Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mai merita W212 /5G-Tronic?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mai merita W212 /5G-Tronic?

    Din Germania, reprezentanta cu garantie, din 2011?
    M-ar avantaja garantia de 2 ani Junge Sterne insa ma cam dau inapoi de cutia cu 5 trepte fata de 7g Tronic.
    Ce ziceti - merita cutia asta sau e depasita tehnic si sa caut alt E cu 7 trepte? Consumul e sesizabil mai mic la 7G fata de 5G? Cat de repede se strica una fata de alta la km similari?
    Mentionez ca ma masina are 101000 km.
    Va multumesc de pareri avizate ! (in special colegului cl600 )

  • #2
    5g, pana una alta, este cea mai fiabila cutie de viteze din lume, urmata indeaproape de 7g.

    Consumul poate e mai mic la 200km/h, cu 7g, dar presupun ca ai ales 200CDI, astfel oricum nu pui croaziera la 200.

    Pune seria sa vedem si noi ce are si ce nu are masinuta.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Originally posted by cl600 View Post
      5g, pana una alta, este cea mai fiabila cutie de viteze din lume, urmata indeaproape de 7g.
      Daca te ar contrazice cineva , te ai lega de proasta intretinere ceea ce e adevarat in multe din cazuri , dar daca vorbim de fiabilitatea cutiilor automate americanii au multe de spus , japonezii la fel (Aisin ) sau ZF de la BMW . Si mie imi place marca dar au ceva concurenta pe planeta pamant in sectorul asta .
      Last edited by Kay; 06-07-2016, 12:32 PM.
      Honda.

      Comment


      • #4
        Pai colegul CL600 are parte de w212-uri cu km facuti in regim de taxi , cu 400k-500k km , ma gandesc ca stie el ce zice.
        PS: Numai si pt faptul ca isi face singur cutiile , trebuie apreciat MB .

        Comment


        • #5
          este un Elegance, ss: WDD2120021A419151.
          Dealerul se lada ca este in stare foarte buna, costa cam mult 17300+tva dar m-ar incanta ca are 2 ani garantie.
          CL600 - multumesc de comentarii avizate !
          Cu respect,

          Comment


          • #6
            Chassis

            Sales designation: E 220 CDI
            Order number: 0 1 292 22894
            Delivery date: 11 10 2011
            Market: AG,Europe
            Production order: N
            Paint code 1:
            755U - TENORITE GRAY METALLIC PAINT
            Equipment:
            201A - LEATHER - BLACK/ANTHRACITE
            Engine no.:
            651924 30 525295
            Major assembly variant: A 651 010 01 08
            Part var. design.:
            Text
            Transmission:
            722646 08 453617 [transmissionType = GA]
            Steering:
            Front axle 1:
            Rear axle 1:
            Rear axle 2:
            Battery 1:
            Fuel cell 1:
            Electric motor 1:
            SA code
            003 - MANUAL DATE-CONTROLLED VEHICLE
            051 - AEJ 20/2
            064 - STEUERCODE MAGNETVENTIL M651
            108 - CONTROL CODE MARKETING
            1U2 - SNOW GRID
            200A - LEATHER
            201A - LEATHER - BLACK/ANTHRACITE
            202B - OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
            213 - SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
            229L - GERMANY
            22P - TRACK PACKAGE
            230 - PARKING GUIDANCE
            234 - BLIND SPOT ASSISTANT
            240 - LED DAYTIME RUNNING LIGHTS
            249 - INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
            255B - MB MOBILO WITH DSB AND GGD
            260 - TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
            260B - AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
            287 - THROUGH-LOADING FEATURE
            291 - PELVIS AIRBAG (PELVISBAG)
            294 - KNEE AIRBAG
            297 - ELECTRIC ROLLER SUN BLINDS IN REAR DOOR LH AND RH
            298 - SIDEBAGS IN REAR WITH BELT FORCE LIMITER
            2U1 - RADIATOR SHUTTER
            2XXL - FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
            302B - HEAD UNIT LANGUAGE - GERMAN
            332B - INSTRUMENT CLUSTER/HU LANGUAGE - GERMAN
            386 - MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS)
            414 - ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
            423 - 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
            474 - DIESEL PARTICULATE FILTER
            476 - AUTOMATIC LANE RECOGNITION
            477 - TIRE PRESSURE LOSS WARNER
            513 - TRAFFIC SIGN RECOGNITION
            518 - UNIVERSAL COMMUNICATIONS INTERFACE (UCI)
            525 - RADIO AUDIO 50 APS
            540 - ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
            543 - SUN VISOR WITH ADDITIONAL FUNCTION
            551 - ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
            580 - AIR CONDITIONER
            58U - ROOF INTERIOR TRIM GRAY FABRIC
            600 - HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
            608 - AUTOMATIC HIGH BEAM SWITCH (IHC)
            619 - CORNERING ILLUMINATION
            622 - HEADLAMP WITH ILS, RIGHT-HAND TRAFFIC
            677 - AVANTGARDE/STANDARD SUSPENSION
            731 - TRIM PIECES - WOOD BURRED WALNUT VENEER
            755U - TENORITE GRAY METALLIC PAINT
            801 - [212] - 20070403 - YOM 10/1
            801 - [651.9] - 20080919 - YOM 10/1
            801 - [722.6] - 19990504 - AEJ 00/1 R 170 AEJ 99/2
            873 - SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
            875 - HEATED SCREEN WASH SYSTEM
            882 - INTERIOR SAFEGUARD
            88N - STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ
            915 - FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
            928 - EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 5 TECHNOLOGY
            955 - EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
            967 - COC PAPER EURO 5 TECH. W. REGISTRAT .CERT. PART 2
            F212 - MODEL SERIES 212
            FW - LIMOUSINE
            GA - AUTOMATIC TRANSMISSION
            HA - REAR AXLE
            K10 - SOFTWARE CONTROL FOR STATIC CURVE ILLUMINATION
            K11 - ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
            K13 - STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL 25000 KM
            L - LEFT-HAND STEERING
            M22 - DISPLACEMENT 2.2 LITER
            M651 - R4-DIESEL ENGINE M651
            P09 - SUN PROTECTION PACKAGE
            P35 - LIGHT PACKAGE (FFO)
            P54 - THEFT PROTECTION PACKAGE
            R01 - SUMMER TIRES
            R14 - 16" LIGHT ALLOY WHEEL 10 DOUBLE-SPOKE DESIGN
            U01 - REAR BELT STATUS INDICATION
            U12 - FLOOR MATS - VELOUR
            U18 - AUTOMATIC CHILD SEAT RECOGNITATION (AKSE)
            U41 - FUEL - WATER SEPARATOR AND LUBRICATION PACKAGE
            U60 - PEDESTRIAN PROTECTION - ACTIVE ENGINE HOOD
            V06 - SPEED- + LOADINDEX 95W
            VL - FRONT AXLE HALF, LEFT
            VR - FRONT AXLE HALF, RIGHT
            755U - TENORITE GRAY METALLIC PAINT
            201A - LEATHER - BLACK/ANTHRACITE
            M651 - R4-DIESEL ENGINE M651

            Decodarea vin-ului.Daca are garantie 2 ani eu personal sunt de parere ca merita!
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #7
              Multumesc. Stiam ce dotari are, mi-a trimis si mie extrasul acesta.
              Ideea era de oportunitate a 5G fata de modelul mai nou cu 7G, ca si de fiabilitate in exploatare in timp. Poate mai comenteaza si cl600.

              Comment


              • #8
                Nici o alta marca nu ajunge uzual sa mearga 4-500K km cu o cutie, astfel MB are dreptate deocamdata cand se compara doar tot cu MB.
                Tu ai o dilema intemeiata, nu stiu ce altceva sa iti recomand. Gandeste-te, ca pana nu demult 63AMG tot 5g folosea.

                La 100K, daca are reviziile facute ( mai nou nemtii cam uita sa le mai faca), nu cred ca are sens sa pui in discutie fiabilitatea, mai ales la 5g care este lanfinal de mandat cu toate bug-urile rezolvate de mult.
                7g poate fi un must de la modelul cu bord color, e deja 7g+, are Start/Stop, etc.

                Nu are de ce sa iti lase la pret pe motiv de cutie, poate pt ca nu are Comand.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Dpmdv , ca utilizator al 5G`ului pe C200 Kompressor...masina ar fi ideala cu un 7G , nu mi-as mai dori altceva.
                  O fi ea fiabila dar cam preistorica fata de altele.

                  Comment


                  • #10
                    Eu o am pe w211 kompressor si w204 kompressor.Ma declar multumit si nu o vad preistorica prefer ceva mai cunoscut ca si fiabilitate decat ceva mai nou tehnologic.Parerile vor fi oricum impartite!
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • #11
                      ... "ma bag si eu in seama", nu am ajuns inca la nivelul lui CL600 dar lucrez la un autohaus specializat pe taxi Mercedes, parcul nostru are in componenta 80% E-Klasse, ceva B-Klasse si cateva "aruncaturi" de VW. Facem service pt majoritatea firmelor de taxi din zona care lucreaza cu masini Mecedes. Pe zi fac cam 2-3 spalari de cutie si crede-ma ca vin masini cu 700.000 cu cutie originala 5G care inca schimba "butter weich" (moale ca untul in traducere libera) eu zic sa nu iti fie frica daca primesti garantie 2 ani. Stie neamtul de ce iti da garantie ca la o masina noua. Asta e o masina verificata cu reviziile la zi si tot ce trebuia facut s-a facut la timp si la service autorizat.

                      P.S. o poza face cat 1000 de cuvinte ...
                      Attached Files
                      Das Beste oder Nichts !!!

                      Comment


                      • #12
                        Colegul CL600 are dreptate, daca te uiti la un 65 AMG din 2012 vei vedea ca are 5G-Tronic.
                        La fel si vechiul Maybach, Mercedes McLaren SLR si alte V12-uri.

                        Comment


                        • #13
                          Salutare din nou. CL600 sau altcineva poate sa-mi spuna daca acest W212 are pacatoasele injectoare Siemens? Am intrebat vanzatorul (reprezentanta) si-mi raspunde (surprinzator pt mine) ca nu stie daca are Siemens... Nu stiu ce sa mai cred despre seriozitatea lor in astfel de raspuns.
                          Multumesc de informatii!

                          Comment


                          • #14
                            La 212 se pun doar Delphi sau mai nou Bosch, nici eu nu stiu de Siemens. Cele despre care ai auzit, probabil ca sunt 'pacatoase' se schimba gratuit, daca nu au fost schimbate deja.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF