Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Daunã totalã w203, achiziție w211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daunã totalã w203, achiziție w211

    Timp de 2 ani am avut un w203 din 2001. Tot timpul am fost fan Audi, am achiziționat w203-ul mai mult din întâmplare.

    Acum, dupã 2 ani, dupã ce-am fãcut test drive cu Audi, îmi dau seama cã am devenit fan Mercedes și cel mai mult îmi doresc un w211 din 2007-2009 cu motor de 2.2 și maxim 170 de cai putere. Buget 10.000 euro + taxa de înmatriculare.
    Taxa de inmatriculare pentru acest model ajunge la 2500 de euro.
    Criterii dupã care mã orientez: cutie automatã, xenon, culoare neagrã, 1 singur proprietar.

    Ce ar trebui sã mai am în vedere? Sfaturi în acest sens sunt bine primite.

    Din ce-am cãutat sãptamana aceasta aș alege-o pe urmãtoarea click aici . Nu mã grãbesc sã fac achiziția. Pot aștepta câteva luni bune numai sã fiu sigur cã iau o decizie bunã.
    Last edited by catalin_olari; 01-09-2014, 14:54 PM.
    Nemultumitului i se ia darul!

  • #2
    Pentru drumurile din Romania ce ar fi mai recomandat suspensie cu perne de aer sau clasicã?
    Nemultumitului i se ia darul!

    Comment


    • #3
      Cred ca cea clasica ar fi mai indicat, am vazut cateva e-uri si chiar s-uri dezumflate. Off: la cat ti-au evaluat c-ul?

      Comment


      • #4
        Originally posted by catalin_olari View Post
        Pentru drumurile din Romania ce ar fi mai recomandat suspensie cu perne de aer sau clasicã?
        Saraciile de perne pica des si-s scumpe. Plus compresor...
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Permite-mi sa te contrazic putin in ceea ce priveste perna de aer. Defectarea pernelor se datoreaza in primul rand babuinilor de la spalatorie, baga pistolul cu presiune in spatele rotii si deregleaza senzorii. Din vina conducatorului este atunci cand din neatentie ia o groapa sau o supra incarca. Intre suspensia clasica si cea cu perna, este diferenta de silentiozitate. In ceea ce priveste instalatia pneumatica, Mercedesul foloseste materiale de cea mai buna calitate. Priviti autobuzele din Bucuresti,care sunt pline, stau calatorii precum sardelele si se foloseste instalatie pneumatica pentru suspensie, usi, frane, iar tevaraia este dintr-un material plastic.
          Last edited by nora-marian; 01-10-2014, 07:57 AM.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #6
            Originally posted by nora-marian View Post
            Defectarea pernelor se datoreaza in primul rand babuinilor de la spalatorie, baga pistolul cu presiune in spatele rotii si deregleaza senzorii.
            Eu stiam ca e bine sa le mentii curate, pentru ca daca apar corpuri straine sub ele, in zonele concave unde se prinde amortizorul (spre exemplu pe fata), din cauza impuritatilor le uzezi/ spargi mult mai repede.
            Daca la spalatorie n-avem voie sa dam cu jet de apa, inseamna ca si mersul prin ploaie devine un risc...?

            Comment


            • #7
              Originally posted by nora-marian View Post
              Permite-mi sa te contrazic putin in ceea ce priveste perna de aer. Defectarea pernelor se datoreaza in primul rand babuinilor de la spalatorie, baga pistolul cu presiune in spatele rotii si deregleaza senzorii. Din vina conducatorului este atunci cand din neatentie ia o groapa sau o supra incarca. Intre suspensia clasica si cea cu perna, este diferenta de silentiozitate. In ceea ce priveste instalatia pneumatica, Mercedesul foloseste materiale de cea mai buna calitate. Priviti autobuzele din Bucuresti,care sunt pline, stau calatorii precum sardelele si se foloseste instalatie pneumatica pentru suspensie, usi, frane, iar tevaraia este dintr-un material plastic.
              Eu n-am pus la indoiala solutia tehnica adoptata de neamt - airmatic, ci costurile acestor piese in cazul defectarii, comparativ cu suspensia clasica. In plus, chiar pica des saraciile (c-o fi de la spalatorii, soareci, drumuri etc nu prea e relevant in aceasta discutie).
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Tot ce e mai simplu e mai bun ) mai ales masinile pana in 90'

                Comment


                • #9
                  Se spala cu pistolul, dar spunei babuinului spalator ca ai suspensie pneumatica si sa micsoreze presiunea cand baga la roti.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF