Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vreau ca cumpar Mercedes E200 cdi din 2002 ! Dar am o intrebare !!

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by ionutz_ng
    In w210 te cam lafai de la cat spatiu ai,eu unul sunt indragostit de E class(fie ca e cobra fie ca e w211) si nu cred ca voi schimba modelul prea curand.
    Poate cu un S in sus merita in jos cu siguranta nu.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #17
      Ionutz, dimensiunile exterioare sunt una, cele interioare sunt alta treaba.
      Dupa cum se observa la toate marcile de masini, cu cat e mai noua tigaia, cu cat e mai groasa imbracamintea interioara a usilor si bordul.

      Asta a fost senzatia mea, pentru ca am fost in amandoua. Tu ai probat ambele masini? W 202 si ultimul E class?

      SI omul a recunoscut ca asta ii spun toti cand se urca in masina, pare mare din afara, dar la interior e inghesuita.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Traveler View Post
        Asta a fost senzatia mea, pentru ca am fost in amandoua. Tu ai probat ambele masini? W 202 si ultimul E class?
        Nu!Si sunt surprins sa aflu ce ai zis tu.Si chiar daca ai zis ca nu te bagi,totusi eu insist si iti cer sa faci o comparatie intre w210 si w211,doar dpdv al spatiului.Sa inteleg ca este mai spatios okiosul?
        Mie personal ca si design exterior imi place f mult w210,mai ales alb sau argintiu deschis cu geamuri fumurii ar fi o masina care ma da pe spate:


        Cand vine vb de design interior w211,insa,mi se pare cam cea mai frumoasa masina din lume:
        Last edited by ionutz_ng; 03-27-2008, 18:38 PM.
        MÃREAȚA COBRA

        Comment


        • #19
          AAA... credeam ca e vorba de vreun S class, 210 e vechiul ochios si 211 e ultimul ochios, got it. Deci am fost cu ambele, imi place mai mult 210 la interior, mai spatios, dar la exterior designul lui 211 e super, mult mai rotunjit botul si in acord cu spatele.

          La 210 ai faruri rotunde si bot patratos, dar la 211 si-au intrat oamenii in fire si au terminat treaba armonizand fata cu spatele masinii, chiar daca si spatele a fost rotunjit in plus la 211.

          As opta pt un 210 full options oricand in fata unui 211.

          Comment


          • #20
            Originally posted by ionutz_ng View Post
            Eu nu iti recomand sa cumperi E class ca ar suna subiectiv,iti recomand sa faci cate o plimbare cu amandoua,si daca se poate sa cobori din una si sa te urci in acealalta ca dupa asta o sa uiti ca ai avut si bmw-ul ca optiune de cumparare .Mie E class mi se pare mai atragator si decat seria 5;fata de seria 3 cu suspeniile ei rigide in care simti fiecare denivelare sau santuletz,intr-un E class sau seria 5 care sunt masini de clasa mai mare plutesti este cu totul alt comfort.
            In privinta cailor putere,fii sigur ca un motor de 2000 cmc care are 15o de cai este mult mai chinuit si de asteptat sa pice mai repede ca unul de 2200 care are doar 116.In al doilea caz motorul "munceste" relaxat si are de castigat la fiabilitate mult,oricum poti sa iti faci chiptunning la 220-ul de 116 cai si va avea 170 de cai in loc de 116.
            La astfel de motoare,diferenta o face softul care le pune sa lucreze la o capacitate mai mare sau mai mica din puterea lor maxima care o pot da.Motorul de pe E class 220 care are 150 de cai de exemplu este exact acelasi motor cu ala de pe E 200 116 cai diferind doar softul.Prin chiptuning iti poti "modifica"acest soft care il pune acum sa muneasca la o capacitate mai mica,si vei optine un motor care va lucra mai intens si va avea 170 de cai.

            multe vorbe din carti.la capitolul stabilitate pe drum m`as abtine(in locul tau) in cazul masinii tale.....depinde si de cat de mult e hartuita masina respectiva.poa` sa fie ea din 2007...ca degeaba.nu mai baga si tu vorbe din carti...E-klass e masina buna,dar parca prea o ridici la rangul de idol.
            1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
            2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
            Si o panarama de scuter

            Comment


            • #21
              mezzo: oricum stabilitate are la cat de lata e ....are cobra mea stabilitate in curbe asa ca nu cred ca E200-le asta din 2002 are stabilitate mai proasta !

              Oricum cred ca m-am hotarat la mercedes ! Nu de alta dar imi plac canapelele alea care se numesc scaune !

              Comment


              • #22
                Originally posted by spidermann View Post
                mezzo: oricum stabilitate are la cat de lata e ....are cobra mea stabilitate in curbe asa ca nu cred ca E200-le asta din 2002 are stabilitate mai proasta !

                Oricum cred ca m-am hotarat la mercedes ! Nu de alta dar imi plac canapelele alea care se numesc scaune !
                nu latimea face stabilitatea unei masini...buna alegere ai facut.ai grija ce masina iei.du`te in teste cu ea.iar daca nu te pricepi,ia un om avizat cu tine
                1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                Si o panarama de scuter

                Comment


                • #23
                  Originally posted by mezzo View Post
                  la capitolul stabilitate pe drum m`as abtine(in locul tau) in cazul masinii tale......
                  Intre timp am dus-o la o vulcanizare i-au pus baietii plumbi pe ici pe colo si acum merge lin.Am mers cu 160 in seara asta si am simtit-o atat de stabila incat mi-am permis sa-l depasesc pe unu prin banda 1 si apoi sa revin pe banda 2 rapid.O fi mult o fi putin, habar nu am,eu unul nu prea am experienta in masini dupa cum stii,cert este ca nu mai tremura deloc dupa ce i-am echilibrat rotile si nici de suierat nu mai suiera dupa ce i-a modificat azi Popeye pozitia usii stangi(care era cu vreo 2mm mai in afara decat aripa stanga,acum sunt perfect aliniate).
                  MÃREAȚA COBRA

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by ionutz_ng View Post
                    Intre timp am dus-o la o vulcanizare i-au pus baietii plumbi pe ici pe colo si acum merge lin.Am mers cu 160 in seara asta si am simtit-o atat de stabila incat mi-am permis sa-l depasesc pe unu prin banda 1 si apoi sa revin pe banda 2 rapid.O fi mult o fi putin, habar nu am,eu unul nu prea am experienta in masini dupa cum stii,cert este ca nu mai tremura deloc dupa ce i-am echilibrat rotile si nici de suierat nu mai suiera dupa ce i-a modificat azi Popeye pozitia usii stangi(care era cu vreo 2mm mai in afara decat aripa stanga,acum sunt perfect aliniate).
                    daca ai fost la popeye e bine... ..hai ca poluam topicul omului aici...
                    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                    Si o panarama de scuter

                    Comment


                    • #25
                      Sigur de dus ma duc cu un cunoscator! Ca n-am incredere in cunostintele mele de mecanica ! Oricum o duc si la un inspectie tehnica/RAR s-o caute si aia bine !

                      Si nu-i probl de poluat atat timp cat imi spuneti si mie cine e Popeye! ca poate ma duc si eu la el cu viitorul meu mercedes !

                      Comment


                      • #26
                        popeye e un baiat ... el mai mestereste pe la masinile noastre...vei da de el cu siguranta cand o sa ai nevoie
                        1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                        2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                        Si o panarama de scuter

                        Comment


                        • #27
                          Salut. Am un W210 Kompressor din 2001, 2000 cmc, benzina, automata.
                          Am sa incerc sa fiu direct (citez din factura):
                          filtru ulei - 30 lei
                          filtru aer - 128 lei
                          pivot inferior - 313 lei
                          bascula superioara dr - 370 lei
                          bascula superioara st - 370 lei
                          5 l ulei - 270 lei
                          suport motor dr - 400 lei
                          suport motor st - 400 lei
                          manopera - 280 lei
                          TOTAL - 2561 LEI

                          Toate sunt consumabile.
                          Sa mai adaug pentru cei curiosi si consumul urban mediu de 21%, pt ca e automata (mi se pune aceasta intrebare de cel putin doua ori pe zi, a devenit subiect tabu printre romani).

                          Nu inteleg de unde a aparut pe piata mitul conform caruia Mercedes (sau BMW) ar fi masini ieftin de intretinut. Iti spun eu, NU SUNT. Si daca cineva spune altfel, nu stie ce vorbeste. ORICE masina e ieftin de intretinut DACA nu trebuie sa repari nimic la ea. Dar eu iti spun ca va fi nevoie... Sfatul meu este sa iti cumperi o masina pentru care ai bani sa platesti pe loc o reparatie majora (de exemplu dubleaza totalul de mai sus si pune-i deoparte).
                          Sper sa nu mi-o iei in nume de rau, dar tu vrei sa-ti cumperi Mercedes sau BMW si intrebi cat te costa consumabilele???
                          Trebuie sa te gandesti foarte bine inainte de a face acest pas.
                          Succes.

                          Comment


                          • #28
                            alinneata: nici nu mi-am facut impresii cum ca ar fi usor de intretinut!

                            Dar.... ca sa explic iar : eu am intrebat despre consumabile pt ca 1 la mana vreau sa stiu cam ce ma asteapta (cred ca e normal) si 2 la mana pt ca imi era greu sa ma hotarasc intre cele 2 m-am gandit ca ar fi un criteriu de departajare care sa-mi usureze decizia.

                            Oricum mi-am facut o parere si ma duc spre mercedes!
                            Frumos consum la masina...toata stima ca poti sa-i potolesti setea !

                            Multumesc de detaliile exacte !

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by alinneata View Post
                              Sper sa nu mi-o iei in nume de rau, dar tu vrei sa-ti cumperi Mercedes sau BMW si intrebi cat te costa consumabilele???
                              Tu cand ai fost sa-ti cumperi masina,asa scumpa la intretinere fiind,nu te-ai interesat daca este cam scumpa,foarte scumpa,colosal de scumpa sau extrem de scumpa....sa fim seriosi,si oricum era evident ca omul are nevoie de un criteriu de departajare intre bmw seria 3 si clasa E.
                              Fii sincer,daca ti s-ar fi oferit un 280 benzina in V6,care papa evident mai mult decat kompressorul tau te-ai fi gandit macar un moment ca e mai bine sa alegi kompressorul sau ai fi zis ca oricum sunt scumpe amandoua asa ca nu mai conteaza ca 280-ul consuma cu 3% mai mult in medie decat 200k?
                              MÃREAȚA COBRA

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by alinneata View Post
                                Salut. Am un W210 Kompressor din 2001, 2000 cmc, benzina, automata.
                                Sa mai adaug pentru cei curiosi si consumul urban mediu de 21%, pt ca e automata (mi se pune aceasta intrebare de cel putin doua ori pe zi, a devenit subiect tabu printre romani).
                                La tine consumul pare putin cam mare, sau poate conduci prea sportiv/agresiv cu un motor asha mic.
                                Stiu, niciodata consumul dat de constructor nu este cel real (practic), dar diferenta de consum dintre motorizari ramane, daca nu cumva la un condus mai sportiv la cele cu motorizari mici consumul real va creste drastic comparativ cu motorizarile mai mari.
                                In oras consumul oficial dat de constructor pt W210 automatic este :
                                E200 = 13,3 %
                                E200 K = 15,0 %
                                E240 = 14,8 %
                                E280 = 15,0 %
                                E320 = 15,4 %
                                E200CDI = 9,8 %
                                E220CDI = 9,1 %
                                E270CDI = 9,6 %
                                E320CDI = 11,1 %
                                Last edited by orca; 03-29-2008, 11:00 AM.
                                .. ________ ..
                                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                                (Oo\==/oO)
                                ..U...............U.
                                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF