Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Miros de ars interior w210!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Poze modul ars!

    Salutare!

    Am pus si pozele cu cele 3 module,din care numai unu zic eu ca e parlit celelalte doua cred ,ca ar fi ok.Daca stie careva sa imi zica si mie rolul la fiecare din modulele astea,banuiesc si eu ceva dar poate stie cineva sigur care si pentru ce sunt.Pretul unui calculator SH stie cineva cam cat e si ce trebuie facut la el resoftare,daca are cineva informatii legat de asta m-ar ajuta.
    Attached Files

    Comment


    • #17
      Arata nasol de tot, nu cred ca e de la vreo siguranta. Eu cred ca s-a ars prima data un condensator sau o dioda si dupa aia restul imprejur! Am vazut asta in multe calculatoare (PC), se poate intampla!
      ECU asta e de pe e-bay : http://cgi.ebay.co.uk/MERCEDES-W210-...10164001r32531 , probabil ca va trebui sa cauti la dezmembrari si sa testezi inainte de a plati.
      Am gasit asta pe net - resetare ECU, poate ajuta fara resoftare la reprezentanta :
      Do you know that you can breathe life into your W210s again, for free? Try this out on your car now to give it a shot.

      1. Turn the ignition key to the “ON” (not start) position
      2. Press the gas pedal to the floor and hold for five seconds
      3. Turn the ignition key to the “OFF” position (do not remove the key), then release the gas pedal
      4. Wait for at least two minutes for your ECU (Electronic Control Unit) to reset

      After you have performed the above, start your car and drive around for a bit. You will notice any or all of the following:

      * Less effort need to get your car on the move (extra power)
      * Smoother upshift and downshift
      * Better fuel consumption

      How is that possible? The above procedure resets or erases the ECU’s memory on the adaptive transmission and throttle settings. When you drive over a period of time, your car remembers your driving style and adapts to it. When you perform the reset procedures, that’s akin to breathing new life to it.

      Nu uita ca dupa resetare trebuie sa inveti din nou geamurile/ trapa/ directia si prima tura care o dai cu masina nu tre sa fie prea sportiva, o sa simti smucituri la schimbarea vitezelor/ turatie mare inainte de schimbare... e normal, ECU tre sa invete intai sa citeasca toti senzorii, dupa vreo 2-3 Km o sa inceapa sa se poarte normal.
      TOT CE AM SCRIS MAI SUS APROPO DE UN ALT ECU SUNT DOAR SFATURI, NU CERTITUDINI!!
      Cat despre resetarea ECU, e chestie testata de mine pe un W210 E220D/ 1996 automat.

      Bafta!!!
      Last edited by balan1ioan; 02-16-2010, 13:20 PM.

      Comment


      • #18
        Salut!

        Ms de sfaturi,incerc sa gasesc acum un calculator, sa vad cam cat ar ajunge,unii imi spun ca imi trebuie si contact si cheie, altii spun ca doar calculator ca se poate face resoftare si nu e nevoie sa iau si cheie si contact,acu nu stiu exact pe cin sa cred ideea e ca tre sa dau de cineva care se pricepe si sa ma ajute ca deja am 2 saptamani de cand stau cu masina si... as cam vrea sa rezolv cat mai repede daca se poate.

        Comment


        • #19
          Salutare!

          Stie cineva daca e ok sa trag masina?am cutie automata,daca o scot pe liber si o trag e ok sau trebuie neaparat platforma?

          Comment


          • #20
            Parca vazusem pe undeva scris ca in manual nu iti recomanda sa o tragi mai mult de 5-7 km. Nu stiu cat o fi de bine. Nemtii le-au inventat, iar apoi au facut platforme.

            Comment


            • #21
              Din cate stiu eu, nu merg trase decat daca ai ceva pompa de ulei auxiliara montata pe cutie, care nu se mai monta de la modelele anteriore. Daca o tragi, si nu ai astfel de pompa, exista riscul sa-ti strici cutia.

              Ce cutie automata ai? Tiptronic (722.6) sau cea dinainte ei?

              Cel mai in masura sa-ti raspunda cred ca e automaticul.
              ...

              Comment


              • #22
                Salut,
                In manual scrie: "The vehicle may be towed with all wheels on the ground
                and the selector lever in position “N” for distances up to
                30 miles (50 km) and at a speed not to exceed 30 mph
                (50 km/h). The electronic key must be in steering lock
                position 2."

                Comment


                • #23
                  Multam!

                  Apelez la platforma ca nu mai vreau si alte belele,oricum tre sa oduc vreo 130 de km nu 50 asa ca...

                  Comment


                  • #24
                    Salutare,

                    Dupa o luna de asteptari sa gasesc un calculator de motor am gasit si mi-a rezolvat problema plus schimbat releu de bujii care a fost principala problema la toata beleaua asta,se pare ca din releu de bujii pleaca un plus pe instalatie si mie mi-a umblat un nea Gigel electrician la releu ala care imi spunea ca stie el ce trebuie sa faca sa imi rezolve problema martorului cu spirala din bord care imi era aprins,mi-a rezolvat-o de tot ca mi-a topit firele de pe instalatie si calculatorul de motor in urma modificarii facute in releu.Oricum m-am lecuit de mers la oricine sa umble la masina asa ca sfatul meu e aveti grija la cine apelati cand aveti probleme ca specialisti sunt multi cunoscatori tot mai putini.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF