Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi achizitie incepator MB

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi achizitie incepator MB

    Va salut pe toti !Fiind primul meu post,sa ma prezint,ma numesc Cristian,si sunt din Bucuresti.
    Am gasit acest forum de curand, am tot citit pe el,si cred ca urmatoarea masina va fi un MB. Din ce am vazut,par foarte fiabile,luxoase,si estetic deosebite.
    Referitor la sfaturile care vi le cer,mai intai precizez ca as dori ceva care sa aibe cutie automata,benzina peste 150 CP, si de ce nu,poate chiar diesel,orice varianta ar fi,sa fie cu motor maxim 2300 cmc.
    Ma tot uit pe autovit,si vad ca modele de E klasse pe motorina (din pacate nu stiu ce W este,sunt abia la inceput cu MB) an de fabricatie 2000-2001 au niste preturi foarte foarte mici,ceea ce ma bucura,dar,afiseaza un numar de km care sigur nu sunt reali.
    Intrebarea mea este,se merita asa o masina? Cu siguranta mai trebuie bagati 1000 euro in ea,dar e justificata investitia?
    Lasand la o parte diferentele benzina-motorina,exista modele-motorizari de care sa ma feresc? Bugetul cred ca se va incadra in jur de 4500-maxim 5000 euro.

    Va multumesc,astept sfaturile voastre

  • #2
    La bugetul asta nu cred ca vei gasi o masina bunicica. In jurul sumei de 5000 de euro poti gasi doar exemplare cu un numar ff mare de km si multe probleme tehnice, a caror rezolvare va fi extrem de costisitoare. Zicea un coleg pe undeva pe forum ca "nimic nu e mai scump decat un Mercedes ieftin"- perfect adevarat.

    Comment


    • #3
      Între '99 și începutul '02, modelul vândut / produs a fost W210 cu facelift. Eu zic că ai ceva șanse să găsești pe benzină (care cred eu că se vând mai greu datorită concepției românului legat de consum).

      Caută benzină, stare cât mai bună. Atenție mare la rugină, e destul de costisitor să o "tratezi" cum trebuie.

      Pentru W210 motorină cred că îți trebuie ceva mai mult (de la 6000 euro în sus). Dacă alegi W210 ieftin, o să ajungi să bagi bani în el până ajungi la prețul uneia calumea.

      Acum vreo 2 ani și eu eram în situația ta. Înarmează-te cu răbdare, că nu e ușor de găsit unul bun

      Mult succes! Și dacă îți face vreunul cu ochiul, poți pune anunțul cu poze aici, și o să-și dea lumea cu părerea.
      ...

      Comment


      • #4
        M-am intristat de tot...Ma gandeam poate,ca motorizare,la un 2300 benzina,eventual trecut pe GPL. De asemeni,as dori ca tot e mai puternic,si o cutie automata.Care sa fie mai putin probabil sa pice,manuala,sau automatica? Am vazut colegul Automatic mentioneaza ca e mai usor de reparat cea automata.
        Daca iau asa motor mare,credeti ca ar fi mai ok,adica,s-o fi circulat ceva mai putin cu el?Pun si eu intrebari care poate par prostesti...
        Am citit tot pe forum,ca nr mare de kilometri nu pare a fi o problema,motoarele ar tine mult si bine.

        Ar mai fi o alternativa,un CLK 200 sau chiar 230,ce ziceti,ar fi mai bine decat un C sau E klasse?

        Referitor la suspensie,stiu ca Avantgarde e spre sport,dar Elegance e medie,si Clasic mai moale?

        Am vazut un coleg de forum, Master...,nu ii retin clar numele,prin Giulesti are atelierul linga Mohamed,ofera diagnoza,daca as merge la el,cind iau o masina,ar putea sa ma fereasca cit de cit de unele tepe majore? Sau e mai indicat sa merg la o reprezentanta Mercedes

        Si o mica intrebare,am uitat in momentul cind am postat anterior- cand spuneti ca voi baga bani multi in masina,cam la ce suma va referiti,la o masina cu pretul in jur de 4000 E ? Adica,merita sa iau ceva de 4000 si sa bag 1000,si as ajunge la buget,5000?
        Last edited by Luxian; 12-14-2011, 15:12 PM.

        Comment


        • #5
          Așa ca exemplu: eu am dat pe a mea 6000 euro (E270 CDI 2001). Când am luat-o se plafona motorul, avea ceva rugină și frânele pe față erau metal pe metal.

          De atunci (2 ani și câteva zile) am ajuns pe la vreo 48.000km făcuți și vreo 2900 euro investiți. Asta cu tot cu consumabile, 2-3 seturi cauciucuri sh, suspensie față: bucșe, pivotți, etc, diagnoze și cel mai scump vopsit complet (700 euro). Așa că dacă ești perfecționist ca mine, și nu accepți compromisuri de calitate, o să te cam coste...

          Să zicem că tu ai să ieși mai ieftin dacă iei una în stare bună exterior, adică fără rugină, cu vopseaua în stare bună. Mai economisești destul de mult și dacă cauți una cu motor bun (aici mai bine apelezi la cineva foarte priceput să-și dea cu părerea).

          Restul (inclusiv suspensia) sunt consumabile, nu prea ai ce să-i faci. La mine a început să bată fața după ceva timp, nu când am luat-o.
          ...

          Comment


          • #6
            Originally posted by barcaruc View Post
            Referitor la suspensie,stiu ca Avantgarde e spre sport,dar Elegance e medie,si Clasic mai moale?

            Am vazut un coleg de forum, Master...,nu ii retin clar numele,prin Giulesti are atelierul linga Mohamed,ofera diagnoza,
            Avantgarde are suspensia mai rigida si garda la sol redusa cu cativa mm. Classic si Elegance au suspensia confortabila si garda la sol normala.

            Mastermario... Intreaba-l direct, pe el.
            Mercedes CL 200 Kompressor
            Mercedes C 180 Kompressor

            Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

            Comment


            • #7
              Da,la Mastermario ma refeream si eu.

              Multumesc mult pentru raspunsuri,rapide si precise. Nu stiu daca se gaseste ceva fara rugina,dar,ca si tine,cred ca in timp as putea sa le mai dreg.Vopsitul cred ca ar mai putea sa astepte,important e sa mearga bine,sa nu cedeze pe drum.

              Cu motorul,nu prea mi-ati raspuns la varianta de 230, W 203 sau un CLK (m-am mai documentat putin cum e cu w-urile )

              Nu prea am gasit o chestie,ce greutate sa ma astept sa aibe un W 203? daca as lua ceva mai slab,ca motorizare,un 2000 cmc cu 120 si ceva CP,presupun ca e moarta rau masina,nu? Am avut inainte o mazda mx5 cu 110 CP,dar mi se parea slab motorizata,desi avea doar 1060 kg,si parca nu as vrea sa ma rog de ele in depasiri. Mai nasol e ca as dori o hidramata,si cele la 2000 cmc sunt mai mult manuale.

              Postez citeva masini existente pe autovit.ro poate imi spuneti daca merita sau nu. Multumesc anticipat!

              Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.


              Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.


              Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.


              si ultima,dar e cam slaba,

              Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.
              Last edited by barcaruc; 12-14-2011, 16:34 PM. Reason: Am gasit niste masini care nu le stiam

              Comment


              • #8
                Eu am vorbit mai mult de W210 (E Class). Tu vrei se pare W203 (C Class) sau W208 (CLK). Din păcate nu știu să te ajut cu probleme specifice la modelul respectiv. La W203 produse în anii ăia știu că problema cu rugina la aripi e ca la W210.

                Legat de motorizare, nu am avut motor benzină Mercedes. Pe forum nu au prea fost oameni cu probleme la motoarele pe benzină (în schimb la motorină sunt mai dese problemele). Probabil cele pe benzină sunt destul de fiabile.
                ...

                Comment


                • #9
                  Parerea unuia neavizat !

                  "si ultima,dar e cam slaba, "

                  Probabil te-ai gindit la motorizare, dar ca expunere a pozelor pare un vinzator care nu prea are ce ascunde, cu toate ca nu a pus poze cu motorul !

                  Oricum, asa masini nu se cumpara fara o diagnoza, la cineva priceput sau chiar reprezentanta !
                  Sunt sigur, ca te pot ajuta membrii din Bucuresti ! Trebuie sa ai un pic de rabdare !
                  Omul invata pina la moarte si cind.............

                  Comment


                  • #10
                    Luxian,ziceai ca s-ar putea sa fie probleme cu motorul,adica se plafona la a ta,ce anume avea a ta? Daca ar trece de proba cu testerul,ar fi cit de cit ok?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by barcaruc View Post
                      Luxian,ziceai ca s-ar putea sa fie probleme cu motorul,adica se plafona la a ta,ce anume avea a ta? Daca ar trece de proba cu testerul,ar fi cit de cit ok?
                      Mercedesurile, chiar si cele intretinute mai slabut de necunoscatori, nu te lasa in drum. In general, motoarele pe benzina sunt fiabile, dar cele de 230 consuma cat un tir si nu dau randament. Eventual cauta 200 kompressor, sunt cele mai recomandate ca putere,si consum, dar in schimb eu nu as da un diesel pe benzina. Consum de max 6 combinat, la 143 de cai eu zic ca e respectabil, nu ca la compresor de minim 9-10. Problemele in general sunt de ordin electric si electronic ( senzori, computere), dar nimic prea greu de inteles si de dibuit. Multe piese, redevin functionale cu o curatare corecta, si te scapa de mecanicii care nu stiu numai sa schimbe piese cu altele noi, si sa aibe facturi de sute de euro.
                      Am inteles ca toate clk-uri au o mare lipsa....de 2 usi ) plus ca sunt mai slabe la dotari. TOti proprietarii de clk w208 viseaza la w210 adica e-class. Dieselurile sunt mai convenabile din toate punctele de vedere, asta daca nu esti benzinar convins. Deci concluzia e a ta!
                      Mare vorba..... Nu e nimic mai scump de intretinut decat un Mercedes ieftin!
                      Bafta!
                      Last edited by SirDeadline; 12-14-2011, 23:43 PM.

                      Comment


                      • #12
                        A mea se plafona după prima talpă. Până la urmă, în câteva luni i-am dat de cap. Pe lângă multe diagnoze, am avut de schimbat galeria de admisie (max 150 euro) și două electrovalve (noi, reprezentanță - 87 euro). Teoretic n-am dat mult, dar dacă aduni toate nimicurile, nu-ți place suma

                        Dacă motorul nu se plafonează, și pe tester nu dă erori, nu prea ai ce să-i reproșezi. Ce pică ține de noroc... Costurile de întreținere să ți le permiți. Pe lângău ulei + filtre, mai trebuie să iei în calcul minim 120 euro un schimb de ulei la cutia automată odată la 30.000km și preferabil unul imediat ce iei mașina.

                        Dacă nu te plimbi mult, aș recomanda benzină. E mai fiabilă pentru drumuri scurte, și din impozit îți scoți diferența de consum (dacă iei ceva sub 2000cmc) și faci puțini km pe an... Motorina rentează numai la drumuri lungi, și preferabil în afară. Eu unul fac aproximativ 25.000km pe an, și cred că sunt la limită cu rentabilitatea.
                        ...

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc pentru raspunsuri,parca nu mai pare asa neagra situatia...

                          Pentru SirDeadline: m-am gandit si eu la 200kompressor,fata de 230 normal. Cred ca singurul inconvenient ar fi prezenta copresorului,de care ma tem sa nu aiba probleme. Referitor la lipsa celor 2 usi,precedenta masina a avut nu numai 2 usi lipsa,ci si 2 locuri,era un roadster. Sunt doar eu cu sotia,acum avem si un mic papagal,sta lejer in spate,in colivie. Mi-ar place si un diesel,pentru ca am avut si o masina pe motorina,dar nu stiu daca se justifica,sunt doar ocazional sofer,la munca ma avantajeaza enorm metroul,si un diesel nu prea se impaca bine cu cit merg eu 5-6 km la un drum. Nu zic nu,dar parca as prefera o benzina,motor puternic,pt ca un cuplu mic e dificil. Nu sunt nici benzinar,nici motorinar,daca exista termenul asta.La ultima masina am mers 8000 km in 2 ani,stiu,rusinos. Pot zice ca am dat la revizii mai mult ca pe benzina!

                          Pt Luxian- ce sa zic,nu pare asa rau,exceptand vopsitoria,care stiu ca e mult,si nici mie nu imi place o masina neingrijita,ma roade si noaptea ,piesele sper sa nu fie foarte mult,si ce ma tem eu,sa nu trebuiasca sa le iau prin eliminare si sa inlocuiesc jumate de masina,pina gasesc o chestie defecta.

                          Da,cutia automata trebuie intretinuta,dar si la ultima masina i-am schimbat uleiul de transmisie,si pe cel de diferential,mi se pare firesc si obligatoriu. eu fac 30.000 km cred ca in cativa ani buni,asa ca nu e mare cheltuiala.Probabil ii voi schimba uleiurile la timp,nu la km facuti.

                          Ma gandeam ca o masina de 4-4500 euro,valoare achizitie, cu inca 1000 pentru reparatii,schimburi consumabile,ar fi un compromis acceptabil. Am dreptate sau ma insel?

                          Momentan stam cu chirie,si cind zic momentan,cred ca in urmatorii 20 ani nu cred c ase va schimba ceva,as vrea si eu ceva mai de Doamne-ajuta,dar,pe masura posibilitatilor...

                          Comment


                          • #14
                            MB 220 cdi

                            Te ajut cu exemplul propriu - am cumparat E 220 cdi de 143 cp in februarie, la 5800 euro si am mai bagat in el 5-600,in scuturi, toba si consumabile. Sunt multumit de functionare, este confortabila la drum iar cutia automata este o minune in localitate. Trebuie sa mai cheltui ceva pentru retusuri vopsea, insa avantajul este ca poti sa le rezolvi treptat. Si consumul este prietenos - media pe 9000 km este de 6,8 si cca 4000 km am rulat in localitate.
                            Bafta la selectie!

                            Comment


                            • #15
                              În București nu prea ai de ce să-ți faci griji, găsești mulți mecanici care se pricep, și nu cred că o să schimbi piese degeaba pentru a afla un defect. Mai ales că mașinile nu sunt chiar de ultimă generație, și mecanicii știu deja cam ce pică la ele.

                              Prețul pieselor nu e chiar de speriat (cu mici excepții la care trebuie să te descurci cu piese SH). Consumabilele, uleiul și celălalte sunt cam la fel.

                              Acum, legat de mașinile postate de tine.

                              1. Prima pare ok, întreținută. Nu-mi place faza cu xenonul aftermaket și cu tentă albastră. Cele cu xenon de fabrică au și spălător de faruri obligatoriu și farul are altă sticlă, oglindă și dacă nu mă înșel se reglează automat sus-jos (nu mai ai rotiță). Și ce mai sunt curios, faza cu plafonul negru e din fabrică?

                              2. CLK-ul al doilea iar arată ok. Nu văd nimic suspect la el. Mă distrează faza cu AER CLIMATIC, din poze nu pare altceva decât o climă normală cu două zone, nici măcar climatronic.

                              3. Al treilea mie mi se pare puțin ciudat. Are ceasurile din bord de culoare albă (probabil schimbate), oricum, mi e pare că dau bine. Spoilerul are stropitoare faruri însă farurile nu par xenon și are și rotița de reglare sus-jos. Verifică să nu aibe spoilerul schimbat. Dacă te uiți mai atent pare să aibe și senzori de parcare în bară și nu apar ca opțiune și nici nu văd în poze indicatoarele din bord.

                              Farul stânga pare băgat mai în interior, dacă e așa probabil are o ureche de prindere ruptă (cine știe în ce circumstanțe). Și linia capotei nu se prea pupă cu spoilerul în zona aia. Vezi poza 3 atașată.

                              Și tot la asta: De ce naiba nu afișează numărul? Vezi dacă e pe numele lui (să nu fie a unui văr de nu știu unde, sau cine știe ce povești)

                              4. A doua are bandoul din dreapta de pe spoiler schimbat. Îi lipsește ornamentul cromat și capacul de la gaura de tractare (poza 4).

                              De asemenea, boxa din ușa șoferului pare să nu stea deloc la locul ei (poza 5).

                              Cam astea sunt lucrurile care mi-au atras mie atenția. Din păcate nu cunosc foarte bine modelele, așa că e posibil să mă înșel la unele chestii, dar sper să mă corecteze colegii
                              Attached Files
                              Last edited by Luxian; 12-15-2011, 13:57 PM.
                              ...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF