Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fiabilitate pe Kompressor?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fiabilitate pe Kompressor?

    salutare! as dori sa achizitionez un e200k(w210 - 137kw/186CP). doresc ca cei care au (s-au au intart in contact cu astfel de model) sa-mi spuna daca se merita investitia(stiti voi: fiabilitate, costuri de intretinere mari sau mici, daca apar probleme tehnice la motor/compresor dupa un anumit numar de kilometri, mai ales ca masinile din periaoda 2000, cu greu mai gasesti sub 100-150.000 km). merita sa aduc una din Germania (ca e exclus sa-mi cumpar masina din Romania - no offence ), sau sa ma reorientez spre alte motorizari, caci acesta ma va tine doar prin service-uri si ma va toca de bani?

  • #2
    De service si tocat de bani te toaca multe.e relativ....personal prefer un motor aspirat

    Comment


    • #3
      salutare! Parerea mea este, cel mai bine e sa te tuci in germania si daca vrei masina pt tine, cauta pe cinva care sa te duca in mai multe orase si sa stea cu tine 2-3 zile pana gasesti ceva calumea.Daca te duci in germania sa nu te duci in Nurnberg pentru ca acolo gasesti cel mai greu o masina buna.Eu am adus luna trecuta 2 mercedesuri 210K unul din 96 si are 355678km si este aproape full-option si unul din 97 si are 221098km si este full-option.

      ce am uitat sa precizez este ca cel din 96 are motor de 2874 cmc si este un E290 Turbodiesel, iar cel din 97 are motor de 2996 cmc si este un E300 Turbodiesel Supraalimentat
      Last edited by doktor4carz; 10-09-2008, 14:48 PM.

      Comment


      • #4
        stiu ca orice masina cere sa bagi bani in ea(masina e ca si femeia - nu investesti timp, atentie si bani, nu iti ofera bucurii). intrebarea este daca motorul pe compresor este fiabil sau ma papa de bani (in mod grosolan) si ma tine mai mult in service decat pe sosea dupa achizitionare....

        Comment


        • #5
          Ce e atit de greu de intzeles?La motorul cu compresor ai o piesa scumpa ce risca sa-ti fete si o acceleratzie ce nu e liniara,la cel aspirat nu ai nimic in plus,dar e mai liniar in reprize...bafta in alegere
          Last edited by DMIHNEA; 10-09-2008, 16:29 PM.

          Comment


          • #6
            Omu' n-o sa stea cu laptopu' pe bord sa vada cat de liniar e schimbatul vitezelor...
            Compresorul functioneaza non-stop, pentru ca este actionat de curea. Ofera motorului un plus de putere. Am E200 k si stiu ce inseamna. In plus, nu am avut probleme majore cu el, dar consuma 18% in oras. Evita sa cuperi modelul pana in 1999. Ruginesc suporturile pentru arcuri pe fata si se rup.
            Costuri de intretinere maricele, este totusi un Mercedes clasa E.

            Comment


            • #7
              De rugina e de ajuns sa citeshti forumuri in alte limbi despre w210 si w202 si vei pricepe...Cit despre motoarele cu compresor,au fost scoase ptr pietzele unde oamenii se caca pe ei sa plateasca impozite ptr motoare mari,apoi cind se fute compresorul sau turbina se smiorcaie pe forumuri dupa piese sh,ca in final sa dea mai mult decit diferenta platibila la impozit

              Comment


              • #8
                Salut , in legatura cu acest E200 K , yo am un MB an fab 2000 modelul Avangarde si sincer merge super bine l-am cumparat acum 4 luni si nu i-am bagat decat benzina si luni il duc sa ii fac schimbul de ulei si de toate filtrele , consumul in Bucuresti circa 15% si iti spun asta pt ca merg foarte mult cu masina si la ore de varf , afara la o viteza de 140-150 km imi ia c-am 9% . In rest mai depinde si cum mergi cu ea daca esti mai sportiv mai pui un pic la cei 15% in rest sunt foarte multumit si apropo masina nu e din germania am cumparat-o de la cineva care a cumparat-o de la reprezentanta si are 210000 km si merge ceas mai depinde si de ce noroc ai la masina nu conteaza ca e Kompressor ca nu e ca e diesel ca e etc. , masina sh e la fel ca la loto noroc , ca si sfat ia un Kompressor si nu o sa iti para rau se simte cand il calci nu te lasa si e de ajuns nu avem noi sosele sa ne lom masini cu motoare mari unde sa le alergi ? raportat putere motor si capacitate cilindrica este super . Bafta in alegeri si asta este parerea mea personala.
                E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

                Comment


                • #9
                  Originally posted by DMIHNEA View Post
                  De rugina e de ajuns sa citeshti forumuri in alte limbi despre w210 si w202 si vei pricepe...Cit despre motoarele cu compresor,au fost scoase ptr pietzele unde oamenii se caca pe ei sa plateasca impozite ptr motoare mari,apoi cind se fute compresorul sau turbina se smiorcaie pe forumuri dupa piese sh,ca in final sa dea mai mult decit diferenta platibila la impozit
                  Da, au fost niste idioti care s-au gandit sa scoata dintr-un motor mai multa putere si in acelasi timp consumul sa ramana la un nivel normal. Ca sa nu mai vorbim de emisiile de dioxid de carbon...Dar ce stim noi, astia care n-am fost prin Italia sa vedem cum e sa ai motor mare la Mertz. Suntem niste cacaciosi.

                  Comment


                  • #10
                    As vreasa stiu daca diferenta de cuplu intre E200 si E200K e mare si daca se simte in exploatarea masinii.
                    E diferenta mare la timpii de acceleratie intre cele doua variante?

                    Comment


                    • #11
                      As vreasa stiu daca diferenta de cuplu intre E200 si E200K e mare si daca se simte in exploatarea masinii.
                      E diferenta mare la timpii de acceleratie intre cele doua variante?

                      Comment


                      • #12
                        Salut,
                        E200 are 190 Nm si 134 cp. E200K are 230 Nm si 161 cp. Eu am varianta Kompressor, dar nu am condus si varianta aspirata natural.
                        Iar cu timpii de acceleratie nu pot sa te ajut, in Bucuresti se merge bara la bara

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by gaby82 View Post
                          salutare! as dori sa achizitionez un e200k(w210 - 137kw/186CP). doresc ca cei care au (s-au au intart in contact cu astfel de model) sa-mi spuna daca se merita investitia(stiti voi: fiabilitate, costuri de intretinere mari sau mici, daca apar probleme tehnice la motor/compresor dupa un anumit numar de kilometri, mai ales ca masinile din periaoda 2000, cu greu mai gasesti sub 100-150.000 km). merita sa aduc una din Germania (ca e exclus sa-mi cumpar masina din Romania - no offence ), sau sa ma reorientez spre alte motorizari, caci acesta ma va tine doar prin service-uri si ma va toca de bani?
                          Salutare!

                          Daca te intereseaza am eu un Kompresor de vanzare!

                          Sanatate!

                          Comment


                          • #14
                            Salut , pot sa iti spun ca am condus ambele motorizari si e o diferenta enorma de putere si cuplu mai ales in depasiri si plecarea dupa loc , cei 50 de cai si cuplul de peste 230 Nm isi spun cuvantul iar la consum kompressorul consuma la fel sau chiar mai putin cu un litru in conditii de exploatare normala fata de un motor aspirat cel de 136 cai . Diferenta de timpi la accelerare nu stiu sa ti-o spune pentru ca nu am conometrat dar se simt cei 50 de cai in plus , conduci o alta masina . Raportul dintre greutatea masinii si caii pe care ii are este foarte buna , marele avantaj este impozitul care este mic la aceasta motorizare bineinteles si asigurarea . Dupa cum se vede pe forum am mai postat sunt posesor de E 200 kompressor o am de un an si trei luni si am cu ea 226.000 km , sunt foarte multumit de el , daca ii pui un ulei bun si o intretii nu ai probeme . Ma uit la unii care tot la motoare de 2000 cmc le tuneaza 'cipuiesc' le cresc puterile si le da motoarele peste cap , masina pe care o am acest E 200 kompressor asa a venit din fabrica cu cei 186 de cai asa s-a gandit nenea Hantz sa o faca . Sfatul meu daca gasesti un kompressor in mintile lui ia-l si nu o sa fii dezamagit .
                            E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

                            Comment


                            • #15
                              Cum poti sa-ti cumperi o masina pe benzina,si sa vrei motorul aspirat-cand ai la alegere si kompressor?? Decat aspirat ,atunci mai bine diesel
                              kompressorul nu e in functiune tot timpul,intra doar la anumite turatii,il si simti
                              ia-ti kompressor si nu o sa ai regrete

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF