Vad ca pui mult pret pe "vopseaua originala", ca si criteriu de achizitie a unei masini bune. Pentru mine, personal, e nul acest aspect: daca vopseaua e cea originala, este 100% cel putin matuita (ultimul w210, ca de asta vorbesc, s-a facut toooocmai in 2002). Daca, in schimb, este revopsita, m-as interesa de ce (unde a fost si cat de grav lovita sau, alta situatie - sunt multi care prefera revopsitul total, in dauna unui singur element - categorie in care ma inscriu) si as evalua calitatea executiei.
Acum, crezi ca exista vreo masina din 2001-2002, care sa nu fi avut cel putin o tamponare?
Cat priveste pretul, cam ai dreptate, orice masina cat de cat ingrijita/bine servisata, sare de pretul pietei (cam mereu impus de parcuri auto / samsari, nicidecum de pasionati).
Da, 210-ele ala al tau arata bine, desi nu prea avea optiuni (din ce am vazut in pozne).
Sper sa nu te dezamageasca 211-ele dupa 210.
Succes!
Acum, crezi ca exista vreo masina din 2001-2002, care sa nu fi avut cel putin o tamponare?
Cat priveste pretul, cam ai dreptate, orice masina cat de cat ingrijita/bine servisata, sare de pretul pietei (cam mereu impus de parcuri auto / samsari, nicidecum de pasionati).
Da, 210-ele ala al tau arata bine, desi nu prea avea optiuni (din ce am vazut in pozne).
Sper sa nu te dezamageasca 211-ele dupa 210.
Succes!
Comment