Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Spirala indicatoare ca poti porni motorul la W211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by cornelutz17 View Post
    Baietiii....am de schimbat 2 bujii la un w210 din 1999 E300 td si nu pot sa le desfac aveti ceva ideii??? ca nu as vrea sa le rup. HELP.....
    DA lase acolo ca sa nu dai chiloasa jos ca sa le scoti )

    P.s:Vine vara si oricum numai folosesti bujiile.

    Comment


    • #17
      Încearcă să vorbeşti cu Vasile (0744 800 285, stă în Giarmata). Am vorbit cu el de bujii pentru ochiosul meu (e270 cdi).

      Preţul pentru manopera la o bujie e 30 lei în cazul în care nu apar complicaţii (nu se rupe). În cazul în care bujia se rupe, preţul creşte pe la 100 (aproximativ, cred că şi mai mult dacă trebuie dată jos chiulasa).

      Din câte am înteles eu, la modelul tău de motor (dieselurile dinainte CDI-urilor) cică e mai complicată procedura, din cauza poziţiilor bujiilor. Aşa că mai bine suni să întrebi, că s-ar putea să fie alte tarife.

      Am înteles ca au şi kit de extracţie bujii, în cazul în care acestea se rup, şi poate ai şanse să le scoată fără să dea jos chiulasa.

      Dacă vrei totuşi să te rişti singur, cred că cel mai bine ar fi să cureţi locul cu o zi înainte şi apoi dai cu degripant pe lângă bujii şi laşi să-şi facă efectul peste noapte (nu ştiu cât de mult ajută, dar e clar că nu îţi garantează că scapi uşor). A doua zi te apuci de treabă, cu multă răbdare, şi cu motorul rece (dacă e motorul cald rişti să le rupi foarte uşor). Le încerci pe rând, şi dacă nu plecă, mai faci pauză de-o ţigară şi apoi încerci iar. Poţi să încerci să loveşi foarte uşor în cheie cu un ciocan foarte mic.
      ...

      Comment


      • #18
        Originally posted by al3x82 View Post
        DA lase acolo ca sa nu dai chiloasa jos ca sa le scoti )

        P.s:Vine vara si oricum numai folosesti bujiile.
        M-am gandit si laasta dar nu prea im place sa folosesc masinna doar in sezon cald . A deja mai bine de 2 saptamani cand pornesc numai cu shpray de pornire si nu vreau sa o invatz prost.(daca nu e invatzata deja).

        Comment


        • #19
          Originally posted by Luxian View Post
          Încearcă să vorbeşti cu Vasile (0744 800 285, stă în Giarmata). Am vorbit cu el de bujii pentru ochiosul meu (e270 cdi).

          Preţul pentru manopera la o bujie e 30 lei în cazul în care nu apar complicaţii (nu se rupe). În cazul în care bujia se rupe, preţul creşte pe la 100 (aproximativ, cred că şi mai mult dacă trebuie dată jos chiulasa).

          Din câte am înteles eu, la modelul tău de motor (dieselurile dinainte CDI-urilor) cică e mai complicată procedura, din cauza poziţiilor bujiilor. Aşa că mai bine suni să întrebi, că s-ar putea să fie alte tarife.

          Am înteles ca au şi kit de extracţie bujii, în cazul în care acestea se rup, şi poate ai şanse să le scoată fără să dea jos chiulasa.

          Dacă vrei totuşi să te rişti singur, cred că cel mai bine ar fi să cureţi locul cu o zi înainte şi apoi dai cu degripant pe lângă bujii şi laşi să-şi facă efectul peste noapte (nu ştiu cât de mult ajută, dar e clar că nu îţi garantează că scapi uşor). A doua zi te apuci de treabă, cu multă răbdare, şi cu motorul rece (dacă e motorul cald rişti să le rupi foarte uşor). Le încerci pe rând, şi dacă nu plecă, mai faci pauză de-o ţigară şi apoi încerci iar. Poţi să încerci să loveşi foarte uşor în cheie cu un ciocan foarte mic.
          Merci de sfaturi. O sa-l sun pe domnul recomandat de tine sa vad ce parere are . Eu am mai intrebat in stanga dreapta si am auzit si o varianta ca se scot mai usot la cald dar la cald ...logig ma meralul e mai moale si sant sanse sa se ropa mai usor . dar acu intervine teoria ca la cald meralul se dilata si cica ce dilata si gaura bujiei si ii permite sa iasa mai usor.Vezi tu ca parerile sant impartire dar nu mai pot sa stau asa ca porneste foarte greu si cu shpray de pornire si nu vreau sa mai continui asa, si mai scoate un fum de zici ca-i nu sriu ce rafinarie pe roti. Trebuie sa mai pun mana pe el ca vine vara. Multumasc de sfaturi. Vorbim

          Comment


          • #20
            Faza cu desfacutul la cald s-a mai discutat pe un topic despre bujii. Cauta! Si daca ai rabdare, o sa-l gasesti.

            Legat de dilatare: se dilata chiulasa (se largeste gaura), dar se dilata si bujia, deci n-ai facut mare branza. Plus ca la cald e metalul mai moale.

            Daca zici ca porneste greu s-ar putea sa nu fie doar bujiile. Cand e calda porneste usor? Pornirea poate fi ingreunata si de pompa de injectie, garnituri, etc. Sunt o multime de proprietari care pornesc masinile fara bujii fara probleme.
            ...

            Comment


            • #21
              Daca ne intilnim o fac sa porneasca chiar daca are bujiile arse. Si spry nu ve-ti folosi deloc.
              Problema este in alta parte si pentru asta este nevoie de tester.

              Comment


              • #22
                Salut,ce este de facut?Am rupt prima bujie incercand sa o schimb e220cdi w211 s-a retezat deasupra filetului motorul porneste singura problema este ca sta aprins spirala indicatoare pentru cateva secunde dupa pornirea motorului.
                mercedes e classe 220cdi w211

                Comment


                • #23
                  Mai este un var cu E300tdi tot cu bujia.
                  Aveti citeva link-uri utile cu poze aici: http://www.clubmercedes.ro/w210-e300...d=1#post123978
                  Originally posted by gianny View Post
                  Salut,ce este de facut?Am rupt prima bujie incercand sa o schimb e220cdi w211 s-a retezat deasupra filetului motorul porneste singura problema este ca sta aprins spirala indicatoare pentru cateva secunde dupa pornirea motorului.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                    Mai este un var cu E300tdi tot cu bujia.
                    Aveti citeva link-uri utile cu poze aici: http://www.clubmercedes.ro/w210-e300...d=1#post123978
                    pozele la care faci referire sunt bujii retezate dupa filet,asa ca...
                    mercedes e classe 220cdi w211

                    Comment


                    • #25
                      Nu conteaza este vorba de procedeul de scoatere. Care 50% este asemenea.

                      Adevarul este ca pentru W211 este cam jenant sa ai spirala aprinsa.
                      Originally posted by gianny View Post
                      pozele la care faci referire sunt bujii retezate dupa filet,asa ca...

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF