Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Dilema fitru polen

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dilema fitru polen

    Salutare, la un 200,an 1999, motor de 2000, 136cp sunt doua filtre de polen?
    Viteza (puterea) vetilatorului de la 1...la...5,mi se pare cam mica ca intensitate, si am auzit ca ar avea doua filtre, sincer eu stiu doar de unul care este sub plansa de bord in dreptul torpedoului. Butonul de reglaj al intensitatii fluxului de aer merge progresiv ca intensitate de la 1...la...5 pe toate treptele, dar cred totusi ca turatia este cam mica la fiecare treapta in parte. Stie cineva daca intradevar sunt doua filtre sau numai unul? Si daca ma poate ajuta cu repararea (marirea) turatiilor la motorul ventilatorului de aer?
    200 CLK; 1998cc; 100Kw;

  • #2
    Este un singur filtru de polen , cel de sub torpedo.De cand nu a mai fost schimbat?Schimba-l si vezi dupa aceea cum se comporta ventilatorul.Sau poti face o proba , scoate filtrul si vezi cat de tare baga aer , in functie de asta iti poti da seama daca e filtrul sau ceva legat de unitatea de climatizare sau ventilator.Turatie mai mica la ventilator ar fi strict problema de ventilator.Daca ar fi o problema in unitatea de comanda , acesta nu ar merge diferit ca putere pe toate treptele.

    Apropo nu trebuia sa deschizi doua topicuri pentru aceeasi problema.

    Comment


    • #3
      sal..LOPY..si eu am avut aceeasi problema..mergea cam slabutz aerul,am dat jos plasticul de sub bord ,am desfacut clemele alea ce tin filtrul am scos filtrul si m-am mirat ce e acolo:O ...o mizerie si frunze multeee!... am dat chiar si cu aspiratorul acolo ca sa mai trag ceva mizerie ramasa,dupa care am instalat noul filtru,pe langa aerul curat,acum are si o putere de ''suflu'' a ventilatorului semnificativ mai mare...si cam la asta se rezuma si problema ta ...bafta!
      Allways on the move...
      http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

      Comment


      • #4
        Eu la w210 din 96 cu clima automata ( aia cu ecran) am filtru si sub capota,iar la w210 din 2001 cu A/C am numai sub bord.

        Comment


        • #6
          Va multumesc pentru lamuriri, am sa verific filtrul si "imprejurimile" , cu toate ca eu schimb de fiecare data filtrul de polen si de aer si verific "curatenia la locul de munca"!
          Cat despre postarea mea si la CLK, imi cer scuze ca am creat doua topicuri dar citind postarile de la E classe mi-am dat seama ca motorizarea de 2000 benzina este aceeasi pe ambele modele, si am observat ca sunt mult mai multi membri cu E classe. Apropo, mai am un topic deschis la CLK despre: Rateuri in mers, daca ma poate ajuta cineva la " dezlegarea enigmei" va rog frumos "ajutati un biet forumist... sa mearga mai economic, ecologic si nu in ultimul rand fara rateuri"
          Inca o data mii de multumiri, si daca cineva are probleme cu societatile de asigurare-daune va rog sa ma contactati MP sau e-mail.
          200 CLK; 1998cc; 100Kw;

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF