Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Dilema ulei grup

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dilema ulei grup

    Salutare tuturor.
    Fiind o zi insorita si avand in vedere ca peste o saptamana am de facut un drum destul de lung m-am gandit sa schimb uleiul in grup.Masina E300 td, 1997, cutie automana, 130kw.
    M-am documentat si am gasit pe diverse site-uri ca tipul de ulei ar fi 80w90 si ar intra in jur de 1,2l.
    Am cumparat uleiul, dar problema este ca atunci cand l-am dat jos pe cel vechi acesta este cu mult diferit de cel cumparat. Adica cel vechi este fff gros aproape ca si comparatie se aseamana cu mierea ca vascozitate si are o culoare rosiatica.Cel nou este cu mult mai subtire si este un pic verzui{Mobil}.
    Acum nu stiu ce sa fac. Sa il pun pe cel nou, sau este alt tip de ulei?
    Va multumesc frumos si va doresc o sambata calda.

  • #2
    Mergi la un magazin care are cataloage pentru ulei si aia spun exact dupa codul caroseriei ce ulei ai nevoie. La 2 litri care trebuie sa ii cumperi .. as cumpara ceva scump ..chiar original . Salut.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Multumesc de raspuns.
      Am pus 80w90 dar acum am alta problema. Am pus ulei cu gandul de a face o spalare si dupa sa il schimb iar.
      Am pornit masina cu o roata suspendata si am last-o pe Drive sa mai amestece uleiul in grup. Si mi s-a aprins eroarea de BAS, ABS, ESP, si nu s-a mai sters.
      Asa ca acum in afara de dilema cu uleiul mai am si erorile astea care nu stiu cum se sterg.
      Numai bine.

      Comment


      • #4
        Am virat maxim stanga si maxim dreapta si ESP-ul mi s-a stins.
        A ramas BAS si ABS. Am citit pe un forum si respectivul scria
        -sa pornesc motorul,
        -sa calc tare frana si sa o tin asa,
        -sa calc frana de stationare si sa o tin asa,
        -sa eliberez incet frana,
        -sa calc iarasi tare frana si sa o eliberez usor,
        -si de 2 ori sa calc tare frana si sa o eliberez repede,
        -sa ridic frana de stationare si sa opresc motorul.
        Am incercat dar nu se sterge nimic. Ramane la fel se aprinde BAS apoi ABS.

        Comment


        • #5
          Eroarea cu BAS a disparut in primii 50m.
          Acum e totul ca la inceput doar ca masina e mai agera probabil din cauza uleiului mai subtire din grup . Sper sa nu fie vreo problema. Oricum saptamana asta o sa ma documentez si daca e nevoie o sa il schimb iar.

          Comment


          • #6
            Salut.
            Am fost azi la magazine de specialitate si au zis ca e o norma speciala a uleiului si ca o sa ma sune in momentul in care o sa afle exact ce ulei este. Acum nu imi ramane decat sa astept.
            Nu credeam ca un ulei o sa imi dea atata bataie de cap.O zi buna tuturor.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF