Salut,
Mă tot uit după un E-klasse (sau eventual C-klasse estate) din Germania în jur de 4000€ pentru alergat prin Europa (pe principiul că o să reziste mai bine decât o mașină mică de oraș la aceiași bani + am și loc de bagaje).
Pentru că trebuie să o înmatriculez în țară caut evident numai euro 4, dar am găsit și niște ciudățenii despre care nu sunt convins că RAR-ul o să aibă aceeași părere.
1. Euro3/D4 înseamnă totuși taxă de euro 3, nu?
2. Se poate ca un E 200 din 1995 să fie euro 4?
3. La un E200 "normal", trecut în actele germane ca euro 4, care sunt șansele ca RAR-ul să îl treacă drept euro 3 (și să mă omoare cu taxa)?
(de exemplu) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...l?id=147660487
Mulțumesc de clarificări!
Mă tot uit după un E-klasse (sau eventual C-klasse estate) din Germania în jur de 4000€ pentru alergat prin Europa (pe principiul că o să reziste mai bine decât o mașină mică de oraș la aceiași bani + am și loc de bagaje).
Pentru că trebuie să o înmatriculez în țară caut evident numai euro 4, dar am găsit și niște ciudățenii despre care nu sunt convins că RAR-ul o să aibă aceeași părere.
1. Euro3/D4 înseamnă totuși taxă de euro 3, nu?
2. Se poate ca un E 200 din 1995 să fie euro 4?
3. La un E200 "normal", trecut în actele germane ca euro 4, care sunt șansele ca RAR-ul să îl treacă drept euro 3 (și să mă omoare cu taxa)?
(de exemplu) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...l?id=147660487
Mulțumesc de clarificări!
Comment