Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Unde e localizat epuratorul ? + Diverse probleme

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Unde e localizat epuratorul ? + Diverse probleme

    Buna seara,

    Detin un Mercedes E class w212 2.2 blueefficiency acum are 300 tkm. Dupa ce am mers 6 luni 5 km pe zi cu 4 opriri am inceput sa intampin urmatoarea problema:

    Dacă stau la semafor, mașina nu mai trage, parcă ar avea doar 140 CP. În plus, nu se mai aude turbo-ul. Pe autostradă, mașina merge normal, nu consumă ulei, nu scoate fum și, din punctul meu de vedere, motorul sună bine. Dacă opresc mașina și o repornesc, începe să meargă normal.
    Inca folosesc 5w40

    DPF e scos si anulat.

    am schimbat si senzorul Back pressure sensor din spatele egr ului

    Cand incepe sa nu mai mearga motorul bine, schimba rapid treptele si merge subturata.

    Am dus mașina la mecanic, care mi-a schimbat furtunul de la turbo, unul portocaliu, spunând că trage aer fals pe undeva. L-a schimbat, dar problema persistă. Apoi a spus că trebuie curățate EGR-ul și galeria de admisie. Am fost de acord, iar după o perioadă m-a sunat să-mi spună că galeria de admisie este fisurată. Nu știu cum și-a dat seama, căci nu a demontat nimic. Am hotărât să o schimbăm și pe aceasta. Apoi m-a sunat să-mi spună că motorul scoate fum alb pe la capacul de la motor, unde se pune uleiul, și, în plus, scoate fum și pe lângă jojă, chiar dacă joja este pusă la locul ei. După toate acestea, a spus că nu mai merită să repare mașina.

    Acum sunt nelămurit: este posibil să fie infundat epuratorul? Unde este localizat și este greu de dat jos? Sau ce poate sa fie ?

    Multumesc!
    Last edited by Nucred; 05-06-2024, 21:14 PM.

  • #2
    Salutare...de unde ați tras concluzia cu epuratorul? În cazul în care, sa zicem ca ar avea o problema acesta, motorul ar trebui sa consume ulei si sa înfunde, Dpf-ul...cum acesta nu mai este, nu poate fi problema de acolo...
    Acum, după părerea mea ar trebui făcut următoarele lucruri...găsit un mecanic care sa știe cu ce se mănâncă Mercedes, cu o diagnoza dedicata Star care sa ia masina la puricat...sa vadă ce anulare și cum a fost făcută la Dpf și apoi sa sape mai departe...reparația prin înlocuire, nu e o rezolvare...Au fost cazuri de anulare Dpf, făcute după ureche, care au făcut mai mult rău decât bine...
    Spor.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #3
      Legat de epurator a fost doar o parere personala. Legat de dpf a fost anulat de peste 5 ani. Pentru ca eu detin masina de 5 ani si asa am cumparat o. Am sa ma intorc lunile astea in tara la mecanicul din tauti magerusi. Uleiul ar trebuii completat fix camd fac schimbul atunci aproape ajunge la minim, asta nu cred ca e o problema la o masina cu 300 000 km . Legat de diagnoza start am fost acum 2 ani si aveam eroare pe 1 injector, nu stiu ce simtome face mercedes ul in mod special cand nu mai merge un injector. Mersi
      Last edited by Nucred; 06-07-2024, 12:11 PM.

      Comment


      • #4
        Aceeasi problema o am și eu . Scoate gaze pe la joja și buson ulei , in rest mașina merge impecabil

        Comment


        • #5
          Poi e normal sa scoata gaze pe la joja si buson, da intrebarea e cate? la mine pe la joja scoate cu presiune cand scot joja. In schimb am o dacie si scoate gaz pe la joja dar asa ca o pala de abia se vede, adica un gaz linistit fara presiune mare. La Mercedes pana la urma am sparta galeria de admisie atat am gasit pana acum. Cum s a constatat? Poi inainte de asta un mecanic a bagat fum si cica pe acolo a iesit. Pe langa asta am o eroare pe debimetrul de aer, dar culmea ca e schimbat. Acum dupa ce am mai facut undeva la 2000 km de cand am postat masina nu mai are putere nici din cand in cand cum avea inainte, si parca nici cei „140“ cp care ii avea cu motorul avariat nu mai sunt
          Last edited by Nucred; 07-28-2024, 14:04 PM.

          Comment


          • #6
            Am verificat la alte doua mașini cu aceeași motorizare și amândouă scot gaze pe la joja și buson . M-am liniștit , cred ca e normal . Una avea 70000 km ( sprinter din 2019 ) iar cealaltă 400000 km ( sprinter 2010 ) . E classu meu are 198000 .

            am fost cu ea la service și mecanicul a zis ca scapa compresie Pistoanele . Eu nu cred așa ceva din moment ce nu am completat gram de ulei și uleiul e încă la maxim după 3000 km de la schimb , mașina nu da fum și trage impecabil

            Comment


            • #7
              Poi nu e masina pe motorina ce sa nu scoata gaze. Doar ca la mine gazele sunt scoase in presiune nu asa lin ca cosul fumului de la casa ci ca o centrala pe lemne . La tine cum scoate?

              Comment


              • #8
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF