Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Achizitie MB E250 w212

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Achizitie MB E250 w212

    Va salut!

    Asa cum am mentionat pe scurt si in postul de prezentare membri, de ceva vreme(mai exact vreo 2 saptamani) sunt in cautarea unui E250 w212 Limuzina...

    Asa am ajuns sa gasesc si acest forum/comunitate care sunt constient ca sunteti in masura de a-mi procura unele pareri/sfaturi utile...

    Acestea fiind spuse, "sa trecem la treaba"...

    Cerintele in legatura cu viitoarea achizitie ar fi:
    -limuzina
    -culoare exterioara inchisa
    -an fabricatie minim 2011
    -tinand cont de taxele mari din Romania tind spre motorizare E250 diesel (am renuntat la E220 strict in favoarea celor 34CP in plus - in cazul in care sunt unele dezavantaje ascunse, accept "cearta" dvs.)
    -model Avantgarde
    -incalzire in scaune
    -Bi-xenon
    -maxim 100.000 km tinand cont ca voi pastra masina minim 5 ani
    -transmisie automata 7 trepte cu schimbatorul langa volan (exclus schimbator langa CD-player)... M-am indragostit de aspectul dat de absenta "schimbatorului"
    -Chrome pachet
    -bineinteles, vor contribui la dezicia finala dotarile extra(incalzire auxiliara, Distronic, sistem audio H&K, etc...) dar nu la fel de mult ca cele mai sus mentionate

    Fac o paranteza si va cer parerea daca am facut bine ca nu am trecut in lista de mai sus 4MATIC (tinand cont de costurile ulterioare ce vin odata cu aceasta optiune, si de faptul ca nu imi sta in fire sa conduc sportiv, mai ales cand nu este cazul)

    Buget? Cat mai mic, in limita eliminarii partiale a riscului de a cumpara o "TEAPA"


    In final, pun un link cu masina pe care am ochit-o(si am si rezervat-o pana maine cand un conational prieten de-al meu se va duce sa vada masina):

    Mercedes E250

    Astept unele pareri fie ele pro sau contra, contraoferte dar si incurajari pana nu va fi tarziu.

    Va multumesc anticipat pentru participatie la acest topic, dar si pentru intampinare pe acest forum.

    Toate cele bune!



  • #2
    Domnule, poate nu sunt eu in masura sa spun mare lucru pe topicul asta.
    Permite-mi doar sa recunosc niste principii corecte pentru alegera unei masini.
    Bravo pentru asta, sper sa vad asta cat mai des. Asa se cauta o masina pe care vrei sa o folosesti cativa ani.
    Bravo si pentru masina aleasa - cea din link; cred ca se potriveste perfect cu ceea ce cauti.

    Bafta !

    Comment


    • #3
      Nu stiu daca ai luat masina deja.
      In mod suprinzator pentru mine, taxa de timbru pentru inmatriculare este numai 212 euro, luand in considerare euro 5, si 150 grame CO2. Ceea ce e bine. Acum sigur la valoarea masinii probabil nu conta si daca era 1000 de euro dar e bine de stiut.
      Deci pe langa drumul inapoi in tara care poate varia in functie de zona din Germania de unde ajunge masina (120-200 euro) si numerele provizorii 150 sa zicem asa grosso-modo, ai mai avea toate actele la noi cu RAR si inmatriculare cam 600 de euro cu asigurare pe 1 an si numere preferentiale.
      deci peste pretul de achizitie mai pui 1000 de euro ca sa ai masina inmtriculata. Sigur sunt factori care pot varia iar suma sa scada.
      Probabil m-as fi gandit la un 4matic dar daca iti place cat de cat sa te mai joci cu masina e mai bine fara. Clar cu 4 matic e mai grea si consuma mai mult.
      Oricum 250 cdi-ul e extrem de laudat si peste tot numai review-uri bune are. Cred ca sti ca e defapt acelasi motor ca pe 200 si 220 cdi...adica 2148 cmc, doar ca asta e biturbo din cate stiu eu. Racheta pe romaneste.
      Personal imi place sa vad si sa simt o masina cand o cumpar dar ma gandesc ca daca persoana care o va evalua pentru tine are ceva cunostinte si vei merge sa o vezi si tu.
      Bafta la achizitie.
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • #4
        Cateva pareri , 4matic este un musthave dupa mine.
        M-am gandit foarte mult, daca, sa am optiunea asta. Nu regret . Masina sta fantastic in viraje , directia e foarte precisa vs RWD.

        Nu inteleg ce costuri ridicate presupune 4matic , probabil un schimb suplimentar de lichid.

        250 cdi are 2143 cmc , taxa de timbru e undeva la 1900-2000 RON.O revizie 1500-1700roni toate filtrele si uleiul motor la dealer.

        7g tronic mi se pare o cutie decenta , schimba lin fara socuri , nu e cea mai sportiva dar e foarte comoda.Undeva la 1500 roni schimb ulei cutie la reprezentanta.

        Nu exista "CHROM PACHET" la Mercedes , asta e exprimare de samsari.

        W212 - echipare Avantgarde , Elegance si Clasic ( de baza) , la care se adauga diferite dotari.

        Recomand Xenon si Comand cu HK.
        Last edited by b97dmt; 11-28-2014, 09:06 AM.

        Comment


        • #5
          Eu am facut calculul aici.
          Stiu ca tu ai un 250 cdi si ma gandesc ca atat ai platit tu si de aia ai zis ca e spre 2000 de lei taxa.
          Adevarul o fi undeva la mijloc .
          PS-se vede rau de tot acolo.
          capacitate 2148 cmc, euro 5 cu 150 grame pe km si vechime 3-4 ani. Da 212 euro.
          Attached Files
          Last edited by adidc; 11-28-2014, 09:18 AM.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            De obicei masinile de Belgia au 2148 cmc ,celelalte au 2143cmc.

            Comment


            • #7
              In primul rand tin sa va multumesc pentru interesul acordat.

              Din pacate vin cu vesti proaste... Prietenul meu stabilit in Munchen(avusem incredere sa-l numesc capabil deoarece la randul sau detine un E350 din 2011) rezervase masina si stabilise sa se intalneasca cu persoana desemnata vanzarii la ora 14... Din X motive nu a ajuns decat la 16, nici eu, nici el nu anuntasem intarzierea, iar masina fusese vanduta la ora 14:30... Acum nu invinovatesc vanzatorul pentru ca se stie ca neamtul "n-are mama, n-are tata" si cand e vorba de intelegeri "chiar si" romanii trebuie sa inteleaga ca "deutsche Ordnund" inca mai exista.
              Pana la urma e si asta o lectie... trebuie sa recunosc ca mi-e ciuda si probabil voi avea insomnii weekend-ul acesta... dar macar am invatat ca pe viitor, ce fac EU pentru MINE sa fac EU si sa nu ma mai bazez pe prieteni. Vina oricum se imparte la pachet in cazul asta. Puteam sa sun eu sa aman intalnirea...

              Cam multa vorbaraie fapta fiind consumata... viata merge mai departe desi "indragostindu-ma" de aceasta masina, am fixat-o ca etalon.

              Dar... cine stie? Poate gasesc una la fel de "dotata" si mai noua cu mai putini km.

              Asadar, sampania ramane sigilata momentan, iar topicul deschis.

              Daca mai dau de vreo una care imi trage cu ochiul ma consult cu voi. Daca vedeti si voi, poate imi scapa mie v-as ruga sa o postati. Nu ma grabesc in alegerea masinii... dar tare mi-ar placea sa o gasesc pe cea potrivita maine daca se poate.

              Eu contiunui sa va multumesc pentru orice ajutor sau pont. :-)

              Comment


              • #8
                Va salut!

                Vin cu noutati... din 22 decembrie sunt multumitul/fericitul proprietar al unui E250 din 2012, maro cuprit.
                Nu este un Avantgarde cum urmaream initial, este Elegance, dar cu dotari multumitoare:
                -panorama, incalzire auxiliara cu telecomanda, scaune multicontur cu memorie si ventilatie, distronic, sistem Harman/Kardon, pachet asistenta sofer(mentinere benzi, atentionare somnolenta, etc.)...

                Am preluat masina cu 55729km... iar in prezent are cu ceva peste 62000km si sunt pe zi ce trece mai impresionat de masina... cat despre tractiunea spate... nu-mi pare rau de alegerea facuta. Mi-am petrecut concediul la ski in Franta, iar pe serpentine inzapezite a facut fata cu brio fara a fi nevoie montarea lanturilor.

                Masina beneficiaza de 2 ani garantie cu 24h asistenta rutiera in toata Europa.

                Mai jos sunt cateva poze dinaintea achizitiei, dar voi reveni cu poze personale.
                Attached Files

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF