Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mi s-a pus pata pe w212 T modell

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu prea inteleg cum bagi Touareg (si nu Tuareg) in aceeasi oala cu SantaFe, nu prea cred ca te-ai urcat in vreo una. Si clar nu e asa urata ca breakul ala.
    Din Italia poate iei una furata

    Comment


    • #17
      Garantia Junge Sterne este valabila in toata UE (daca cumva ma insel rog un coleg sa ma corecteze )
      Daca o iei din reprezentanta iti spune daca e lovita sau nu, ai certitudinea ca km sunt reali, si ai si garantie de producator 2 ani

      Unde mergi tu cu 200 in RO? (nu raspunde..e spre binele tau)
      Touareg e chiar o masina misto, poate chiar mult mai adecvata de RO decat un E Class cu packet AMG....

      Airmatic la E Class... pentru ce?

      4Matic nu gasesti la E220 ci numai de la E250 in sus. Chiar crezi ca ai nevoie de el?
      Mai exista si e300cdi care e nitel mai ieftin ca e350.

      Comment


      • #18
        Ceva pareri de la posesori de w212 ? Chiar cu motoare mai mici 220, 250. Ati avut probleme deosebite/costisitoare cu masina, in special de peste 100.000 km ? Apreciez raspunsurile !

        Comment


        • #19
          Aici ii o problema, in prezent am 38000 cu al meu W212 E200 automat. Pana acuma am schimbat pe langa ulei filtre (asta ii normal) si un se de placute de frana (fata+spate).
          Daca vrei o masina cu care sa faci km iti recomand 220.
          4 matic pentru ce? Pentru 50 de zile pe an cand ii zapada? Atunci mergi cu porbagajul incarcat si treci peste probleme. Eu cam asa vad lucrurile.

          Comment


          • #20
            Pai 4matic pentru ca stau la periferie si cand ninge mai abundent, ies cu w210 ca e 4matic dar cu Laguna nu prea.
            Recunosc ca e cam scump si la achizitie si ulterior la intretinere, dar ma rog, eu prefer sa imi iau o masina care imi place, decat sa imi iau un SUV pentru ca asa au vecinii mei. O sa pastrez w210 le pe post de plug.
            Era interesant de stiut fiabilitatea dupa 100.000 km, pentru ca acolo mai scad preturile la cele din Germania, dar si ieftin si bun nu prea exista.
            Merci de sfaturi, toate cele bune.

            Comment


            • #21
              Placute de frana la 38 000km ???

              Comment


              • #22
                Da la 38000 am schimbat placutele. Eu am cumparat-o din Germania, de la o firma din Passau si avea 12000 km. Daca senzorul imi arata ca trebuie schimbat ceva sau de completat de ce nu?

                Comment


                • #23
                  Mi se pare foarte ok la 38.000 de km.Cat sa tina si placutele...

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by adrian.o View Post
                    Da la 38000 am schimbat placutele. Eu am cumparat-o din Germania, de la o firma din Passau si avea 12000 km. Daca senzorul imi arata ca trebuie schimbat ceva sau de completat de ce nu?
                    Pai da niște detalii, cât costa mai exact, de exemplu, un schimb de plăcute.
                    Sa-mi fac o idee comparativ cu w210. Merci.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by DrRobert View Post
                      Pai da niște detalii, cât costa mai exact, de exemplu, un schimb de plăcute.
                      Sa-mi fac o idee comparativ cu w210. Merci.
                      Placute de frana fata-spate, 100 de euro.

                      Comment


                      • #26
                        Pai eu la Golf GTI am schimbat intre 50-60k km. Cum sa tina numai 38k km la Mercedes????
                        Pai si la Dacia tine mai mult...

                        Tu esti sigur ca sunt km reali?

                        P.S. Ma gandesc ca ai avut si drumuri prin afara orasului\tarii cu masina asta, si nu curse de 1km prin oras cu accelerat-franat..etc

                        Comment


                        • #27
                          Senzorii la placutele de frana sunt bagati la 33% din grosimea placutei, deci ar mai fi mers inca 20000 de km dupa mintea romanului... Nu se poate compara greutatea unui golf chiar si gti, mai ales manual cu un Mercedes automat, si nu se pot compara 2 soferi. Cunosc soferi care nu fac altceva decat sa apese acceleratia sau frana, deci sa nu ne miram la orice. La viteze mari pe autostrada, se consuma foarte repede placutele datorita franarilor puternice, asa ca stim unii mai ales cu GTI cat timp trebuie franat si la ce efort ca sa incetinesti masina de la 250 km/h la 130 km/h.
                          Trebuie tinut cont ca senzorii sunt pusi sa te anunte cu ceva timp inainte, nu numai cand sunt gata, se mai putea rula vreo 5-10.000 km in perfecta siguranta.
                          Placutele pe spate au fost schimbate din exces de zel, la mine, la 320 cdi automat, am facut 60.000 de cand am masina si pe spate am tot placutele de la cumparare, inca mai au cel putin 5-6 mm plus cat a mai fi umblat vechiul proprietar...

                          Comment


                          • #28
                            Pe fata, senzorul din stanga este mai adanc iar cel din dreapta mai la suprafata. Sau invers. Nu mai tin minte. Unul cam la o treime, celalalt cam la jumatatea grosimii placutei. Iar legat de intervalul de schimb al placutelor, depinde numai de stilul de condus al fiecarui sofer. Nu exista o regula.

                            Comment


                            • #29
                              La W212 senzorii sunt pe dreapta, nu in diagonala, pe fata senzorul era rupt din cauza franarii si pe spate o ramas intact. Cum o zis Dj Sky conteaza foarte mult si cum mergi, viteza de deplasare, acuma conteaza si greutatea masinii, la GTI sistemul de franare ii gandit sa tina mai mult fiind o masina sport cu discuri mai mari in comparatie cu o masina de serie.

                              Comment


                              • #30
                                E foarte ok , nr de km la care ai schimbat placutele , la cat de greu e un w212 , al meu cel putin are 1800-1900 kg si cutia automata care conteaza si asta . Conteaza si unde circuli cu masina , daca e un oras aglomerat gen Bucuresti au tinut prea bine.

                                @DrRobert , nu face comparatii cat costa placutele de w210 cu w212 , ca vb de masini diferite. Adica preturile sunt foarte mari , o sticla de oglinda 1500-1700 roni , roti originale 18 peste 4000 euro,un casco cateva mii de euro /an.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF