Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sfat achizitie w211 E270

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat achizitie w211 E270

    Buna ziua dragi colegi,
    Asa cum spune si titlul am gasit un w211 E270 fabricat in luna aprilie 2002.Masina este de vanzare intr-o reprezentanta Mercedes si ei ofera un an garantie dar nu totala.Are la bord 223000 km, unic proprietar, revizii doar in reprezentanta.Arata impecabil fara nici o zgarietura, interior bej impecabil.La prima vedere are: cutie automata, jante pe 16 originale, navigatie cu ecran mare, bluetoth, clima automata pe 4 zone si echipare avantgarde.
    Intrebarea mea un motor de genul daca a fost intretinut cam cat poate duce?Merita cumparata la km astia?Am gasit pe forum si pareri pro dar si multe contra acestui model.Cei care detin asa ceva daca se poate sti un consum estimativ( masina o cumpar pentru sotie deci o sa merga moderat 80-90).
    Orice argument e bine venit si pozitiv si negativ.
    Pretul cerut este de 6300 euro fix la care mai adaugam cam 800 euro sa o trec pe numele meu plus ~1100 euro asigurare anuala.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

  • #2
    Motoarele sunt foarte fiabile.Acest model au avut problema cu cutiile (daca-i automata ),radiatorul de racire,SBC.Anii 2002-2003 au dat mari batai de cap in electronica.Consumul e suportabil,nu-i de speriat.
    Last edited by optik; 02-07-2016, 18:04 PM.

    Comment


    • #3
      Este automata.Radiatorul de racire ce probleme ar putea avea?Si pe partea de electronica ce anume ar putea pica?De SBC stiu deja am si w211 kompressor din 2003 si stii ca la aia am problema la convertizor in rest personal sunt foarte multumit.Sa inteleg ca per total e bine de evitat?
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #4
        Salut, despre motorul de 2,7 iti pot spune eu cate ceva ca am vandut un Sprinter care avea 730 000 km si era ok, dar ia in calcul ca eu pe mototul acela nu aveam Egr si "celebra" galerie de admisie care am inteles ca pica la acele modele.La mine aveam injectoarele originale si erau in parametri iar motorul la acei km nu facea span in filtru.Am schimbat pe la el o pompa de apa si un termoflot(radiatorul de ulei) ,in rest curele si role si o bujie...Cam atat pot spune daca te ajuta...Stima.
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #5
          Salut,eu am avut un Clk 270,an 2004 si pot spune numai de bine despre acea masina,cumparata la 170 mii km si vanduta dupa 3 ani la 332 mii km,am facut reviziile numai la 15 mii km si in tot acest timp am schimbat kit ambreiaj cu volanta,furtunul la intercooler,garnituri pompa de motorina si bujiile,ceea ce pot spune ca sunt consumabile toate astea,este putin zgomotos fiind un 5 cilindri dar pentru mine personal a fost o masina foarte fiabila si un consum foarte generos,fiind si manuala!
          Attached Files

          Comment


          • #6
            E acelasi motor ca si de pe Sprinter?Dauneaza eliminarea egr-ului la motoarele astea?Nu stiu atunci de cutie ce sa cred poate ma lamureste colegul Optik.
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #7
              Pina in 2004 ceda radiatorul de racire Valeo si nimerea antifrizul in cutie.Si mai des la 270 ,poate din cauza vibratiei.Dupa septembrie 2003 Valeo a fost inlocuit cu Behr .Anume modelul 270 au avut cele mai multe probleme cu cutia automata.Aproximativ toate dau smuncituri in prima treapta (mai ales pe rece).Din cauza a multor probleme acest model a fost stopat si inlocuit cu 280-177 cai.

              Comment


              • #8
                Deci e mai bine de evitat?La tine in semnatura ai 270cdi ai w211 sau w210?
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • #9
                  W211.Eu de exemplu te sfatui sa te orientezi la ceva facelift.

                  Comment


                  • #10
                    Mai vizitez saptamana asta ceva reprezentante sa vedem ce iese.Multumesc pentru sfaturi.
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF