Treaba sta exact asa cum am afirmat. Chestia cu convertorul care trebuie dus in Polonia e mistocareala, banuiesc. Italienii nu stiu sa repare convertoare ?
Nemtii (turcii din Germania si nu numai ei) stiu s-o faca cu 400 Euro, vezi mai jos "ocaziile" pe care le asteptai:
La Duisburg:
La Berlin e chiar mai ieftin:
Cutie refacuta cu convertor refacut, 1400Euro la nord de Dortmund:
Preturile de Italia si de Bucuresti sunt irelevante, mai ales daca vin la nivel de reprezentanta. In USA, reprezentanta se cheama "dealership". Din motive de preturi practicate, clientela le-a redenumit in "stealership". Nu e o problema sa ceri un pret absurd pe o scrumiera. Absurd este sa dai cat ti se cere inainte de a studia piata. Sau inainte de a intreba prin jur pe unul, pe altul...
Convertorul de cuplu nu este ceva ce as numi "consumabil". Sau cel putin nu era pe vremuri, cand in interiorul sau nu gaseai pachete de discuri de frictiune, ci doar minimum necesar ca sa-si faca treaba multi kilometri. Circa 700000 in cazul meu, ca e d-ala "de care trebuie". Cum progresul tehnicii creeaza si chestii care cad in genunchi daca a ragait o musca langa ele, mai ales daca notiunea de "maintenance" ii este straina celui care exploateaza autovehiculul in cauza,
Ambreiajul de la cutiile manuale are in componenta ceva ce se cheama "volanta cu masa dubla sau tripla", pe langa placa/rulment/disc. Si aia-i durerea cea mare, de obicei...
Asa se reface un convertor de cuplu:
Dragos
Nemtii (turcii din Germania si nu numai ei) stiu s-o faca cu 400 Euro, vezi mai jos "ocaziile" pe care le asteptai:
La Duisburg:
La Berlin e chiar mai ieftin:
Cutie refacuta cu convertor refacut, 1400Euro la nord de Dortmund:
Preturile de Italia si de Bucuresti sunt irelevante, mai ales daca vin la nivel de reprezentanta. In USA, reprezentanta se cheama "dealership". Din motive de preturi practicate, clientela le-a redenumit in "stealership". Nu e o problema sa ceri un pret absurd pe o scrumiera. Absurd este sa dai cat ti se cere inainte de a studia piata. Sau inainte de a intreba prin jur pe unul, pe altul...
Convertorul de cuplu nu este ceva ce as numi "consumabil". Sau cel putin nu era pe vremuri, cand in interiorul sau nu gaseai pachete de discuri de frictiune, ci doar minimum necesar ca sa-si faca treaba multi kilometri. Circa 700000 in cazul meu, ca e d-ala "de care trebuie". Cum progresul tehnicii creeaza si chestii care cad in genunchi daca a ragait o musca langa ele, mai ales daca notiunea de "maintenance" ii este straina celui care exploateaza autovehiculul in cauza,
Ambreiajul de la cutiile manuale are in componenta ceva ce se cheama "volanta cu masa dubla sau tripla", pe langa placa/rulment/disc. Si aia-i durerea cea mare, de obicei...
Asa se reface un convertor de cuplu:
Dragos
Comment