Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu trece peste 3000 turatii!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Dacã eroare pe tester era de la actuatorul de turbinã eu zic sã înceapã cu ãla. La EGR poate nu e eroare, poate a fost anulat din soft.

    Nu pot înțelege de ce a dat turbina jos când eroarea era de la actuator. Unora le place sã se chinuie cred...
    ...

    Comment


    • #77
      In mod normal daca turbina are joc de la ea se defecteaza si actuatorul asa sfat o primit el mai rar sa se defecteze numai actuatorul si turbina a dat-o jos pentru ca la actuatorul respectiv este cam imposibil sa ajungi daca nu ii data turbina jos el fiind prins de turbina intr-o pozitie foarte naspa, el o incercat sa vada tot la sfatul unei persoane care repara astfel de actuatoare daca nu cumva dintii de la roata dintata din interiorul actuatorului sunt uzati si nu mai poate motorasul respectiv sa deschida sau sa inchida geometria variabila a turbinei.

      Comment


      • #78
        Actuatorul este electronic sau vacuumatic la 211?
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #79
          Este electronic. La w210 ii pe vacuum.
          Last edited by Luxian; 08-16-2012, 17:21 PM.

          Comment


          • #80
            Salut! Revin cu informatii.
            Am schimbat injectoarele cu unele mai bune si mi-a disparut eroarea de presiune pe rampa.
            Totusi mi-a ramas vechea problema cu limitarea la 2800RPM dar de data asta imi apare mai rar. Pe tester singura eroare este ceva legat de EGR (P2346 recirculare gaze esapament).
            In momentul de fata as avea 2 probleme:
            1. Eroarea de la EGR
            2. Parametrii debitmetrului (intra mai mult aer decat trebuie)
            Debitmetrul este nou, EGR-ul este SH. Ma gandesc ca ar putea fi defecte dar ar fi prea mare coincidenta, adica am avut pe masina 2 piese defecte, le-am schimbat, una e noua una SH si ambele sunt defecte. Am mai avut o problema asemanatoare la un peugeot 307, i-am schimbat EGR-ul si tot nu disparea eroarea si a fost nevoie sa bage testerul si sa seteze ceva de acolo (cum ar fi sa ii 'spuna' calculatorului masinii ca are alt EGR).
            E posibil ca acum sa fie aceeasi situatie si in cazul EGR-ului si in cazul debitmetrului, adica sa trebuiasca o resoftare sau ceva?!?

            Comment


            • #81
              Ultima rezolvare.
              Am scos mufa de la EGR si nu imi mai apare nici o eroare si nici nu mai imi limiteaza turatia, Am facut aproximativ 800 km, din care 200 in oras si restul afara. Totusi mi s-a parut ca ar consuma mai mult fara EGR.

              Comment


              • #82
                Continui si eu aici, desi am un sprinter. De la inceput va spun ca nu sunt mecanic. Acum 3 ani mi se limita la 2800 ture, am fost la tester mi-a dat eroare de supapa de vacum si am schimbat-o. (aia de sub filtru de aer)
                De 1 luna iara aceeasi problema, am crezut ca e de la ea, am cumparat alta, dar se pare ca nu e de la ea. Am dat pe ea 550 lei.
                Acu 1 saptamana am fost la tester si nu imi arata decat erori de bujii 1-2-3. Nu as mai vrea sa arunc banii aiurea.
                Credeti ca poate sa fie de la bujii? Am sapat pe net mult ultimele zile, dar nu am gasit nimic concret. Azi am curatat mufele de la debitmetru si de la intercooler, dar nimic. Motorul merge bine, doar ca nu trage. SI nu trece de 80 km/h.

                Comment


                • #83
                  Bujiile nu au legatura cu turatia , daca ai arse ai pornirea mai grea dar nu afecteaza cu absolut nimic turatia.

                  Detaliaza putin , ce motor , an , trage greu in orice viteza ? ai pornire greoaie ? da fum ? ce culoare




                  stima
                  Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                  Comment


                  • #84
                    Sprinter 211 cdi, motor 2.2, an 2001, 250.000 km ,masina merge foatrte bine (cand mergea).
                    Pornire foarte usoara, trage cel mai greu in viteza a 3a, in viteza se limiteaza la 3500 ture, dar de la viteza 4-5 nici nu mai conteaza turatia, abia ajunge la 80 la ora. De la 60 in sus se taraie. Plina abia merge.
                    Parca cand era arsa electrovalva aia de vacum mergea peste 80 la ora.
                    Nu scoate fum, motorul merge extraoridnar de rotund, sigurantele sunt toate bune, inclusiv alea de sub scaun (care habar nu am de la ce sunt).
                    Turbo se aude cum suruie. Azi am curatat mufele ce e vad (de la debitmetru in stanga si doua in dreapta - pe langa butoiasul de servo).
                    Tot eu am dat filtrul de aer jos si am schimbat electrovalva de vacuum (am 3 bucati). Is 3 furtune, 2 le-am putut verifica, unu lung ce merge in sus spre bord nu am stiut.
                    M-am cam plictisit sa tot dau bani la mecanici fara nici un rezultat, de aceea mai intreb si eu pe forumuri.
                    Electrovalva cand inchid motorul suruie, ca si cum ar scapa vacuum, dar e normal cred, deoarece un prieten are un sprinter identic cu motor de 2.7 si face exact la fel.
                    Pe tester iese doar eroare de bujii, de aia is foarte nedumerit.

                    Comment


                    • #85
                      Debitmetru nu cred ca este fiindca nu zici nimic cum ca ai avea si fluctuatii de ralanti dar era indicat sa-l cureti si pe el in sine nu numai mufa.
                      Bazaiala dupa ce opresti motorul e normala asa trebuie.
                      Porneste motorul si pune mana la esapament si vezi cum ies gazele ,(nu sa astupi toba , doar ti mana in fata ei) daca nu ies cu putere e posibil sa fie catalizatorul infundat.
                      Dar , daca masina e pe liber si o accelerezi cum se manifesta? se accelereaza bine sau tot asa?




                      stima
                      Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                      Comment


                      • #86
                        Erorile date de STAR pune-le aici, sa vedem despre ce-i vorba. Intre timp, fa-i un test de vacuum (la un service sa-ti puna vacuumetrul si la EGR si la turbo). Furtunele pe traseul turbo-admisie verifica-le sa nu fie intepate.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #87
                          In turatie, cu ambreajul calcat urca 2800, pe liber 3500. O sa merg poiamine la un alt service pentru un nou test. O sa ma uit maine la furtune, sper sa imi dau seama care sunt. Multumesc de raspunsuri

                          le: mici sanse sa fie catalizator infundat, eu merg sportiv, nu merg la consum, ultima oara am mers la Bucuresti si nu am venit sub 120 la ora. Dupa tura aceea de Bucuresti, nu a mai mers
                          Last edited by Cristi_c; 11-06-2012, 21:03 PM.

                          Comment


                          • #88
                            Sal.Ar trebuii sa verifici un pic si cablul de acceleratie, vezi daca se tureaza maxim la mana.

                            Comment


                            • #89
                              Daca se sparge samota prin capalizator se infunda chiar daca mergi mai sportiv .
                              Dar cum spune si colegul cutaresku verifica-ti si traseul turbo-admisie sa nu scape pe undeva .






                              stima
                              Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                              Comment


                              • #90
                                Nu are cablu de turatie, e pe potentiometru. O sa verific si catalizatorul, si furtunele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF