Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie E 250 CDi Coupe 2012

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by vovo View Post
    Hunter-ReNu: te rog sa postezi impresii despre 250 CDI: este confortabil, are putere suficienta? Ce consum are? Cati km ai si cum functioneaza in general?
    Multumesc.
    Salut,
    Pentru mai multe detalii poti vedea postarile din subiectele deschise de mine.

    Ca si concluzii dupa 4 luni si aprox. 7000 km de mers cu masina:
    - la drum lung se prezinta impecabil, tinuta de drum este ireprosabila, pe autostrada distronicul isi face treaba super bine, consumul este de 6.2 l/100 km, indiferent ca merg 4-500 km sau 1500 km (ca si exemplu: de la Stuttgart la Craiova am facut 1850 km cu un consum la bord de 6.2 - la fel si la un drum Craiova - Cluj, unde sunt 400 km, acelasi consum de 6.2). Am cauciucuri de iarna si numai cu acestea am mers pana acum - astfel ca nu stiu cum se prezinta cu cauciucuri de vara, insa ca si zgomot general de fond se aude foarte putin, este foarte bine antifonata.
    - in oras, eu merg si la serviciu cu ea, este ok, insa dupa parerea mea, este pacat sa o folosesti pe distante scurte, motorul are o forta incredibila si in oras nu poti sa-i dai frau liber. Consumul in oras depinde de trafic si de temperatura de afara (ca si exemple: -5 grade pornit, dezghetat parbriz, plecat, mers 2 km, oprit, peste 2 ore pornit din nou mers 1.5 km, am avut un consum de 12.5; a doua varianta 5 grade cu plus, pornit, stat un minut la relanti, plecat, mers 2 km, oprit, peste 3 ore plecat, mers 5 km, am avut un consum de 10.5)
    -in curbe nu simti viteza, poate si pentru ca e 4X4; eu am mod eco si mod sport - diferenta intre ele nu este foarte mare, cred ca la plecarea de pe loc mai mult se simte si la schimbarea treptelor de viteza, in sensul ca la kick-down in modul eco schimba vitezele la 3-3500 rot/min, iar in modul sport ajunge pana la 4400 rot/min. De la 100 la 200 km/h, in modul sport cu kick-down, ajunge foarte repede, in sensul ca la 150 km/h schimba in viteza a 6-a, la 180 in a 7-a, astfel ca are o putere foarte mare.
    - in ceea ce priveste 4X4, inca nu am simtit pe pielea mea pentru ca inca nu am incercat pe zapada pt ca nu a nins, sau a nins foarte putin. Cand o sa mai ninga o sa mai postez atunci o parere.
    - spatiul interior, cel putin pentru mine, este mai mult decat suficient (eu am 1.75m, 76 kg). Scaunele sunt super-confortabile - eu la sofer tin partea cu sezutul in pozitia cea mai de jos si ridicat putin de fata, iar spatarul putin dat pe spate. Locurile din spate sunt si ele confortabile, spatiul in spate este foarte mare, mult mai mare decat la clasa C.
    - in ceea ce priveste optiunea cu volumul rezervorului marit la 80 l, face toti banii, eu cateodata "uit" sa pun motorina, la drum lung am o autonomie de 1200 km.
    - modul eco-start-stop de multe ori il dezactivez in oras, pentru ca trebuie sa mergi 20 m, opresti, pornesti si tot asa, zic unii ca nu ar porni din electromotor, ci ar avea un motoras nu stiu unde si ala ar porni... chestia asta, daca stie cineva cum e, as vrea sa-mi spuna si mie.
    - despre sistemul audio e ok, se aude foarte bine, mai ales daca ai muzica pe cd original (eu am sistem audio 20). Daca ai mp3 sunetul nu este tocmai bun. Sistemul nu citeste flac (lossless), lucru care m-a mirat la Mercedes, pentru ca aceste fisiere se aud foarte bine. Probabil, prima modificare pe care o s-o fac pe viitor este sistemul audio.
    - ILS-ul (intelligent light system) este foarte comod, luminile sunt mai mult decat suficient ca putere, la curbe se misca in functie de rotatia volanului, are faza lunga automata, eu o folosesc si nu ma deranjeaza nici pe mine, nici pe colegii de asfalt la drum lung.

    Deocamdata atat... daca imi mai amintesc si alte detalii, voi posta.
    Sa aveti drumuri line si concedii dese !

    Comment


    • #17
      Pornirea start-stop,se face cu bateria din portbagaj .

      Comment


      • #18
        Originally posted by b97dmt View Post
        Pornirea start-stop,se face cu bateria din portbagaj .
        Nu stiam ca am o baterie in portbagaj !
        Sa aveti drumuri line si concedii dese !

        Comment


        • #19
          , sub roata de rezerva vezi ce gasesti ...

          Comment


          • #20
            Ce inseamna ,,pornirea start-stop"? nu este acesta doar un buton?! ce rol are o a doua baterie pt acest buton? Stiam ca numai E hybrid are actionare electrica in cutie dintr-o a doua baterie. Cum este cu adevarat ? Poate cl600 ne lamureste...

            Comment


            • #21
              Bateria auxiliara, cea mica din portbagaj, asigura alimentarea cu tensiune a tuturor computere-lor pornite atunci cand managementul Start/Stop decide ca bateria mare trebuie sa porneasca motorul. Dupa ce motorul se stabilizeaza, alternatorul incepe sa bage si destul de repede electronica masinii este trecuta inapoi pe sistemul principal.

              La pornirea normala, fara Start/Stop alternatorul, impreuna cu aproape toate functiile comfort raman decuplate pana cand motorul decide ca totul este in regula.

              La modelele actuale benzinare, managementul este in stare de multe ori sa determine care dintre pistoane este in TDC, le injecteaza putina benzina dupa care o scanteie si gata, motorul pleaca singur fara electromotor...
              Last edited by cl600; 02-21-2016, 16:46 PM.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #22
                Pentru cei interesați, spațiul interior la E coupe e același cu cel din C coupe , versiunile 2012,difera doar un cm la spațiul pt picioare în spate. Aceeași Marie cu alta pălărie, inteligent totuși din partea celor de la Mercedes .

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF