa specialisti macar . Multumesc !
                        Last edited by Daddy; 12-23-2009, 11:45 AM.

                        Comment


                        • #14
                          Ai aici decodificare de pe site-ul rusesc. Nu stiu exact ce reprezinta data de acolo, dar cred ca aia e data la care a fost livrata catre dealer.
                          ...

                          Comment


                          • #15
                            Originally posted by Luxian View Post
                            Ai aici decodificare de pe site-ul rusesc. Nu stiu exact ce reprezinta data de acolo, dar cred ca aia e data la care a fost livrata catre dealer.
                            Da, Luxian, partial multumit. Deocamdata iti multumesc ! Insa ceea ce ma arde pe mine sa aflu acum, e daca anul fabricatiei care o sa-l aflu la R.A.R, e 2005 sau 2006 ? Caracterul al 10-lea de la stanga la dreapta sau al 8-lea de la dreapta la stanga in urma cu ceva ani indica anul fabricatiei, dar acum...?!?!?! ..s-a modificat ceva la mercedes din 2003 incoace ? E vorba despre acel 1A din WDB2110061A915243.


                            P.S. Site-ul e bun insa nu suficient.
                            Last edited by Daddy; 12-23-2009, 12:29 PM.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF