Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Se merita w212 taxi?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se merita w212 taxi?

    Va salut de cateva luni ma tenteaza un w212. Pe internet am vazut foarte multe taxi-uri gata vopsite in diferite culori cu kilometraj intre 250 tkm si 350tkm. Cum sunt motoarele astea noi (2143), probleme la cutii, la dpf? Se merita pretul scazut sau mai strang niste bani si cumpar unu care nu a fost taxi(diferenta 3-4 mi de euro).
    Multumesc

  • #2
    Am detinut un W212 si am parcurs cu el doar 50000 km. Masina s-a comportat exemplar, fiind un E200 automat. Acuma, conteaza si de la ce companie o cumperi, tara noastra ii plina de W211, W212 care au facut taximetrie in Germania, Olanda sau Franta si toti zic ca sunt avantgarde.
    Mare atentie, inainte sa cumperi masina sa te duci la reprezentanta sa o verifice din bara in bara, ii o masina destul de scumpa si mai bine sa nu iti faci probleme deoarece acele probleme costa foarte mult. Mult succes si pune in acest topic link-uri cu masinile pe care le ai in vedere.

    Comment


    • #3
      Treaba cu taxiurile e relativa sunt unii multumiti de ele dar sunt si altii care au avut multe probleme cu taxiurile.Bineinteles ca poti lua si una care nu a fost taxi si sa ai nenumarate probleme.Masina second e LOTERIE.

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru raspunsuri. Pai am vazut pe internet si cu care am vorbit si am sa merg la Hamburg ptr ca acolo e orasu taxi-urilor, dar pe mine ma intereseaza cum se comporta motorul, cutia la 300tkm 400tkm, si filtrul de particule, ptr ca la audi daca e sa il schimbi e 8000lei ma gandesc ca la mercedes e mai scump si nu as vrea cum ajung in Romania sa o bag in service

        Comment


        • #5
          asta a fost taxi are botonu de statie? ca nu ma pricep

          Comment


          • #6
            Originally posted by Dinu Stefanel View Post
            asta a fost taxi are botonu de statie? ca nu ma pricep
            Nu are buton de taxi, dar mai bine sa vin-ul sa vedem!
            Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

            Comment


            • #7
              daca ar fi fost taxiu ar fi trebuit sa aiba 3 butoane in partea dreapta, cel de jos am impresia ca este de la portbagaj, plus ca taxiurile vin cu piele

              Comment


              • #8
                Samirica nu ai invatat nimic? butonul de jos e pentru plierea oglinzilor...asta nu are buton de TAXI si nu prea pare a fi taxi,in general taximetristele nu au display,de obicei acolo au aparatul de taxat sau daca nu au decupat un pic din capacul de la torpedou...dar modelul de mai sus e w210.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Dinu Stefanel View Post
                  asta a fost taxi are botonu de statie? ca nu ma pricep
                  eu din ce observ in poza masina nu este Taxi ....cel putin nu in Germania ......si nu prea inteleg de ce foaia de la pedale este inscriptionata mobile.bg ....... nu cred ca "nemtii" vor sa le faca reclama. Concluzie: masina este inmatriculata pe Bulgaria si cu sigurantza rulata pe acolo!!!!

                  Comment


                  • #10
                    Cred ca masina vine din Italia, incerc sa obtin VINul...

                    Comment


                    • #11
                      Ai grija cu masinile de Italia sa fie in regula cu actele ca majoritatea sunt furate.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF