Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Schimb Audi-ul cu E-Klasse. Am ceva intrebari :)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimb Audi-ul cu E-Klasse. Am ceva intrebari :)

    Dupa ce m-am interesat ceva timp si de BMW seria 5, m-am hotarat pana la urma la un E-Klasse, anul probabil 2005 (in nici un caz mai vechi), motorizare minim 320 CDI sau 280 benzina (preferabil 400 CDI sau 350 benzina).

    Am cateva intrebari: cutia automata este intodeauna 7G-Tronic, sau exista 2 tipuri de cutie automata?
    Din pacate nu am mers pana acum cu o astfel de masina. Pentru cine stie, cum e cu spatiul interior fata de Audi A6?
    Ce optiuni credeti ca sunt absolut necesare la o astfel de masina? Intentionez sa iau una de maxim 30mii euro (deducand TVA-ul in Germania).

    Multumesc anticipat.

  • #2
    Optiunile sunt alegerea ta cat despre cutie,cea 7g-tronic nu poate fi oferita la varianta 4 matic.Pt 4 matic este cutie automata cu 5 trepte.
    W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
    E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
    YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
    GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

    Asphalt F*ck*r

    Comment


    • #3
      Spatiul interior e un pic mai generos la A6 (ultimul model).Dar suficient de mult la E.

      Optiuni obligatorii: parktronic, scaune incalzite, piele doar daca scaunele au ventilatie (parerea mea), navigation (daca ajungi cel putin de 2 ori dincolo de Ungaria).

      Parere personala: N-as schimba A6 acum cu un E class (decat daca ai o motorizare de gen 2.0 TDI pe A6 sau un benzinar). A6 abia primeste facelift iar la anul noul E classe va fi pe strada, vei pierde cam multi bani daca faci acum schimbul.

      Comment


      • #4
        A6 este din 2002, cu motor 2.5 TDI, 180mii km. A facut 3 ani de cand il am, ma gandesc ca o sa-si piarda si el din valoare destul de mult daca mai astept... Buna observatia cu noul model de E-class insa eu sunt convins ca Mercedesul isi pastreaza mai bine valoarea decat Audi, iar pretul pe care cred ca o sa-l iau pe Audi-ul asta acum este foarte bun raportat la cat am dat pe el...

        in privinta cutiei, ca sa fie clar: care nu este 4Matic, dar are cutie automata, cutia este 7G-Tronic?
        Last edited by doktor4carz; 06-27-2008, 11:25 AM.

        Comment


        • #5
          Originally posted by daniell View Post
          A6 este din 2002, cu motor 2.5 TDI, 180mii km. A facut 3 ani de cand il am, ma gandesc ca o sa-si piarda si el din valoare destul de mult daca mai astept... Buna observatia cu noul model de E-class insa eu sunt convins ca Mercedesul isi pastreaza mai bine valoarea decat Audi, iar pretul pe care cred ca o sa-l iau pe Audi-ul asta acum este foarte bun raportat la cat am dat pe el...
          Aha...eu credeam ca ai ultimul A6. In cazul asta merita sa mergi pe un E class dupa 2005.

          Comment


          • #6
            Noul A6 3.0 TDI quattro era prima optiune de schimbare, m-am urcat intr-unul si nu prea mi-a placut calitatea finisajelor, apoi m-am gandit sa schimb marca, am studiat seria 5, insa in interior mi s-a parut varza (desi pe afara arata cred ca cel mai bine) si astfel m-am hotarat 90% la E-Klasse...

            Suspensia Airmatic o pot pune pe lista optiunilor obligatorii? De parktronic, navi command nici nu se pune problema doar nu o sa o iau mai varza decat asta pe care o am...

            Cum e cu clima in 4 zone?... daca nu este cea cu ecran, face exact acelasi lucru, singura diferenta este ca e in 2 zone nu 4? Sau cea cu 4 zone are mai multe "features"?

            Comment


            • #7
              'Noul' A6 are deja 4 anisori...

              4 zone inseamna ca si pasagerii (din spate) isi pot seta temperatura individual stanga dreapta.

              Airmatic era o optiune scumpa, nu o sa gasesti f multe cu astfel de suspensie...ma rog nu la preturile mici.

              Comment


              • #8
                http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...en&tabNumber=2

                Banuiesc ca asa vrei sa arate viitoarea ta masina, are cam tot ce ai spus mai sus (airmatic, 7gtronic, navi mare...o piele superba), si pot spune ca are cel mai grozav motor, in romania nu se merita E 420 CDi , pt ca nu ai ce face cu el.
                Iti recomand neaparat sa o iei cu airmatic, chiar daca e mai scumpa cu 1600 de euor, dar face toti banii, este incredibil de comfortabila si de moale atunci cand este setata pe confort, si incredibil de sportiva si agila can o setezi pe sport2 (se transforma ca intr-un avangard veritabil), plus ca ai optiunea sa o rridici 4 cm de la sol, atunci cand ai nevoie.
                Daca calatoresti mult, ti-as recomanda si distronic-ul - pilotul automat ce se asdapteaza dupa masina din fata, accelereaza si franeaza singur.
                Eu am optiunile acestea pe e270-ul tatalui meu, deci stiu ce vorbesc.
                Cat despre spatiu interior, este parca ceva mai mic decat la a6, cam la fel cu seria 5, dar compenseaza prin designul demn de invidiat (pozele vorbesc se la sine).
                Last edited by flavius89; 06-25-2008, 11:30 AM.
                MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                Comment


                • #9
                  Airmaticul e o treaba desteapta dar nu stiu daca e foarte recomandata avand in vedere starea drumurilor.

                  Comment


                  • #10
                    Despre service ce imi puteti spune? Eu pana acum luam piesele de la Augsburg (ulei, filtre, placute) si le schimbam la un prieten mecanic. Cam cat costa o revizie normala (fara defecte ale masinii: doar ulei, filtre.. daca la Mercedes mai sunt si alte chestii care se fac la revizie...)

                    Comment


                    • #11
                      O revizie cu filtre, ulei, placute, manopera, minim 2000lei.

                      Comment


                      • #12
                        La w211, revizie full , cu toate cele 4 filtre costa intre 900-1000 de lei.
                        Cum 20 de milioane??? anul trecut in toamna la restaco, suveava (reprezentat merc.), mi-au facut revizia la E270 cu ulei 5w-50 , toate filtrele schimbate, inspectie frana + suspensie fata + o diagnoza completa.
                        Pret final: 1160 de lei
                        Last edited by flavius89; 06-27-2008, 12:43 PM.
                        MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                        Comment


                        • #13
                          Ma rog e foarte bine ca ai postat exemplul tau. Oricum inspectie de frana nu e acelasi lucru cu schimb de placute de frana.

                          Comment


                          • #14
                            Nu stiu daca are relevanta, ieri un prieten a dus la reprezentanta Mesrcedes "Casa Auto Timisoara" un Mercedes A-Klasse A190, an 2001, sa-i schimbe; uleiul, filtre ulei, filtru aer, filtru polen, reglat faruri, si controlat directie si bucsherai. Timpul de la predare pana la ridicare auto din service aprox. 3 ore, cost total 765 RON (283 RON piese + 360 RON manopera + 122 RON TVA)
                            PS.
                            Cum eu nu locuiesc departe de reprezentanta Mercedes, dupa ce a lasat mashina in service prietenul respectiv a venit sa piarda timpul la mine, urmand sa fie sunat de cei de la service cand mashina va fi gata. A venit, mi-a spus ca a lasat mashina la Mercedes in service, l-am intrebat ce-i vor face, si mi-a inshirat cele de mai sus, plus, atentie: prietenul a cerut sa-i verifice si cureaua de distributie si daca e cazul sa o schimbe, doleanta lui a fost trecuta in fisha de intrare a mashini in service.
                            I-am sugerat pritenului sa-i sune urgent si sa le spuna ca nu e cazul sa umble la distributie ca este pe LANT nu pe curea. A sunat imediat la reprezentanta spunandu-le ca nu e cazul sa mai umble la distributie, distributia fiind pe lant, la care cel de la reprezentanta, si-a cerut scuze spunand ca intre timp a aflat si el.
                            Criminali astia de la reprezentanta.
                            Last edited by orca; 07-17-2008, 00:27 AM.
                            .. ________ ..
                            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                            (Oo\==/oO)
                            ..U...............U.
                            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                            Comment


                            • #15
                              am fost eu ieri la revizie...am un e 280 cdi din 2007...ulei+toate filtrele+verificarea tehnica a masini +placute fata spate = 2400 lei.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF