Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Doresc sfaturi in legatura cu viitoarea achizitie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Doresc sfaturi in legatura cu viitoarea achizitie

    Salut comunitatea Mercedes din Romania, am venit sa va pun niste mici intrebari in legatura cu modelul E class w211 la care m-am decis sa il achizitionez.
    Va fi a doua masina pentru mine aceasta, m-ar interesa probleme consumabilelor si a consumului deoarece sunt tanar si nu imi permit o masina cu niste preturi de mentenanta foarte mari.
    Inca nu sunt hotarat in privinta motorizari dar sigur va fi un diesel.
    Sper sa ma ajutati in privinta aceasta, va multumesc mult

  • #2
    Pai trebuia sa specififici daca vrei un facelift sau primul model...Sunt diferente destul de mari si totodata gaseai multe informatii cu ajutorul functiei search!
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      Bun venit !
      Am un E 220 W 211 facelift din 2006, referitor la costuri ,
      Schimb ulei si filtre cca 600 lei
      Schimb ulei cutie automata cca 700 lei
      Consum motorina 6-7 litri/100 km afara, 9-10 in oras.
      Toate costurile sunt convenabile pentru satisfactiile oferite de aceasta masina.
      Cu bine!

      Comment


      • #4
        Doar facelift.Fara SBC sau alte puncte slabe in electronica.

        Comment


        • #5
          Daca ai gasi o masina la care ai de schimbat doar ulei,filtre si ulei cutie ar fi ideal,dar nu prea cred.

          Comment


          • #6
            Modelul acesta stiu ca are ceva probleme cu debitmetre,injectoare, pompa ,intretinerea nu e chiar ieftina ,faptul ca iti consuma putin nu e decit o "seherezada" , te arde pe partea de intretinere ,ca orice diesel . Diesele rentabile s au fabricat pina in 93-94, dupa aceea platesti mult la intretinere , nu ca la cele noi dar te apropii oarecum, undeva la 70-80 % . Eu am condus astfel de modele w211, w 212 cdi si benzina si nu m au impresionat decit preturile de manopera si piese ,cadeau cam in fiecare luna , undeva intre 100-250 euro lunar ,iar aceste masini erau intretinute exemplar .
            Eu am ales legenda w124 din 89, 2,3 benzina ,am riscat sa mi iau break ,cu suspensie pneumatica si nu mi pare rau , nici a mea nu era intretinuta bine,dar am salvat o de la casare am bagat ceva in ea dar,ma simt ca un rege pe sosea,senzatii unice atit pe autostrada cit si pe serpentine . Opinia mea ,gindestete bine ,s ar putea sa nu gasesti una intretinuta,poate doar "machiata", macar eu am stiut de la inceput la ce ma bag,daca nu te pricepi sa cumperi, trebuie sa iei cu tine un mecanic corect,prieten , sa i faci o diagnoza , nu arunca banii pe geam asa la prima vedere,atentie mare la achizitie .
            Nu fac pe desteptul si nici nu incerc sa te opresc sau sucesc in dorinta dvs de a achizitiona , mai ales ca nu i un model prea reusit , cam tot ce i facut dupa 94-97 e cam cu multe hibe ,electronica pica in draci,electrica, mecanica mai rar-macar aici au facut treaba buna , ca recomandare , e preferabil un benzinar decit un diesel chiar daca consuma ceva mai mult ,la diesel iarna sint ceva probleme la pornire samd .Toata viata m am ferit de diesel ,in schimb ,le am cam pornit pe toate indiferent de sigla/marca ,dieselul are multe secrete ca sa zic asa ,iar la cele pe care n am reusit sa le pornesc nu ascund faptul ca erau Mercedes sau BMW ,pe care numai in service le au dat de cap,senzorii de la injectie , pompa , aer , bobine,bujii samd. Sper ca n am reusit sa te dezamagesc ,adevarul e cam dur dar mai bine sa stii din start la ce sa te astepti ,iar intretinerea nu i deloc ieftina, ieftin si bun nu exista , la al meu preturile sint cam la nivel de logan sa zicem ,mai mult sau mai putin cu 10% , ca exemplu ,un injector costa nou intre 120 si 200 lei nou -bosch , delphi, samd ,lant distributie 100-250,capac delcou 250, fise bujii 200 ngk,bosch, preturi rezonabile zic eu tinind cont ca vb de piese noi .
            Consum ceva mai ridicat 8-9 afara si 14-16 in oras dar suspensiile hidraulice fac toti banii daca stii sa le intretii , vorbim de un break de 1500 kg ,paote e mult pt unii ,dar iluzia ca dieselul e ieftin la consum , e o iluzie , daca vrei diesel ieftin w123,w124 , sint ok, restul sper ca ai inteles despre ce vorbim . Bafta si rabdare la orice achizitie ai reusii !

            Comment


            • #7
              Originally posted by bagerajungle View Post
              Modelul acesta stiu ca are ceva probleme cu debitmetre,injectoare, pompa ,intretinerea nu e chiar ieftina ,faptul ca iti consuma putin nu e decit o "seherezada" , te arde pe partea de intretinere ,ca orice diesel . Diesele rentabile s au fabricat pina in 93-94, dupa aceea platesti mult la intretinere , nu ca la cele noi dar te apropii oarecum, undeva la 70-80 % . Eu am condus astfel de modele w211, w 212 cdi si benzina si nu m au impresionat decit preturile de manopera si piese ,cadeau cam in fiecare luna , undeva intre 100-250 euro lunar ,iar aceste masini erau intretinute exemplar .
              Eu am ales legenda w124 din 89, 2,3 benzina ,am riscat sa mi iau break ,cu suspensie pneumatica si nu mi pare rau , nici a mea nu era intretinuta bine,dar am salvat o de la casare am bagat ceva in ea dar,ma simt ca un rege pe sosea,senzatii unice atit pe autostrada cit si pe serpentine . Opinia mea ,gindestete bine ,s ar putea sa nu gasesti una intretinuta,poate doar "machiata", macar eu am stiut de la inceput la ce ma bag,daca nu te pricepi sa cumperi, trebuie sa iei cu tine un mecanic corect,prieten , sa i faci o diagnoza , nu arunca banii pe geam asa la prima vedere,atentie mare la achizitie .
              Nu fac pe desteptul si nici nu incerc sa te opresc sau sucesc in dorinta dvs de a achizitiona , mai ales ca nu i un model prea reusit , cam tot ce i facut dupa 94-97 e cam cu multe hibe ,electronica pica in draci,electrica, mecanica mai rar-macar aici au facut treaba buna , ca recomandare , e preferabil un benzinar decit un diesel chiar daca consuma ceva mai mult ,la diesel iarna sint ceva probleme la pornire samd .Toata viata m am ferit de diesel ,in schimb ,le am cam pornit pe toate indiferent de sigla/marca ,dieselul are multe secrete ca sa zic asa ,iar la cele pe care n am reusit sa le pornesc nu ascund faptul ca erau Mercedes sau BMW ,pe care numai in service le au dat de cap,senzorii de la injectie , pompa , aer , bobine,bujii samd. Sper ca n am reusit sa te dezamagesc ,adevarul e cam dur dar mai bine sa stii din start la ce sa te astepti ,iar intretinerea nu i deloc ieftina, ieftin si bun nu exista , la al meu preturile sint cam la nivel de logan sa zicem ,mai mult sau mai putin cu 10% , ca exemplu ,un injector costa nou intre 120 si 200 lei nou -bosch , delphi, samd ,lant distributie 100-250,capac delcou 250, fise bujii 200 ngk,bosch, preturi rezonabile zic eu tinind cont ca vb de piese noi .
              Consum ceva mai ridicat 8-9 afara si 14-16 in oras dar suspensiile hidraulice fac toti banii daca stii sa le intretii , vorbim de un break de 1500 kg ,paote e mult pt unii ,dar iluzia ca dieselul e ieftin la consum , e o iluzie , daca vrei diesel ieftin w123,w124 , sint ok, restul sper ca ai inteles despre ce vorbim . Bafta si rabdare la orice achizitie ai reusii !
              Domnul meu dar dumneata din ce film esti?Mi se pare ca pe fiecare topic iti lauzi masina imi pare bine ca merge si eu iubesc Mercedesurile vechi.Detin w211 1.8 kompressor si inafara de ulei si filtre momentan nu a cerut nimic in aproape un an si 35000 de km si merg destul de sportiv.La diesel nu se poate contesta pentru ca am vazut w211 e220 cdi din 2004 cu 638000 km in bord si motor neatins.Masina sh e loterie si conteaza cum a fost intretinuta dar sa arunci preturile alea asa mi se pare ca sunteti putin pe dinafara!
              Last edited by broscutza2001; 07-29-2016, 10:40 AM.
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #8
                Salut Mert.De ce vrei neaparat diesel?Un consum de 10 in oras nu este mic fata de 11-12 cat consuma 1.8 kompressor.Adauga impozitul la 2200 cm si asigurarea si ai sa vezi ca nu iesi mai ieftin fata de benzina.Daca consumul este o problema...exista masini cu un consum si motorizare mai mica.Oricum daca te hotarasti pe acest model ai foarte mare grija..o masina ieftina s-ar putea sa fie extrem de scumpa.Sa sti ca e destul de greu sa gasesti in tara un W211 cu km reali sau corect intretinut.Multa bafta in alegerea ta.

                Comment


                • #9
                  exista si gaz, iar daca nu vrei performante de raliu pretul unei instaltii pt 4 cilindri e ieftina.
                  Consumul conteaza doar daca mergi mult, asta tu stii.

                  Motoru ca motoru, dar mai ai si altele:
                  -suspensii, roti mai mari si mai scumpe

                  Vezi ca ai probleme la modelul asta si cu suspensiile, fata de alte masini cu suspensie mai simpla. DAr macar aici vezi cum sta treaba de cand il cumperi, dar din ce se zvoneste dupa 200mii tot mai cade vreun brat, vreo bucsa, mai cere un reglaj, etc.

                  Incet incet se aduna banii, daca e sa compari cu o marca ieftina cu punte simpla pe spate si macpherson pe fata.
                  Plus la pre-facelift ai SBC-ul unde te trezesti ca lichidul de frana se schimba doar in servicwe, cu tester, si de nu ai un specialist mercedes ori bagi 600 lei la reprezentanta, ori te duci in vreun service unde constati ca dorelul de serviciu stie mai putina meserie decat tine. (desi tot ce trebuie sa faca e sa urmareasca instructiunile de pe ecran)

                  Eu zic doar ca sa te astepti la astea, adica pe langa pretul de achizitie sa mai lasi deoparte 2-3mii E pe termen lung pt zile negre.

                  Si alt sfat de uz general:
                  Nu arunca banii aiurea in reparatii, ca dai faliment.
                  Pana nu esti sigur ca o chestie trebuie inlocuita, nu o inlocuit. Fa 7 verificari si nu te da pe maan mecanicilor fara creier si mari schimbatori de piese.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF