Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sfat cumparare w211 E200 kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat cumparare w211 E200 kompressor

    Salutarela toata lumea, ma bate gandul sa imi iau un w211 E200 kompressor sa nu mai dau bani la statul asta Roman ptr impozit.La momentul dat am un ml270 cdi facelift si un C250td w202, vreau sa le vand si sa imi cumpar un w211 kompressor.am gasit ceva in Germania foarte avantajos ca pretz , doar ca are o problema nu porneste, proprietarul spune ca masina are 120 mii km reali cu carte service si ca dupa el ar fi sarit lantul si masina nu mai are compresie si nu mai porneste.Cica daca incerci sa o pornesti motorul totusi invarte, doar ca nu are compresia suficienta ptr pornire.Intrebarea mea este oare ce daune putea sa cauzeze lantul ala sarit si daca se merita sa iau asa masina cu problema respectiva fara sa stiu exact care e problema.masina costa 5800 euro e un clasic fara piele manual.Vamultumesc mult anticipat.

  • #2
    Eu zic sa-ti faci un calcul daca se merita sa bati atata drum pentru o masina stricata, tine cont ca trebuie adusa pe platforma, apoi daca doamne fereste trebuie sa schimbi motorul , mai bine stai in banca ta, in loc sa dai 5800 pe o masina stricata mai bine pui diferenta si ei una care sa o poti testa , parerea mea, sper sa nu fie cu suparare.Desigur daca esti mecanic la mercedes si ai acces la piese ieftine e alta treaba, dar totusi cred ca nu se merita.

    Comment


    • #3
      Mersy colegul de sfat, am renuntat la ideie, ca intr-adevar nu am de unde sa stiu ce surprize ascunze are masina ptr mine asa ca mai bine mai astept.Va salut

      Comment


      • #4
        In cazul distributiei rupte sau sarite de la punc sunt urmatoarele probleme: Incepand de la supape indoite sau rupte, pahare sparte (tacheti) inlocuire lant, pinioanele aferente, patina intinzatoare. Cu alte cuvinte CHIT DISTRIBUTIE NOU. Sa nu mai vorbim ca trebuie sa desfaci motorul. Toata afacerea asta este destul de costisitoare. Daca reusesti sa scoti un pret de maxim 2000 euro explicandu-i neamtului ca trebuie sa desfaci motorul, ajungi in tara cu ia la un pret de 3000, cred. Mai bagi in ea 2000, reparatie si inmatriculare si ai masina. Oare se merita?
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          + ulei, filtrele toate, garnituri, testari, etc.Sub 4000 de euro eu nu o vad treaba asta cu facut motorul + transportul+ inmatricularea+ schimburile de intretinere. Parerea mea. Nu cred ca lasa neamtu' mai mult de 1000 la ea.

          Comment


          • #6
            Sau gasit un motor si schimbat. Cred ca... costurile sunt cam aceleasi, dar este un motor nedesfacut. Oricum una peste alta nu cred ca se merita daca neamtul tine la pret.
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF