Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sfaturi achizitie E220 respectiv E270 CDI Taxi Germania

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi achizitie E220 respectiv E270 CDI Taxi Germania

    Salutare tuturor.Ma numesc Constantin si as dori sa achizitionez un model Mercedes din clasa E, care a fost folosit ca taxi in Germania.Am auzit multe zvonuri despre aceste masini, unele pro altele contra si as dori sa stiu daca este printre voi un posesor de astfel de model. Sunt mai rezistente variantele de taxi decat celelalte variante?Ce motorizare e mai convenabila 2.2 sau 2.7?De ce lucruri trebuie sa tin cont cand merg sa cumpar masina?Am vazut ca majoritatea au cate sute de mii de km bune, intre 360 000 si 400 000.Doresc pareri foarte sincere despre aceste modele.Multumesc pt atentie.

  • #2
    2.7. Mult mai convenabil ca si consum, putere, etc. Masinile de taxi in general ar trebui sa fie mai bine intretinute decat celalalte, din cauza normelor pe care le impun statul german. Dar si aia-s tot oameni, idioti poti gasi oriunde.
    Ca si motor nu trebuie sa-ti faci grija. Gandeste-te ca masina aia a vazut sute de mii de km. Totul pe ea e forjat. Gandeste-te ca e ca si cum unui om de 70 de ani ii pui inima de 20. Nu-l aduci inapoi la 20 de ani. :-)

    Comment


    • #3
      ai dreptate.m-ar interesa si niste cifre la consum de exemplu. ca la impozit m-am speriat de cata prostie exista in romania.deci un 2.7 merita toti bani sa inteleg.multumesc de parere

      Pune mana si citeste regulile de postare!
      Last edited by cutaresku; 02-24-2014, 02:43 AM.

      Comment


      • #4
        Pentru motorizare 2.2 consum inafara am scos 5.5 iar in oras se ridica pana la 8%.Ce iti pot spune ca cele de taxi sunt chemate tot din 6 in 6 luni la inspectie.Km nu ar fi o problema pentru motor,dar gandestete la celelalte componente ale masinii.Cel mai indicat ar fi sa mergi cu o persoana care se pricepe cat de cat la masini.Vezi ca exista taxi si in varianta neagra(sunt folosite de nemti ca al doilea job).Si inca ceva..grija mare la Co2;cauta sa fie cat mai mic deoarece taxa de mediu se calculeaza dupa CO2..Eu sunt de parere sa te orientezi spre o motorizare mai mica deoarece taxele sunt foarte mari.Ca ex iti pot da masina mea: e200 2008 CO2 160..taxa inm:2019 E,impozit 800lei.

        Comment


        • #5
          Daca poti (nu stiu la ,,E'' cum este) incearca sa iei fara filtru de particule ,ca sa nu ai ulterior batai de cap cu el la km astia.Daca iti permiti inmatricularea si impozitul cumpara 2.7 ca merita fata de 2.2 deoarece puterea mai mare si diferenta de consum e mica.

          Comment


          • #6
            sunt mari diferentele de consum intre 2.2 si 2.7? Intentionez sa iau masina din germania, dar nu doresc sa o inscriu pe romania.in romania e hotie pe fata.masina va fi inscrisa cel mai probabil pe italia.deci vaianta cea mai economica ar fi 2.2 sa inteleg nu?
            in fond si la urma urmei, nu cred ca m-ar speria numarul de kilometri de la ele,bine nici sa fie unul urias, caci oricum nu se compara drumurile si mentalitatea de la nemti cu ceea ce este la noi in tara.

            Comment


            • #7
              parerile la motorizare sunt diferite,eu detin un motor 2.2 si sunt foarte multumit de el.consum inafara 5.5 iar in oras nu depaseste 8% asta in conditii de trafic bara la bara

              Comment


              • #8
                e chiar foarte bine atunci. spune-mi ar trebui sa ma feresc de modelele dintr-un anumit an de fabricatie?eu vreau sa imi iau ceva intre 2002 si 2006

                Comment


                • #9
                  probleme nu s-au intalnit la aceste modele,daca mergi in germania incearca sa eviti parcurile auto de romani/turci/arabi etc aici se mai fac magarii.de preferat sa iei masina direct de la neam din curte

                  Comment


                  • #10
                    Da iti dai seama ca nu merg prin parcuri , ca alea sunt "pregatite". de la neamt de acasa.am sa fiu atent si la istoricul service-urilor, pentru ca am inteles ca in germania sunt destul de stricte si viguroase.
                    Last edited by thinkode; 02-24-2014, 11:13 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Cititi regulamentul si respectati regulile de postare!
                      Both of you...

                      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                      Comment


                      • #12
                        Am inteles ca de la modelul din 2006 in sus au carte service online,adica dupa seria de sasiu se poate verifica cati km are masina,cate service-uri are in reprezentanta,ce probleme s-au intalnit la ea.Eu cand am achizitionat-o pe a mea am luat seria,am sunat un prieten care lucreaza la MB si mi-a spus tot istoricul masinii

                        Comment


                        • #13
                          Istoric, cum arata si putin noroc. Cam astea sunt de baza, io am un 2.2 auto din 2002 si merge exmplar si io inclinam spre un 2.7 dar a trebuit sa fac un sacrificiu (asigurarea si taxele de drum din anglia). Consumul... foarte bun pentru cat e de mare 9 mixt la un trafic nebun de Londra. Km nu prea au relevanta atata timp cat a primit la timp ce a avut nevoie.
                          Bafta

                          Comment


                          • #14
                            Tu ai luat masina din Anglia?Ce parere ai de cele de acolo?Am vazut ca preturile sunt destul de tentante.Cred ca pana la urma si eu am sa ma orientez spre 2.2, pentru ca din cate vad e mai convenabil la taxe, impozite si consum.Stiu ca motoarele de la mercedes au cea mai lunga viata.Am vazut motoare cu peste 900 000 de km si mergeau ca un ceas elvetian.Cred ca conteaza foarte mult si consumabilele, daca le pui de calitate, ai si masina buna.Si pana la urma conteaza si modul de condus, sunt mai multi factori care intervin in tot acest proces.

                            Comment


                            • #15
                              Ma ”stric de râs” când aud aberatii de genul: ”nu conteaza km.atâta timp cât a primit la timp ce a avut nevoie” sau ”nu conteazã cã are sute de mii de km., dacã au fost facuți in Germania este OK”! Îmbârligați-vã frate, intre voi, pãcãliți-vã singuri, luați-vã masini și la 3 milioane de km! Din punctul meu de vedere mașina second nu trebuie sã aibã mai mult de 200-250 mii de km. E deja muult !! Ideal ar fi in jurul a 150 mii de km. Și sunt destule !!
                              Last edited by Zeus; 02-24-2014, 17:24 PM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF