Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu trece peste 3000 turatii!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Am uitat sa te intreb , filtru de motorina cand l-ai schimbat?
    Si vorbesc serios ,am intampinat probleme aproximativ la fel cu toate ca il schimbasem de o saptamana.





    stima
    Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

    Comment


    • #92
      Am revenit, nu am avut timp zilele trecute, ma cam omoara job-ul. Astazi am fost la un alt tester si mi-a iesit:
      P1188-008 element shutoff of high pressure pump - cable has - // -
      P1470-008 charge pressure control valve - cable has -//- or doua patratele -

      Last edited by Cristi_c; 11-10-2012, 16:56 PM.

      Comment


      • #93
        buna, am avut si eu problema asta la un w210 2.2cdi 143cp automat an2000, dupa ce am schimbat filtrele de aer de la pompele vacum, nu a mai reaparut problema, sper sa va ajute si pe voi...

        Comment


        • #94
          Poate ai vrut sa spui de la valvele de vacuum (EGR si turbo).
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #95
            Imi puteti spune cu ce sa incep? Ma duc direct la un electrician sau ma uit eu prima oara a mufa poate nu face contact, fire etc?

            Comment


            • #96
              Testerul a fost STAR? Inclin sa cred ca nu.
              P1470 e nenorocita rau, poate fi de la "n"sphe cauze: turbo, vacuum, traseu admisie, catalizator infundat, problema la fire electrice (EGR, debitmetru, ECU) etc.
              Da un SEARCH cu P1470.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #97
                Am citit 2 ore, m-am cam lamurit oleaca, p1470 cred ca stiu de la ce e. Sa vad de la ce e si cealalta, desi nu am gasit mai nimic despre ea.

                Comment


                • #98
                  Azi am curatat mufa de la pompa, am verificat-o - nici un scurt, poate e intrerupt pe drum. Stie cineva din Timisoara un electrician bun pentru Sprinter?

                  Comment


                  • #99
                    Tot nu sa rezolvat problema la mine
                    imi zicea ieri un mecanic ca este prea mare presiunea in turbo si de aia face asa, el zicea ca trebuie dat jos, curatat si reglat... ce parere aveti?
                    Last edited by Zeus; 11-13-2012, 09:31 AM.

                    Comment


                    • Originally posted by andreica View Post
                      tot nu sa rezolvat problema la mine
                      imi zicea ieri un mecanic ca este prea mare presiunea in turbo si de aia face asa, el zicea ca trebuie dat jos, curatat si reglat... ce parere aveti?
                      Scrie te rog cu litera mare la inceput de fraza/propozitie. Citeste regulamentul.

                      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                      Comment


                      • Eu am rezolvat problema. Pacat ca nu m-a ajutat nimeni de aici de pe forum, nici macar cu o idee fixa, numai cu generalitati. Sunt aici pe forum de 3 ani, o data am avut problema si nu a sarit nimeni. Asta e.
                        @cutaresku primul tester nu a fost star, DAR am facut si cu un star diagnoza, aceleasi erori, identice. Deci ce conteaza daca a fost star sau nu? Ca daca oamenii ar avea multi bani, nu cred ca ar mai pierde vremea pe forumuri, ar mege direct la reprezentanta.
                        Search am dat dinainte sa scriu, dar nu am gasit solutie. Am citit si pe forumurile din UK, nu numai aici.
                        Pentru cei din zona Timisoarei, este un service in Giarmata, dupa bariera pe stanga, repara numai Mercedesuri. Nu e foarte scump, dar este scump (asta mi-a placut!).
                        Mi-au rezolvat problema in 2 ore.
                        Last edited by cutaresku; 11-15-2012, 10:18 AM.

                        Comment


                        • Regretele privind lipsa de ajutor pe forum nu-s justificate. Probleme similare celei intampinate de tine pot origina din multe cauze tehnice. In plus, nu stiu cati membri ai acestui forum sunt mecanici de meserie care sa ofere consultanta online; majoritatea suntem simpli posesori, unii cu mai multe cunostinte, altii cu mai putine, dobandite, cel putin in cazul meu, din ce-am experimentat si citit, nicidecum prin service-uri sau facultati de profil. Prin urmare, ne certi gratuit.
                          Acum, daca tot rezolvashi, nu era normal sa si explici cum? Urmatorul bubalin cu problema similara, care, ca si tine, n-are timp sau bani sa umble prin service-uri, ar aprecia gestul.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • Originally posted by Cristi_c View Post
                            Eu am rezolvat problema. Pacat ca nu m-a ajutat nimeni de aici de pe forum, nici macar cu o idee fixa, numai cu generalitati. Sunt aici pe forum de 3 ani, o data am avut problema si nu a sarit nimeni. Asta e.
                            @cutaresku primul tester nu a fost star, DAR am facut si cu un star diagnoza, aceleasi erori, identice. Deci ce conteaza daca a fost star sau nu? Ca daca oamenii ar avea multi bani, nu cred ca ar mai pierde vremea pe forumuri, ar mege direct la reprezentanta.
                            Search am dat dinainte sa scriu, dar nu am gasit solutie. Am citit si pe forumurile din UK, nu numai aici.
                            Pentru cei din zona Timisoarei, este un service in Giarmata, dupa bariera pe stanga, repara numai Mercedesuri. Nu e foarte scump, dar este scump (asta mi-a placut!).
                            Mi-au rezolvat problema in 2 ore.

                            Nu sunt eu mecanic desavarsit dar incerc sa ajut atat cat pot, vad ca te-ai suparat "ca magarul pe bataie" e un pic mai complicat sa iti dai seama de problemele aparute la masina atata timp cat nu vezi la fata locului, una e sa povestesti tu si alta este realitatea.
                            Sunt multe chichite marunte care tu poate le treci cu vederea dar sunt foarte importante in a-ti da seama ce si cum.
                            Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema la masina si sper sa nu mai ai probleme cu ea deoarece aici pe forum nu te-a ajutat nimeni....doar "generalitati"




                            toate cele bune
                            Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                            Comment


                            • se repara in orice caz

                              Ai 2 defecte care determina limitarea la 3000/r permanent.

                              Chiar daca elimini una din ele limitarea de3000 tot va persista.
                              calclatorul motorului nu-ti mai vede valva vacum de turbo si elementul presiune pompa inalta.

                              1188 se poate elimiana printr-o simpla resoftare ( daca refuzi sa cumperi piesa) si nu vei mai avea probleme cu P1188 pe viata, adica se trece pe clasic. Dar cu P1470 trebuie so repari vrei nu vrei: valva electrica vacum turbo sau instalatia. In cel mai nefericit caz ECU.

                              Asta se poate repara repede fiindca la dezmembrari se gasesc piese din abundenta. 'Bucuria oamenilor'.
                              Originally posted by Cristi_c View Post
                              Am revenit, nu am avut timp zilele trecute, ma cam omoara job-ul. Astazi am fost la un alt tester si mi-a iesit:
                              P1188-008 element shutoff of high pressure pump - cable has - // -
                              P1470-008 charge pressure control valve - cable has -//- or doua patratele -

                              http://www.bilderupload.de/archiv.ph...motorZLYND.jpg

                              Comment


                              • Salutare colegi..
                                va rog, daca aveti timp sa va dati cu parerea la aceste errori.. din pdf.

                                acceasi problema, nu trece peste 3000 ture..
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF