Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sfat achizitie mb e300 hibrid 2012

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat achizitie mb e300 hibrid 2012

    Buna...
    As avea si eu rugamintea pentru posesori/fost posesori sau cunoscatori ai acestui model sa imi dea ceva sfaturi despre acest tip de e class. Din cate am vazut are un motor de 2,2 diesel si unul electric in cutia de viteze...in rest habar nu am nimic despre acest model. As fii interesat de acest model fiindca la celalate modele nu sunt de acord pentru ei 200 de cmc peste 2000 sa platesc impozit de aprox. 800 de ron si am inteles ca acest model fiind hibrid impozitul este redus cu 90 la suta sau ceva de genul.
    Va multumesc anticipat pentru raspunsuri, numai bine

  • #2
    Nu stiu sa aiba nimeni pe forum acest tip de masina , dar in sectiunea S class era un coleg care a avut ceva probleme cu un S hibrid achizitionat sh .
    Daca consideri ca impozitul este prea mare , te sfatuiesc sa alegi alt auto cu costuri reduse , in nici un caz e class hibrid .

    Comment


    • #3
      Imi pare prea mare suma asta sa ii dau pur si simplu....pentru nimic. E clar ca pentru a intretine acest tip de masina scoti mai multi bani din buzunar decat ai scoate la un renault sau ceva de genul(si acum detin o masina cu motor de 2,5) si m-am saturat sa dau la stat cate 950-1000 de ron anual pentru nimic....absolut nimic.
      Iti multumesc pentru raspuns, numai bine.

      Comment


      • #4
        Nu stiu cum poti scrie asa ceva ? Dai 30.000e pe o masina si nu ai 200e sa platesti impozitul ? Cum adica sa fie bani dati degeaba ? Ziceti mersi ca romanii sunt inca inapoiati si calculeaza oarecum aiurea impozitarea la masini. Daca ar fi ca in Germania sa se ia in cacul norma euro, cmc si co2 si pentru un 320d din 2000 sa platesti 400e, iar in Romania 200lei nu cred ca pentru 2.2 ti s-ar parea inutil 200e. Si pe bune ca vrei sa iti iei o masina hybrid despre care nu cunosti absolut nimic ca sa fii scutit de 200e ANUAL ?
        Cat nu am gasit pe forum ceva despre e300hybrid, uite aici un review sa-ti faci o idee : http://www.promotor.ro/teste-auto/te...ybrid-10548045 . Toate cele bune.
        http://oi58.tinypic.com/295cvn5.jpg

        Comment


        • #5
          Originally posted by adibenny2005 View Post
          Imi pare prea mare suma asta sa ii dau pur si simplu....pentru nimic. E clar ca pentru a intretine acest tip de masina scoti mai multi bani din buzunar decat ai scoate la un renault sau ceva de genul(si acum detin o masina cu motor de 2,5) si m-am saturat sa dau la stat cate 950-1000 de ron anual pentru nimic....absolut nimic.
          Iti multumesc pentru raspuns, numai bine.
          Sper ca nu te-ai suparat , mi se pare ca te complici , cu hibrid SH . Sunt riscuri mari , cine stie cat costa o baterie , nu prea exista service pt ea , sunt prea multe necunoscute .
          Taxa se poate recupera din cate am citit , faci cerere la anaf .

          Ai dreptate pe undeva cu taxele astea ,sunt aberante , dar traim in RO si din pacate statul cauta sa ne "dijmuiasca " pe toate partile .

          Ps : La o eventuala achizitie si eu as opta pt o masina hibrid , dar noua cu garantie .

          Comment


          • #6
            Originally posted by b97dmt View Post
            Sper ca nu te-ai suparat , mi se pare ca te complici , cu hibrid SH . Sunt riscuri mari , cine stie cat costa o baterie , nu prea exista service pt ea , sunt prea multe necunoscute .
            Taxa se poate recupera din cate am citit , faci cerere la anaf .

            Ai dreptate pe undeva cu taxele astea ,sunt aberante , dar traim in RO si din pacate statul cauta sa ne "dijmuiasca " pe toate partile .

            Ps : La o eventuala achizitie si eu as opta pt o masina hibrid , dar noua cu garantie .
            Nu m-am suparat colegule...dimpotriva....ti-am multumit sincer pentru raspuns.
            Numai bine, seara faina.

            Comment


            • #7
              Originally posted by GYUKY View Post
              Nu stiu cum poti scrie asa ceva ? Dai 30.000e pe o masina si nu ai 200e sa platesti impozitul ? Cum adica sa fie bani dati degeaba ? Ziceti mersi ca romanii sunt inca inapoiati si calculeaza oarecum aiurea impozitarea la masini. Daca ar fi ca in Germania sa se ia in cacul norma euro, cmc si co2 si pentru un 320d din 2000 sa platesti 400e, iar in Romania 200lei nu cred ca pentru 2.2 ti s-ar parea inutil 200e. Si pe bune ca vrei sa iti iei o masina hybrid despre care nu cunosti absolut nimic ca sa fii scutit de 200e ANUAL ?
              Cat nu am gasit pe forum ceva despre e300hybrid, uite aici un review sa-ti faci o idee : http://www.promotor.ro/teste-auto/te...ybrid-10548045 . Toate cele bune.
              Nu iti inteleg rabufnarea asta.....exact degeaba ii dau si degeba ii dai si tu....si macar daca ii dau degeba sa dau mai putini, intelegi?
              Nu fa comparatia intre Germania si Romania fiindca facem un altfel de topic atunci....salariul minim/mediu in Germania este mult peste cel din Romania deci au de unde platii acel impozit insa mai presus de asta este faptul ca statul german face ceva util pentru populatie cu banii proveniti din taxe si impozite.....ma intelegi acum de ce ziceam ca degeaba?
              Am gasit si eu ce mi-ai trimis in acel link insa vroiam parerile unui posesor.
              Seara faina iti doresc si sper ca mai inteles: nu caut masina de 30000 de euro si ma c*c pe mine la 800 de lei insa m-am saturat sa dau bani la stat si inapoi sa primesc m.. nimic.

              Comment


              • #8
                Impozitul se datoreaza statului cu titlul obligatoriu, definitiv si nerambursabil, cam asa incepe definitia daca dai cautare pe google.

                Nu scrie nicaieri ca trebuie sa platesti impozite mari sau aberante, mai ales ca intr-o societate normala, notiunea de impozit este definita impreuna cu stabilirea deducerilor.

                Colegul de mai sus, pare a avea dreptate cand leaga valoarea unui impozit cu marca MB. Si hybridul, intr-adevar este un fel de duducere, avand in vedere costurile poluarii, doar ca la MB, hybridul doar merge/trage mai bine decat sa polueze mai putin.

                Cand esti obligat sa levitezi pana la alimentara sau sa cari apa de la rau, atunci cred ca de vina e primarul tau, nicidecum cei care platim taxe si impozite.
                Daca platesti impozit mare...ai tot dreptul sa ceri drum desfundat pana la Mall, apa curenta pe strada ta, etc.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Mda...Un coleg care are/avut acest model il rog sa imi spuna +/- modelului.
                  Multumesc.

                  Trimis de pe al meu HTC Desire 510 folosind Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Salut. Da, se pare ca sunt rare aceste modele hibrid, cel putim aici pe forum. Pe strada am mai vazut insa.
                    eu am un e300H, modelul cu facelift, din 2013 sfarsit.

                    Criterii de alegere?
                    la mine a fost simplu, tehnologie, impozit, consum, parcare.
                    dece doar astea?
                    PT ca sunt singurele avantaje comparativ cu un e300 nehibrid.
                    eleganta, confortul....etc toate punctele forte mercedes se regasesc la toate modelele.

                    Acum ca e loterie!?
                    Da, este...este ca la orice masina SH.
                    Cred ca in romania si in lume acesta va fii trendul, sau cel putin asta este senzatia mea personala, totul cat mai green, cat mai eco.

                    personal sunt foarte multumit de masina, pana acum, dar sunt rezervat, o am de 1 luna, sunt proaspat pe ea ca sa zic asa
                    o chestie mi-a aparut la clima...am pus si post, inca investighez speta, sa vedem de ce a facut asa.

                    Comment


                    • #11
                      Salut. Da, se pare ca sunt rare aceste modele hibrid, cel putim aici pe forum. Pe strada am mai vazut insa.
                      eu am un e300H, modelul cu facelift, din 2013 sfarsit.

                      Criterii de alegere?
                      la mine a fost simplu, tehnologie, impozit, consum, parcare.
                      dece doar astea?
                      PT ca sunt singurele avantaje comparativ cu un e300 nehibrid.
                      eleganta, confortul.etc toate punctele forte mercedes se regasesc la toate modelele.

                      Acum ca e loterie!?
                      Da, este ca la orice masina SH.
                      Cred ca in romania si in lume acesta va fii trendul, sau cel putin asta este senzatia mea personala, totul cat mai green, cat mai eco.

                      personal sunt foarte multumit de masina, pana acum, dar sunt rezervat, o am de 1 luna, sunt proaspat pe ea ca sa zic asa
                      o chestie mi-a aparut la clima...am pus si post, inca investighez speta, sa vedem de ce a facut asa.

                      Comment


                      • #12
                        Salut!
                        Eu am C300h din 2016. Nu am vrut musai hibrid, dar s-a nimerit ca masina cu toate optiunile dorite de mine sa fie si hibrid.

                        A avut 10 mii km la cumparare si 2 ani garantie. Acum are peste 40 mii si nu a avut nici o problema, dar cu siguranta este prea devreme pentru asa ceva.

                        Oricum eu cred ca are foarte multe lucruri care se pot defecta inaintea bateriei.

                        Ca avantaje; impozit 0, 231 cp care chiar se simt si 5,8% consum mediu.
                        Cuplul de la diesel impreuna cu cel al motorasului electric este superb.
                        Last edited by vladmarcu; 10-21-2020, 17:04 PM.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF