Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie E 250 CDi Coupe 2012

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat achizitie E 250 CDi Coupe 2012

    Ma intereseaza un E 250 CDi Coupe de prin 2012 , sunt dispus sa dau 25 mii euro .
    Pentru cunoscatori , cat de confortabila e masina la drum lung ?
    Sunt ceva probleme generale la care ar trebui sa fiu atent ?
    Ca dotari , vreau neaparat cu cutie automata , ce credeti ca ar trebui sa mai fie pe lista ?

  • #2
    E confortabila , exista 2 recall-uri ,pt filtru de motorina si pt injectoare .
    Verifica sa aiba revizii la reprezentanta , caiet service digital .
    Sa aiba km putini si cat mai multe dotari .

    Comment


    • #3
      @b97dmt stii modelul coupe sau spui din perspectiva de proprietar W212 ?
      Din ce am inteles coupe-ul e facut pe platforma de W204 si ar fi mai mic , de asta intreb si de confort.

      Comment


      • #4
        Sunt propietar si de w212 si de w204 ...

        Comment


        • #5
          Aveti idee de cand s-a montat cutia 7GTronic-Plus? Am tot citit ca sunt/au fost probleme la 7GTronic care s-au rezolvat la GT-Plus. Caut si eu un 250 CDI cu automata insa parca nu as avea curaj sa iau decat cu 7GT=Plus.
          Multumesc.

          Comment


          • #6
            Dupa 2011, le recunosti dupa functia Start/Stop.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Multumesc. In privinta motorului 250 stii ceva mai multe? Inteleg ca are probleme uneori la turbine? Are distributia in spate langa habitaclu? Sunt cunoscute ceva probleme specifice ale lui in afara de riscurile aferente existentei a doua turbine?
              Multumesc.

              Comment


              • #8
                Turbinele sunt ultima problema la 250. Gasesti aici pe forum f multe informatii despre acest motor (OM651).
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Aici pe forum nu stiu sa caut, dar am vazut discutii din Germania cu OM651: injectoarele Delphi si lantul de distributie. Culmea este ca ma uit dupa Mercedes pt ca am probleme la un BMW cu 2.0l diesel care si asta are aceeasi problema: lantul largit, zgomot, pericol rupere, etc. Voiam sa scap de BMW si sa-mi iau un E250 pt ca aveam incredere in MB (am avut un C220 din 2006 timp de 6 ani si nu am avut absolut nici o problema cu el, am fost extrem de multumit). Acum ce aud despre noile W211/212 ... parca mi-a trecut cheful de schimbat mere cu pere... Ce parere aveti? De cand nu mai sunt probleme cu motorul/cutia automata la E?
                  Multumesc.

                  Comment


                  • #10
                    Toate marcile premium actuale cu motor mic au distributia cu lant simplu care se alungeste la fiecare 200K km.
                    Mercedes, pana una alta reuseste in mare masura sa treaca de 400K km in timp ce restul marcilor arunca bielele prin bloc dupa prima distributiei.

                    Pe acest forum ai undeva sus butonul "search" care iti va arunca multe postari despre - distributie OM651, etc.

                    Problemele despre care vorbesti la 7g sau la injectoare sunt doar folclor mai ales daca te interesezi mai in amanunt. Injectoarele cu probleme s-au schimbat pe gratis oricat de rupta era masina iar cele actuale ( din 2009 pana 2015) merg perfect mult pt 500K km. Turbinele deasemenea.

                    Trecerea la MB, este o chestiune complicata, MB avand un cu totul alt management decat BMW, simplificand la maxim pot spune ca MB pune "driver wish" pe ultimul loc in ordinea prioritatilor ( bmw pune pe primul loc ). Astfel in timp ce MB considera ca pozitia volanului nu e corecta sau ca tocmai ai sarit un bumper si tu zapacesti pedala de acceleratie poti pana la urma sa primesti ceva neplacut de la cutie, fie + sau nu.

                    Deocamdata doar MB pune siguranta pe primul loc si cum restul marcilor sunt majoritare, este nevoie de putina cumpatare si ceva obisnuinta pana sa poti trage concluzii atunci cand ajungi la MB.

                    Mercedes nu se poate compara direct decat cu Mercedes.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Merci de comentarii CL600!
                      Parca auzeam ca la BMW este motorul de 525 / 2.0d care are 2 lanturi si au evitat problema lantului, stii mai multe?
                      Recomanda-mi in mare ce E-klasse si la ce km sa caut astfel incat sa reduc riscurile (in limita teoretica) ? De principiu l-as cauta la dealeri din Germania, nu stiu un ce masura mai vand ei fara TVA la companiile romanesti de cand cu prostiile hotzilor cu TVA...
                      Problema cu actualul X1 este ca este perfect inconfortabil la drum lung, scaunul este o caricatura, nici macar reglaj vertical nu are, zgomot motor infernal in habitaclu. As trece la E pt confort in oras si la drum lung cat si pt consum , stiu ca are un consum relativ decent actual.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cl600 View Post
                        Turbinele sunt ultima problema la 250. Gasesti aici pe forum f multe informatii despre acest motor (OM651).
                        Daca esti amabil spune-ne care ar fi problemele lui, eventual care sunt punctele mai slabe sau mai vulnerabile fata de 220. Am citit tot forum-ul dar nu am gasit informatii clare. Si eu imi fac planuri pentru un w212 dar sunt nehotarat intre 220 si 250 tocmai din cauza posibilitatii ca 250-ul sa fie mai putin fiabil fata de 220.
                        Last edited by sfedu; 02-11-2016, 21:25 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by vovo View Post
                          Merci de comentarii CL600!
                          Parca auzeam ca la BMW este motorul de 525 / 2.0d care are 2 lanturi si au evitat problema lantului, stii mai multe?
                          Recomanda-mi in mare ce E-klasse si la ce km sa caut astfel incat sa reduc riscurile (in limita teoretica) ? De principiu l-as cauta la dealeri din Germania, nu stiu un ce masura mai vand ei fara TVA la companiile romanesti de cand cu prostiile hotzilor cu TVA...
                          Problema cu actualul X1 este ca este perfect inconfortabil la drum lung, scaunul este o caricatura, nici macar reglaj vertical nu are, zgomot motor infernal in habitaclu. As trece la E pt confort in oras si la drum lung cat si pt consum , stiu ca are un consum relativ decent actual.
                          Eu am achizitionat recent un E250 4matic din Germania si iti pot raspunde la intrebarea cu TVA. Nici un dealer din Germania care este ok din toate punctele de vedere nu accepta sa platesti la el fara TVA. Toti dealerii care sunt ok vor plata integrala la achizitionarea masinii si (doar daca o cumperi pe firma platitoare de TVA si inregistrata in Registrul Intracomunitar pentru Operatiuni de TVA) dupa inmatricularea masinii in Romania pe firma ta, iti vor returna TVA-ul in contul firmei (asa a fost la mine).
                          Sa aveti drumuri line si concedii dese !

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Hunter-ReNu View Post
                            dupa inmatricularea masinii in Romania pe firma ta, iti vor returna TVA-ul in contul firmei (asa a fost la mine).
                            Si la mine a fost la fel. Dupa 2 zile dupa ce le-am trimis copii dupa acte cum ca masina a fost inmatriculata in Romania, am primit banii in cont.

                            Daca te pregatesti sa iei masina de la dealer Mercedes de afara sa te pregatesti sa platesti cu tot cu TVA, care il vei primi inapoi dupa inmatriculare.

                            Comment


                            • #15
                              Hunter-ReNu: te rog sa postezi impresii despre 250 CDI: este confortabil, are putere suficienta? Ce consum are? Cati km ai si cum functioneaza in general?
                              Multumesc.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF