Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Martor EPC aprins!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor EPC aprins!

    Salutare!

    Ieri dupa ce am facut un drum cu E220(cdi - '99) si nu am avut nici o problema,am incercat dupa un timp sa o pornesc insa surpriza,a pornit apoi imediat s-a oprit si a repornit dar mai greu si cu martorul EPC aprins in bord.
    Acum stiu ca problema asta e legata de sistemul de injectie electronic al masinei.Pot sa ma precizez ca am de mai mult timp o scurgere mica la pompa de inalta presiune si ma gandesc ca nu ar fi de la ea, s-a mai intalnit cineva cu problema asta sau are careva vreo idee?

  • #2
    Pune-o pe un tester, mergi la sigur asupra bubei....
    MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

    Comment


    • #3
      Da o sa merg zilele astea dar ma gandeam ca a mai patit-o careva si are vreo idee de la ce ar putea fi.

      Comment


      • #4
        EPC este un sistem complex. Daca a fost frig afara s-ar putea sa fi prins niste gheata si sistemul de injectie a depistat ca ceva nu e in regula. Se mai intampla sa nu se mai tureze peste 3000rot/min. Poti scapa doar cu o simpla resetare si totul va fi ca inainte sau se poate sa fie mai grav de atat. Sper sa fie doar o resetare! Succes!
        Diagnoza STAR, INCARCARE FREON, REPARATII. 0769296544

        Comment


        • #5
          Salutare!

          O noua zi cu probleme si mai mari pentru E-ul meu.Azi cand am ajuns acasa am zis sa o incalec si sa o duc la un tester dar dupa o cheie lunga la automat nu a pornit,am zis sa o mai las putin ca poate o ia, insa surpriza a fost mare cand am vazut ca imi blocheaza cheia si nu ma lasa sa mai dau la automat deloc dupa prima cheie adika se aprind martorii in bord se stinge bujia dar sa ma lase sa misc cheia mai departe pace.Am lasat-o putin am scos borna am zis poate se reseteaza ceva daca e dar nimic.Acu marea problema sa gasesc pe careva in Chiatra Neamt sa imi vina cu un tester acasa sa imi spuna care ar fi problema lui.Ma tot gandesc daca poate avea vreo treaba cu EPC-ul care mi sa aprins de ieri dar nu gasesc vreuna.Partea de electronica care vine in pompa de inalta presiune este intradevar imbibat cu motorina am curatat-o dar totusi sa nu ma lase sa dau la automat.
          Daca vine careva cu vreo idee il astept sa mai incerc ca as merge pe roti la tester daca as afla de la ce ar fi.

          Comment


          • #6
            Nu are nimeni o idee de la ce ar fi?

            Comment


            • #7
              Azi cand am intrat in masina era un miros a fir topit sau ars in masina, si am vazut ca mirosul venea de sub scaunul dreapata fata,acuma nu stiu de la ce poate fi ,dar ma gandesc ca ar avea legatura cu, contactul blocat.Imi poate spune cineva ce ar putea fi, pare a fi o consola electronica,dar nu stiu la ce foloseste.Pls HELP.

              Comment


              • #8
                Eu zic sai dai pace la computerul de sub scaun ca ala ii altceva si sa te uiti la sigurantele de sub capota, in special la cele mari...

                Comment


                • #9
                  Da o sa verific, sigurantele da ma intrebam de la ce ar putea fi mirosul ala de fir ars care vine de la el.Poti sa imi spui mai exact ce 'altceva' este?

                  Comment


                  • #10
                    Eu te sfatuiesc sa dai jos borna de la baterie,pana afli cauza mirosului de fir ars.Altfel s-ar putea sa ai surprize neplacute,poate ia foc masina,Doamne fereste!
                    W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                    Comment


                    • #11
                      Am facut de prima data chestia asta! Da ms oricum de sfat, merg acusica sa verific si sigurantele si aopi imi bag nitel nasu sub scaun sa vad daca vad ceva suspect ca mai mult nu stiu ce sa fac,incerc sa gasesc pe cineva cu tester sa vina acasa da cam greu in zona pe aici sa gasesti pe cineva care se pricepe.

                      Comment


                      • #12
                        Am patie si eu treaba cu epc aprins si mi-a oprit masina in drum. La mine tragea aer fals. Asta se observa foarte usor te uiti si vezi ce trece prin furtunele alea transparente de combustibil care pleaca din filtru de motorina la pompa de motorina si apoi din pompa de motorina in pompa de inalta; mai este un furtun de retur care iese din rampa de la injectoare si se duce in filtru de motorina.Toate aceste furtune au niste prinderi de plastic care sunt prevazute cu niste oringuri de cauciuc care trebuiesc inlocuite ptr ca in timp imbatranesc sau se coc. Eu asa am reusit sa pornesc masina.

                        Comment


                        • #13
                          Da am citit si eu in postul tau si am sa verific dar momentat is preocupat de treaba cu mirosul de fir ars apoi mai vad ce e de facut,oricum ti-as fi recunoscator daca mi-ai spune daca este set de oringuri sau cum sa intreb la magazin de ele.

                          Comment


                          • #14
                            Mai devremeam masurat sigurantele si sunt toate ok.Am vorbit cu cineva cu diagnoza si astept sa vina sa imi dea un verdict.

                            Comment


                            • #15
                              Sub scaun ai doar calculatorul de la care comanzi partea electrica a scaunului, prespun ca ai sezut si spatar electric.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF