Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Caracteristici si comparatii clasa E - sfaturi achizitie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Din De ma gandesc sa imi aduc. Am vazut ca pe la 17-18,000 EUR sunt modele destul de bune atat benzina E280 cat si motorina E280 sau E320. Asa cum ai spus si tu taxa de inmatriculare ma da inapoi in acest moment.
    Nu am sa bat parcurile de nebun...trebuie sunat, discutat si vazut daca este dispus sa il pastreze 24-48h pana ajung acolo. Mai mult am niste prietni care fac Germania saptamanal si actiunea se petrece in felul urmator: eu caut, imi place, ei sunt in DE, suna sa vada daca este valabil, se duc, verifica si il cumpara. Nu asta este problema mea. Problema este ca piata auto este edstul de moarta si nu reusesc sa imi vand Forduletzul Si nici nu stiu daca l-as vinde deoarece cu taxa asta de inmatriculare nu imi vine sa fac nimic. Pot sa stau pe nr rosu 3 luni dar daca nu scade pana atunci?
    Apropos daca auziti pe cineva care doreste un Ford Mondeo bun, diesel 130 CP, la pret decent astept un mesaj. Fac cinste, dau comision, masa si dans la restaurant + o tura cu viitoarea achizitie
    Legat de partea cu autovit, am zis si mai devreme ca in Ro efectul de turma in ceea ce priveste dieselul este pronuntat. Sunt convins ca daca achizitionez benzina in momentul vanzarii voi gasi un cumparator - nu asa repede ca la diesel dar voi gasi. Oricum daca maine mi-as lua masina inca nu am luat o decizie legata de ce va fi si cum va fi.

    Comment


    • #17
      Inearca sa dai fordul putin sub pretul minim al pietei daca vrei sa il dai numai de cat...nu stiu cat face al tau..nici nu stiu exact cum arata...dar iti recomand sa il pui printre cele mai ieftine , chiar daca este criza...cele interne se vand, greu dar se vand...si aici au succes aia care cer un pret mai mult decat rezonabil...
      Incearca-l sa il dai pe autovit, automarket, okazii, etc....cred ca s-ar invarii pretul undeva pe la 7000 de eur, posibil sa gresec , habar nu am cum arata strict modelul tau.
      Last edited by flavius89; 02-04-2009, 18:35 PM.
      MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

      Comment


      • #18
        Salut , am citit ce s-a scris mai sus si sincer sunt unul dintre fericitii care a putut sa scape de acel autoturism marca FORD MONDEO TDCI , cu acea masina am avut cele mai multe probleme care se stiu : injectoare care sunt cele mai proaste , acestea fiind electronice si motorina de la noi le distruge foarte repede . Am vandut acea masina dupa ce am bagat o multime de bani in ea la un pret de ..... si m-am pricopsit dupa o perioada de cautari cu un W210 din 2001 modelul Avangarde Kompressor cel de 186 de cai . Sunt al doilea propietar si masina a fost cumparata din tara de la Casa Auto Brasov , eu am cumparat-o la 207.000 km si o am de 7 luni nu am avut nici o problema cu ea . propietarul a fost impreuna cu mine la mercedes la teste si singurele probleme au fost doua bucsi si flansa cu rulmentul , pe care rusina mea sa fie , nu le-am schimbat nici acum si nu bate extraordinar , urmeaza sa la schimb . In fine , sfatul meu incearca sa scapi cat poti de repede de acel Ford si incearca noi senzatii cu o masina adevarata adica MERCEDES BENZ . Acest model pe care il am eu , imi consuma in Bucuresti 14-15 si merg destul de sportiv pt ca sunt santierist am o firma de instalatii electrice si tai Bucurestiul in doua , afara imi consuma la o viteza de 100 km/h 7,5 , dar nu pot sa merg asa cu el si la 140-150 km/h imi ia 9,5 . Raportat cat costa benzina la pompa si motorina dar si intretinerea ei , parerea mea personala e sa iti iei benzina , ca si sfat un Kompresssor e ideal . Acum un an si jumatate am facut praf un BMW 520 diesel din 2001 la Moeciu langa Bran , am spulberat o borna km si am rupt un stalp de electrica de beton cel dupa marginea soselei si am smuls acoperisul la o casa care era bransata la acel stalp , viteza era de 140 km/h si sincer iti spun ca m-am dat jos din masina , m-am scuturat de acel praf de srs si nu am avut nimic . Dar siguranta care imi este oferita de aceasta masina pe care o am acum W210 , cum sta pe asfalt si confort nu am gasit-o la nici o alta marca de masina si crede-ma ca am avut multe marci de masini . In concluzie iti recomand cu cea mai mare placere MERCEDES BENZ . Scuze daca am scris asa de mult , dar imi amintesti de mine cand am avut acel FORD MONDEO TDCI . Multa bafta in cautari si incearca MECEDES BENZ .

        Revin doar sa iti spun ca W210 al meu are motor de 1998 cmc si cei mai sus mentionati 186 cai , acest model a fost facut in special pt tarile Italia , Portugalia etc unde impozitul este foarte mare la masinile cu capacitate mai mare de 2000 cmc , are cutie tiptronic si merge super bine , am tot istoricul masinii carte service etc toate actele ei si daca vrei , lasa-mi un pm ne intalnim si te dau o tura , sa nu se inteleaga ca vreau sa vand aceasta masina pentru ca nu este de vanzare .
        Last edited by doktor4carz; 02-18-2009, 23:56 PM.
        E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

        Comment


        • #19
          Dupa cum vezi nu prea gasesti posesori de benzinare nemultumiti. Ia-ti benzina !!

          Comment


          • #20
            Originally posted by Octavian1234 View Post
            Salutare

            Asa cum scria si in prezentarea pe care am facut-o la inscriere a sosit momentul sa imi achizitionez alta masina. In acest moment am un Ford Mondeo Ghia diesel 130 CP. Asta va fi punctul de plecare deoarece vreau ceva superior atat ca motorizare cat si optiuni si confort. Pana in acest moment am studiat BMW 525 diesel si 525 benzina fabricatie 2005 si Audi A6 acelasi an. Din pacate cu un E Klasse nu am avut ocazia sa merg si din acest motiv nu a reprezentat o optiune reala. Sambata la service am avut ocazia sa ma urc intr-un W211 (din pacate nu sa si merg) si mi-a placut extraordinar de mult interiorul si confortul. In masura in care se poate as dori sa ma ajutati in a lua o decizie.
            In urma "investigatiilor" pe care le-am facut pe mobile.de si alte site-uri m-am oprit asupra urmatoarelor modele (diesel si benzina) an fabricatie 2005:

            DIESEL

            E220 - motorizare diesel 4 pistoane 150 CP. Cred ca este un motor la limita minima admisa pentru greutatea unui E klasse. Motorul mai mic de 2000 cmc cred ca este oarecum subdimensionat si mai potrivit pt clasa C. In acest moment conduc 130 CP pe o caroserie care este destul de apropiata ca si greutate de clasa E deci consider ca 150 CP ar fi destul de ok dar nu ar fi o diferenta destul de mare fata de ce conduc acum. Am mai citit ca dieselul in 4 cilindri de la MB ar fi zgomotos. Adevarat? Mie la Ford nu mi se pare. Banuiesc ca si MB modelul 2005 are rampa comuna la injectoare si turbina cu geometrie variabila nu?

            E270 - motorizare diesel 5 pistoane 177 CP- nu stiu de ce dar nu ma incanta deloc ideea de 5 pistoane. Sa nu uitam ca BMW la motorizarea 2500 cmc oferta 6 pistoane si 177 CP astfel incat BMW 525 castiga teren in fata acestui model 2685 cmc / 177 CP. Personal nu prea ma incanta ideea de 5 pistoane. Voi ce parere aveti?

            E280 - motorizare diesel 6 pistoane 2987 cmc. Aici am gasit doua variante de putere. Un motor de 190 CP si un motor de 177 CP. La prima vedere varianta de 190 CP pare ok dar prin comparatie un BMW 530 diesel dezvolta 218 CP. La varianta de 177 CP am gasit o capacitate a motorului de 3222 cmc. Asa este? Daca nu va rog sa ma corecteze cineva, deoarece mi se pare putere foarte mica la un motor asa mare. Personal cred ca este o greseala, capacitatea fiind de 2987 cmc la ambele si diferenta de putere este data de V6 si L6.

            E320 - motorizare diesel 6 pistoane 2987 cmc. Si aici am gasit 2 variante de puteri diferite: 224 CP si 204 CP. Din nou la varianta de 204 CP apare o capacitate cilindrica 3222cmc si L6. La cel de 2987 cmc si 6V puterea este de 224 CP. Din punctul meu de vedere este cel mai echilibrat dintre aceste motoare si se "bate" linistit cu 530.

            Cam astea sunt optiunile diesel pentru mine. Ordinea preferintelor:

            E320 - 224 CP
            E280 - 190 CP
            E280 - 177 CP (doar daca am avut dreptate cu capacitatea de 2997, daca este 3222 nu mai imi place)
            E220 - 150 CP.

            Ce ar trebui sa stiu despre aceste modele? Ce ma intereseaza pe mine este fiabilitatea motorului, rezistenta turbinei si a injectoarele. Ce probleme ati auzit ca ar avea pe parte de alimentare turbo + inj?

            BENZINA

            E200 Kompressor - 1793 cmc 163 CP. Din nou mi se pare oarecum submotorizat acest model. Este echivalentul unui motor Audi 1800 cmc Turbo care dezvolta tot 163 CP. Nu prea stiu eu cum este Kompressorul asta. Poate ma lamuriti voi sau mai citesc eu. Totusi este un motor care a fost pastrat si dupa anul 2006 in oferta MB. Sa nu uitam ca ofera 240 Nm la 3000-4000 Rpm si diferenta de putere fata de E240 este de doar 14 CP. Cred ca este de preferat modelului E240. Ce parere aveti?

            E240 - 177 CP la 2597 cmc si un cuplu de 240 Nm la 4500 Rpm. Pare un motor destul de lenes. Din nou este batut de BMW si Audi. BMW ofera 170 CP la 2170 cmc si Audi ofera 177 CP la 2400 cmc. Foarte important de mentionat este ca atat MB cat si BMW, Audi nu mai folosesc aceste motoare, ceea ce ar trebui sa ne dea de gandit. Despre aceste motoare am auzit ca sunt destul de "lenese" la cat de gurmande sunt. De evitat.

            E280 - 231 CP la 2997 cmc. Mi se pare cea mai potrivita alegere. Probabil consuma dar la 231 CP macar stii de ce te duci cu el la pompa nu? Cred ca dintre modelele benzina este cel mai indicat, daca iti permiti sa sustii financiar consmul. Real oare cat consuma? Aici nu inteleg de ce modelul E320 benzina are doar 224 CP la 3197 cmc? De asemenea am vazut pe mobile.de ca majoritatea E280 sunt echipate cu o cutie automata 7G tronic despre care am citit ca ar fi buna si fiabila.

            La benzina concluzia ar fi:

            1) E280 - 231 CP - oare ce il face atat de special de este mai puternic decat E320 benz?
            2) E200 K sau E 240 (nu stiu imi place)

            Legat de automatele MB ce putem spune? Sunt fiabile? Au probleme des? 7G tronic din ce an a fost introdusa? Se gaseste si pe diesel si pe benzina?

            Si inca o problema foarte importanta, MB cand a introdus Euro 4 la modelele mentionate de mine mai sus? Banuiesc ca in 2004 - 2005 atat diesel cat si benzina erau Euro 4 nu?

            Sper ca acest thread sa fie o baza de discutie si cu timpul sa o dezvoltam si pe parte de dotari, fiabilitate, stil condus E Klass etc.

            Astept parerile posesorilor, pasionatilor, incepatorilor...toata lumea
            nu ai gresit cu nimic la e280 cu motor 3222 cmc si 177 cp ...asa e este detin unu de acest tip si sunt foarte multumit ....motorul normal este ce e pe E320 acelasi motor numai ca e limitat si al doialea rand cutia e foarte buna ...poti sa probezi unu de acest fel si apoi un bmw 530 si vezi diferenta la plecare .

            Comment


            • #21
              Originally posted by blondudiavol View Post
              nu ai gresit cu nimic la e280 cu motor 3222 cmc si 177 cp ...asa e este detin unu de acest tip si sunt foarte multumit ....motorul normal este ce e pe E320 acelasi motor numai ca e limitat si al doialea rand cutia e foarte buna ...poti sa probezi unu de acest fel si apoi un bmw 530 si vezi diferenta la plecare .
              Porti discutii din Cretacic. Topic din 2009. Citeste regulamentul de postare si schimba marca si motorizarea masinii la profil!

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF