Salutare!
Stiu ca s-a discutat de multe ori pe multe threa-uri dar ce ma intereseaza pe mine nu a adresat nimeni.
Situatia mea: 30 ani, casatorit un copil, avem 2 masini, un Audi S5 4.2FSI (masina mea) si un Citroen C5 2.0hdi hidramat cu suspensie pe perne de aer (masina familiei). Citroenul devine vechi si se cere schimbat.
M-am tot uitat la suv-uri dar nu imi plac de nici un fel. Le vad prea mari si ineficiente pentru ce imi trebuie mie.
Problema principala este garda la sol. Credeti ca iarna va fi ok cu un e class 4 matic? Adica cu citroenul nu am avut niciodata probleme dar cu Audi-ul nu pot merge iarna, atinge imediat jos pe orice ridicatura. Eu merg si la ski si am si o casa la munte, deci vreau sa merg relaxat nu sa ating cu ea la fiecare ridicatura.
A6 l-am exclus pentru ca este prea jos. Asta iarna, colegii mei cu a6 nu puteau iesi din parcarile din buc din spatele blocurilor cand s-au facut ridicaturi de gheata pe mijlocul drumului. Citroenul meu mergea fara probleme, plus ca se mai putea si ridica la nevoie inca 5 cm
Al 2-lea lucru, recomandati benzina sau diesel?
Pentru mine pe primul loc este confortul si finetea masinii, pe locul 2 consumul.
O diferenta de 2 % nu m-ar deranja, daca e mai mult m-ar deranja (extraurban, urban este complet irelevant). Cum este inchegata masina diesel? stiu ca 2.2 deci implicit 4 cilindri deci implicit trepidatii. Reuseste e class-ul sa le amortizeze bine?
De asemenea credeti ca e mai bun 2012 (prefacelif) sau 2013?
Stiu ca s-a discutat de multe ori pe multe threa-uri dar ce ma intereseaza pe mine nu a adresat nimeni.
Situatia mea: 30 ani, casatorit un copil, avem 2 masini, un Audi S5 4.2FSI (masina mea) si un Citroen C5 2.0hdi hidramat cu suspensie pe perne de aer (masina familiei). Citroenul devine vechi si se cere schimbat.
M-am tot uitat la suv-uri dar nu imi plac de nici un fel. Le vad prea mari si ineficiente pentru ce imi trebuie mie.
Problema principala este garda la sol. Credeti ca iarna va fi ok cu un e class 4 matic? Adica cu citroenul nu am avut niciodata probleme dar cu Audi-ul nu pot merge iarna, atinge imediat jos pe orice ridicatura. Eu merg si la ski si am si o casa la munte, deci vreau sa merg relaxat nu sa ating cu ea la fiecare ridicatura.
A6 l-am exclus pentru ca este prea jos. Asta iarna, colegii mei cu a6 nu puteau iesi din parcarile din buc din spatele blocurilor cand s-au facut ridicaturi de gheata pe mijlocul drumului. Citroenul meu mergea fara probleme, plus ca se mai putea si ridica la nevoie inca 5 cm
Al 2-lea lucru, recomandati benzina sau diesel?
Pentru mine pe primul loc este confortul si finetea masinii, pe locul 2 consumul.
O diferenta de 2 % nu m-ar deranja, daca e mai mult m-ar deranja (extraurban, urban este complet irelevant). Cum este inchegata masina diesel? stiu ca 2.2 deci implicit 4 cilindri deci implicit trepidatii. Reuseste e class-ul sa le amortizeze bine?
De asemenea credeti ca e mai bun 2012 (prefacelif) sau 2013?
Comment