Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sfaturi achizitie E220 respectiv E270 CDI Taxi Germania

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by thinkode View Post
    Tu ai luat masina din Anglia?Ce parere ai de cele de acolo?Am vazut ca preturile sunt destul de tentante.Cred ca pana la urma si eu am sa ma orientez spre 2.2, pentru ca din cate vad e mai convenabil la taxe, impozite si consum.Stiu ca motoarele de la mercedes au cea mai lunga viata.Am vazut motoare cu peste 900 000 de km si mergeau ca un ceas elvetian.Cred ca conteaza foarte mult si consumabilele, daca le pui de calitate, ai si masina buna.Si pana la urma conteaza si modul de condus, sunt mai multi factori care intervin in tot acest proces.
    Sunt stabilit in Anglia eu, pentru Romania nu prea recomand volan pe dreapta si asta din cauza infrastructurii de cacao de la noi. A mea o am prezentata pe forum, preturi f bune la masini din cauza pietei restranse.

    Comment


    • #17
      Originally posted by balosu cristian View Post
      Ma ”stric de râs” când aud aberatii de genul: ”nu conteaza km.atâta timp cât a primit la timp ce a avut nevoie” sau ”nu conteazã cã are sute de mii de km., dacã au fost facuți in Germania este OK”! Îmbârligați-vã frate, intre voi, pãcãliți-vã singuri, luați-vã masini și la 3 milioane de km! Din punctul meu de vedere mașina second nu trebuie sã aibã mai mult de 200-250 mii de km. E deja muult !! Ideal ar fi in jurul a 150 mii de km. Și sunt destule !!
      Poti sa te strici detot. Asta e parerea mea, esti cumva mecanic inginer sef? Am mers cu masini de 500.000 km si peste si nu aveau nici o problema. si daca citeai omu vrea sa isi ia masina din Germania asa ca ...

      Comment


      • #18
        Originally posted by saprodvl View Post
        Poti sa te strici de tot. Asta e parerea mea, esti cumva mecanic inginer sef? Am mers cu masini de 500.000 km si peste si nu aveau nici o problema. si daca citeai omu vrea sa isi ia masina din Germania asa ca ...
        Masina din Germania vreau sa o iau.Stiu cum gandeste neamtul adevarat si am vazut cum tin ei la masini.Nu am sa-mi iau masina din Autohaus, deoarece marea majoritate sunt masluite, si prefer sa imi iau masina de la privat din curte sau garaj, bineinteles cu teste si un drum la o reprezentanta pentru a evita orice surpriza.Si cred ca pana la urma voi alege un 2,2, ce varianta de echipare va fi?nu stiu, voi vedea la fata locului.Inca o intrebare: la cat ajunge un schimb de ulei+ toate consumabilele la un service de al lor?Multumesc

        Comment


        • #19
          In jur de 300 Euro cred. La un Touran tdi ma costat 260 euro acum 3 ani inclus si spalat int ext

          Comment


          • #20
            Am avut eu c class de taxi cu peste 700 000 de km si motorul chiar era ceas, si mai stiu un taxi din 2002 tot cu ~800 000 fara interventii la motor.

            Comment


            • #21
              W210 cu motor de 2.7 CDI imi consuma pe autostrada 5.7 pe comp.de bord. In oras 8.9 sau 10 uneori , dar asta aici in Germania.
              Parerea mea daca tot vrei sa o inscrii pe Italia este sa iti iei 2.7, pretul mai mare dar merita cu prisosinta.Iti dai seama cand o conduci si mai ales cand faci depasirile.
              Ia in considerare ca masina este grea !
              Bafta !
              ML270 CDI 2004

              Comment


              • #22
                Originally posted by thinkode View Post
                Masina din Germania vreau sa o iau.Stiu cum gandeste neamtul adevarat si am vazut cum tin ei la masini.Nu am sa-mi iau masina din Autohaus, deoarece marea majoritate sunt masluite, si prefer sa imi iau masina de la privat din curte sau garaj, bineinteles cu teste si un drum la o reprezentanta pentru a evita orice surpriza.Si cred ca pana la urma voi alege un 2,2, ce varianta de echipare va fi?nu stiu, voi vedea la fata locului.Inca o intrebare: la cat ajunge un schimb de ulei+ toate consumabilele la un service de al lor?Multumesc
                daca iei piesele de la reprezentanta, in jur de 300 euro. Daca le iei pe producator MANN filtrele, si ulei Mobil1 ESP formula (d-asta s-a bagat in a mea pana acuma) ajungi undeva la 500lei fara manopera. Daca ai nevoie de detalii, spui, glad to help :-)

                Varianta 2.2 consuma mai mult in oras decat un 2.7. Cine spune altceva, minte. Avantajul la 2.2 e afara, daca mergi mult extern, si acolo 2-300g/km :-)

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF