Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Spalare instalatie racire motor E 220 CDi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spalare instalatie racire motor E 220 CDi

    Am schimbat termoflotul la masina mercedes e 220cdi din cauza ca aveam ulei in vasul de expansiune si acum trebuie neaparat sa spal instalatia de racire. Am si eu o rugaminte... sa imi spuneti cum sa fac? Radiatorul de apa are ceva robinet de scurgere? Maine as vrea sa fac operatiunea si am primit informatii care mai de care mai ciudate, de la cola in motor la diluant.
    In fine, multumesc pentru sugestii.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

  • #2
    Poti spala cu orice mai putin solutii care ataca materialele din cauciuc.

    Daca nu prea iti pasa de masina, o umpli cu apa de la robinet, pui detergent, circuli asa o vreme scurta si repeti.

    Sau clătești cu apa demineralizată, pt ca apa de robinet poate avea piatră in ea, in functie de zona.
    Sunt solutii de curatat radiatoare.

    Robinet ai intr un colt de jos al radiatorului nu mai stiu daca e stanga sau dreapta. Pui furtun la ștuț si versi in găleată.

    Comment


    • #3
      Salutare...dacă ai timp, poți merge la orice reprezentanta Mercedes și cumpara "sare ptr curățat radiatoare"". E o cutie cu o sare speciala ptr asa ceva și care costa o suma modica 50,60 lei când am luat eu...Am făcut operațiunea asta acum 7,8 ani la un motor de 2,7 cdi...Pori sa mai încerci și cu apa și oțet dar apoi trebuie sa clătești bine cu apa.
      Acolo unde poți și ai acces ,da jos toate furtunele de cauciuc pe circuitul de apa și curata cu o cârpă pe interior...O sa găsești depuneri de ulei care nu se curata cu soluție și e mai sigur sa le cureți pe fiecare în parte!!
      Apoi ia în calcul sa faci aceasta operațiune de 2,3 ori la un interval de o săptămână între ele, timp în care sa mergi cu mașina!! Nu o sa reușești sa o cureți din prima niciodată!!!
      La final, obligat trebuie sa schimbi și busonul de la vasul de expansiune!!! Acela, are o supapa in el care permite sa iasă o parte din presiunea de pe circuitul de răcire!! Din cauza uleiului, acea supapa se infunda și o sa facă presiune mare în sistem!!! Motiv ptr care o sa primești recomandări de înlocuit chiulasa și altele!!
      Neapărat, sa schimbi acel bușon abia după cele 2,3 operațiuni de spălare și nu înainte!!
      Spor la treaba!
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #4
        Trebuie respectata o procedura, atunci cand se spala instalatia de racire, dupa ce se foloseste detergent trebuie de 2 3 ori folosita apa demineralizata pt. a curata tot restul de detergent.se foloseste termostat (golit ) atunci cand se curata instalatia .
        mercedes e classe 220cdi w211

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF