Salutare. Pt ca e primul meu post, permiteti sa ma prezint : Vasile, 50 ani, camionagiu, ardelean, traiesc cu familia in Nuremberg, Germania. Nu cred ca e mare branza faptul ca-s din Ardeal fatza de cei din Regat ori Moldova, nici ardelenii nu mai sunt ce-au fost acu 50-100 de ani, dar acolo m-am nascut si - asta este. Am zis asta ca sa nu supar pe nimeni.
Pe la noi umbla vorba cum ca : sa masori de 10 ori si apoi sa tai o data. Problema mea este ca eu masor chiar de 20 de ori si cind tai, tot prost tai. Acum, de-o vreme ma maninca in cur - iertati expresia, sa imi cumpar E class. Iau forumul dv de-a lungul si de-a latul, tot ce este referitor la W212 , citesc, asimilez, dar parca tot prost sunt. W 212 este cel mai bun motor dar are cele mai multe motoare cu cuzinetii intorsi.
Pt cei care cunosc cit de cit problema, va rog frumos luminati-ma . Au rezolvat problema asta la motor, odata cu faceliftul ori ba ???
E un balet pe sirma, cumpararea unui E SH, dai o groaza de bani, te bucuri citeva luni, apoi pica napasta peste tine, cauta vibrochen, cauta motor, ple maturi...
Bineinteles, ai optiunea Junge Sterne, da asta inseamna vre-o 5,6,7000 de E in plus
Cred ca mai exista varianta sa cumperi masina de la un Handler autorizat, care iti ofera garantie 1 an la preturi intre 3-4000 E in plus.
Sau sa cauti una la un pret ieftin, te duci la reprezentanta si schimbi distributie, patine, tampoane, pompe, etc, ca pret probabil undeva la 2-4000 E.
Ei, prieteni care varianta ati alege ???
Apreciez mult raspunsul vostru. Numa bine.
Pe la noi umbla vorba cum ca : sa masori de 10 ori si apoi sa tai o data. Problema mea este ca eu masor chiar de 20 de ori si cind tai, tot prost tai. Acum, de-o vreme ma maninca in cur - iertati expresia, sa imi cumpar E class. Iau forumul dv de-a lungul si de-a latul, tot ce este referitor la W212 , citesc, asimilez, dar parca tot prost sunt. W 212 este cel mai bun motor dar are cele mai multe motoare cu cuzinetii intorsi.
Pt cei care cunosc cit de cit problema, va rog frumos luminati-ma . Au rezolvat problema asta la motor, odata cu faceliftul ori ba ???
E un balet pe sirma, cumpararea unui E SH, dai o groaza de bani, te bucuri citeva luni, apoi pica napasta peste tine, cauta vibrochen, cauta motor, ple maturi...
Bineinteles, ai optiunea Junge Sterne, da asta inseamna vre-o 5,6,7000 de E in plus
Cred ca mai exista varianta sa cumperi masina de la un Handler autorizat, care iti ofera garantie 1 an la preturi intre 3-4000 E in plus.
Sau sa cauti una la un pret ieftin, te duci la reprezentanta si schimbi distributie, patine, tampoane, pompe, etc, ca pret probabil undeva la 2-4000 E.
Ei, prieteni care varianta ati alege ???
Apreciez mult raspunsul vostru. Numa bine.
Comment