Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cu belea de la inceput!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cu belea de la inceput!

    De 2 zile mi-am luat un mb e200cdi din 2002 w211 hidramat.Am o gramada de probleme incat nici nu stiu cu care sa incep.....:
    1-Martorul de la srs sta in permanenta aprins iar centurile din spate sunt intinse la maxim si nu merg trase(doar cele laterale),cea din mijloc e ok
    2-Cand plec cu ea dupa loc cu pedala apasata la maxim merge extraordinar, se tureaza,trage etc, pana cand o las mai usor si devine foarte puturoasa si se tureaza doar pana la 2000 de ture
    3-Un bec de la proiector lipseste iar celalalt e ars.Este h11 100w.Ce ar trebui sa cumpar h11 100w sau h11 55w ca sa imi dispara eroarea din calculator?

  • #2
    Recomand tester autorizat, e 200 lei la Sf. TEX, apoi functie de erori tu decizi la ce service mergi..eu recomand ZETEC

    Comment


    • #3
      1)Daca are centuri cu pretensionare si pe spate , daca a fost lovita e posibil sa nu le poti retrage.Si ai si SRS aprins.
      2)Ai fost la o diagnoza?ceva martori aprinsi in bord?Fum negru?
      3)Din cate stiu , pe instalatiile de lumini , sunt becuri de 55w.

      Comment


      • #4
        Eroarea de srs poate sa fie si de la sensorul de prezenta din scaun fata dreapta...dar daca ai centurile blocate posibil sa fi fost atinsa.in functie de cum tii pedala apasata schimba si cutia treptele,poate nu esti invatat tu sa conduci cutie automata,nu inteleg cum vrei tu sa plece masina in 2000 de ture?Incearca sa conduci un alt w211 automat sa faci o comparatie.Bafta in rezolvarea problemelor

        Comment


        • #5
          1. Testerul elucideaza misterul...
          2. Se comporta normal dupa cum ai descris-o tu...daca n-ai mai avut in viata ta automata, senzatia e mai ciudata la inceput, pot spune nu prea placuta..dar...asa se comporta la w211, cand mergi relaxat, plecarea de pe loc se realizeaza cu a 2-a si se tureaza constant asa cum ai zis tu pe la 2000-2500 depinde cat o accelerezi...asta pana schimba a 3-a la 40km/h, a 4-a la 60 si a 5-a la 75 ( asta in cazul motorului meu, la tine posibil putin mai jos).
          MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

          Comment


          • #6
            Sigur a fost atinsa si sigur ii lipseste vreun airbag, ca daca il schimbau iti schimbau si centurile.Pune-o pe tester si rezolvi problema.

            Comment


            • #7
              Referitor la srs :am avut senzorul de la scaunul pasagerului defect.Bineinteles nu s-a mai putut repara sau cel putin asa mi-a spus meseriasul.Centurile din spate le-am desfacut iar acum nu mai stau tensionate iar referitor la turatii am avut egr-ul defect.Acum sincer parca e alta masina si mi-a scazut si consumul.Va multumesc pentru sfaturi

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF