Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E280 CDI, 4matic, 2008 - mai merita?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E280 CDI, 4matic, 2008 - mai merita?

    Buna, tot caut un E 4matic automat, gasisem ceva in Germania E220 cdi dar nu era 4matic... epopee.
    Acum este o generatie anterioara de vanzare la Bavaria baneasa: http://bavariausedcars.com/masini/me...tgarde-b382018.
    Am fost azi si am vazut-o: curata, binisor intretinuta, a pornit usor, motorul toarce regulat insa (si aici as dori pareri ale oamenilor cu experienta - colegul cl600 de asemenea sau in special ):
    -am pornit-o, relantiul cum trebuie la 650-700rpm, am accelerat-o fin pana la 1500 si apoi nu a mai revenit la 650 ci statea la 900-950 rpm. Am zis ok, e rece, insa am facut ceva ture cu ea, s-a incalzit apa si aceleasi simptome, pui contact, pornesti sta la 650 apoi daca o accelerezi nu mai revine. E vreo problema specifica? daca da, care anume, cumva debitmetru ori altceva ?!
    -mai merita o masina cu V6/190CP/2008/EURO4 cu filtru particule pt Bucuresti?
    -istoricul zic vanzatorii ca ar fi OK (achizitie din RO de nou, revizii la MB, fara accident, etc);
    -ce probleme au motoarele astea V6 fata de cel de 6 in linie de la BMW?
    -alte pareri: ati plati aceasta suma pt un astfel de model de 8 ani sau mai bine caut tot modelul imediat urmator cu 250CDI 4matic?

    Multumiri intense!
    Last edited by vovo; 08-10-2016, 18:14 PM.

  • #2
    Eu cred, ca pe langa faptul ca e urata, batrana si nu are cum sa aiba nici una dintre optiunile actuale, mai e si foarte scump de intretinut.

    La varsta lui, motorul poate cere galerii de admisie, evacuare, racitor ulei, pe langa releu bujii+diversi senzori, pe cand cutia daca nu cere vre-un convertizor, sigur cere o placa electrica noua, daca nu au fost schimbate deja.

    Glumesc, masina poate reprezenta o alegere buna, pt vre-un pasionat...
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Multumesc! Deci la acest pret => sa caut altceva?
      (Voi stiti vreun E diesel cu 4matic in stare buna de vanzare?)
      Sanatate!

      Comment


      • #4
        Originally posted by cl600 View Post
        Eu cred, ca pe langa faptul ca e urata, batrana si nu are cum sa aiba nici una dintre optiunile actuale, mai e si foarte scump de intretinut.



        La varsta lui, motorul poate cere galerii de admisie, evacuare, racitor ulei, pe langa releu bujii+diversi senzori, pe cand cutia daca nu cere vre-un convertizor, sigur cere o placa electrica noua, daca nu au fost schimbate deja.



        Glumesc, masina poate reprezenta o alegere buna, pt vre-un pasionat...


        Aici esti cam rau...[emoji848]
        Din experienta ta cu reparatiile, cred ca mai mult ai de lucru la generatiile noi...
        Eu cred ca daca ai nevoie de o masina doar pentru plimbari, merita ceva nou, in schimb, daca iti trebuie una pe care sa o muncesti, w211 face fata cu brio .

        Strict parerea mea.[emoji5]


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Generatiile noi sunt mult mai simplu si implicit mai ieftin de intretinut. Chiar daca au aparut probleme noi, gen incalzitoare adblue sau senzori Nox, aberatiile cu infundare tevi egr sau dpf, galerii, etc au disparut.

          La un OM642 euro6, egr-ul, traseele, dpf-ul, chiar si galeriile le poti scoate la vanzare linistit, fara macar sa le speli, chiar si la 300K km.


          Normele Euro, pe langa reglementarile privind poluarea, impun si un nr de km pe care fabricantul se obliga sa ii asigure in parametrii proiectati.

          Mai ales daca folosesti pt munca ( un 211 4Matic poate fi distractiv, altceva nu cred...), um model nou, costa la fel cu unul vechi cu reparatii, insa timpul alocat service-ului, ramane pt munca.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Inteleg, ramane sa uit 211 si sa caut in continuare EURO5 ca de EURO6 nu cred ca am sanse sa ma uit la ce preturi au -apropo, de cand este pus EURO6 pe E? Odata cu face-lift-ul?

            Comment


            • #7
              De acord cu colegul yannis.Chiar si v6 diesel face fata cu brio la provocari si mie mi se pare mai robust ca unul generatie noua.Sunt mult mai inchegate si mai rezistente dar depinde de cum a fost intretinut!
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #8
                Originally posted by cl600 View Post
                Generatiile noi sunt mult mai simplu si implicit mai ieftin de intretinut. Chiar daca au aparut probleme noi, gen incalzitoare adblue sau senzori Nox, aberatiile cu infundare tevi egr sau dpf, galerii, etc au disparut.

                La un OM642 euro6, egr-ul, traseele, dpf-ul, chiar si galeriile le poti scoate la vanzare linistit, fara macar sa le speli, chiar si la 300K km.


                Normele Euro, pe langa reglementarile privind poluarea, impun si un nr de km pe care fabricantul se obliga sa ii asigure in parametrii proiectati.

                Mai ales daca folosesti pt munca ( un 211 4Matic poate fi distractiv, altceva nu cred...), um model nou, costa la fel cu unul vechi cu reparatii, insa timpul alocat service-ului, ramane pt munca.
                Si eu intentionez sa imi schimb e220 w211 cu un w212, dar sunt cam descurajat de numeroasele probleme despre care citesc. Nu inteleg de ce spui ca generatiile noi sunt mai fiabile decat cele vechi, masina pe care o am acum este un e220 w211 din 2004, am cumparat-o acum 6 ani la 120000km, acum are 255000km si in toata perioada asta am schimbat la ea 2 brate, cateva bucse si un rulment, iar sbc-ul mi l-au schimbat gratis la reprezentanta cu unul nou. Cum spuneam intentia mea este sa imi cumpar un w212 si as vrea sa cred ca w212 e mai fiabil decat w211, dar din ce citesc nu pare sa fie asa. Rugamintea mea este, daca esti amabil, sa detaliazi ideea ta referitoare la fiabilitatea modelului w212.

                Comment


                • #9
                  Eu am vazut cu ochii mei pana acum 4 w211 cu peste 600k km nefacut mare lucru la ele deci mentin parerea!Colegul cl600 e specializat in motorizarile noi insa tind sa cred ca tot cele mai vechi vor mai scrie istorie!
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • #10
                    Stiti vorba aia "la masina asta nu am bagat decat combustibil , in rest nu am schimbat nimic" .... , si biata masina scartaie si pocneste din toti rinichii .

                    Din pacate la la modelele noi , trebuie testerul la un banal schimb de filtre , update-uri fara numar , electronica este din ce in ce mai complexa .
                    Last edited by b97dmt; 08-14-2016, 21:38 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by b97dmt View Post

                      Din pacate la la modelele noi , trebuie testerul la un banal schimb de filtre , update-uri fara numar , electronica este din ce in ce mai complexa .
                      Nu știu dacă e doar atât, la w211 nu am auzit pe nimeni sa aibe probleme cu turbina, în schimb la w212 sunt numeroase probleme cu turbinele, cel puțin la 250cdi.

                      Comment


                      • #12
                        E un singur user pe aici care a schimbat turbina la 250, doar pt ca a primit o diagnoza gresita. In rest, eu nu cunosc pe nimeni cu probleme la turbinele de la 250.

                        Cred ca te referi la altceva. Eu vad 2-3 pe saptamana, am ceva experienta...
                        Last edited by cl600; 08-17-2016, 00:12 AM.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          Salut! E-urile 212 diesel motoare 651, au probleme cu rotirea cuzinetilor, eu nu am multa experienta, dar nu am auzit de aceasta problema la motoare mai vechi de mercedes. Chiar daca sunt fiabile per general, ceea ce spune si colegul CL600, este suficient sa ai aceasta problema care depaseste in gravitate si costuri orice reparatie la modele mai vechi, iar fiabilitatea motorului este pusa sub semnul intrebarii dupa reparatie, adica poti sa ajungi sa dezmembrezi 212-le la 2-300000 km, ceea ce nu se intampla la modele mai vechi!

                          Comment


                          • #14
                            Eu cred asa , e doar parera mea evident , masinile alea de 200-300k in bord , au real peste 400k .

                            Sunt masini aduse de samsari , chilipiruri pt romanasul nostru care vrea limuzina la pret cat mai mic , full de full fara un istoric cunoscut , revopsite pe plaiurile mioritice , adevarate "gauri negre ".

                            Comment


                            • #15
                              Rugamintea mea este, daca poate colegul cl600, sa ne dea mai multe detalii referitoare la problema cu rotirea cuzinetilor. Stiu ca in 2012 au fost facute niste modificari la motorul 651, a fost rezolvata si aceasta problema cu rotirea cuzinetilor? Aceasta problema apare la modelele fabricate in anumiti ani, sau in toata generatia w212?
                              Last edited by sfedu; 08-17-2016, 10:42 AM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF