Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat ptru alegerea antigelului!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat ptru alegerea antigelului!

    Salut!Nu vreau sa fiu plictisitor sau sa deranjez cu insistenta despre antigel dar;Am observat la MB-ul meu E270 CDI din 2004 k in rezervorul ptru antigel este cam scazut nivelul (asa ochiometric) si am decis sa completez cu antigel cumparat marca OMV(verde)..Antigelul avut inainte era roz rosu 'rosiatic' in fine...Am adaugat vreo 600 ml pana a ajuns nivelul antigelului de am putut sa-l ating cu degetul oin orificiul de umplere...Am facut bine sau ba?Sunt ingrijorat de lucrul asta!Dauneaza racirii motorului?Pot avea reactii adverse?Dak nu l-am diluat cu apa are ceva??CE RAU POATE FACE ANTIGELUL DAK PUNEM MAI MULT IN RAPORTUL CU APA DISTILATA???VA MULTUMESC!!

  • #2
    Stai linisitit ca nu crapa. Pe viitor mergi la un magazin de piese auto si cumpara atigel roz G13 (zic astia ca nu e toxic si cica e pe viata - nu expira - nu cred). Sau zii lu` nenea sa iti dea pentru mercedes....ca stie el ce vrei. Ia 1 litru si baga cu 1 litru de apa distilata intr-o sticla de 2 litri sa o ai pentru completat. De mentionat ca un antigel poate fi folosit numai 2 ani maxim apoi se schimba total...asa scrie la carte.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Salutari...vreau sa-mi schimb antigelul !... total,de unde desfac.. pt golire? ce tip de antigel sa pun ?daca fac operatiunea pun si poze!...multumesc!!!
      Allways on the move...
      http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

      Comment


      • #4
        Originally posted by mihai_urotiorc View Post
        Salutari...vreau sa-mi schimb antigelul !... total,de unde desfac.. pt golire? ce tip de antigel sa pun ?daca fac operatiunea pun si poze!...multumesc!!!
        Pentru schimbat antigelul trebuie intai incalzit motorul ,sa ajunga la temperatura de 70 de grade cam , ca termostatul sa fie deschis , robinetul de la temperatura interioara sa fie dat pe cald(asta ca sa goleasca si radiatorul interior) , scoti busonul de la vasul de expansiune si dedesubt , intr-unul din colturile radiatorului ai sa vezi o chestie ca un robinet , special pentru a goli instalatia.Daca ai si incalzire stationara sau suplimentara sub masina v-a trebui sa desfaci si conductele de apa care duc in acel aparat pentru a le goli separat.Asta deoarece nu are cum sa fie golit lichidul din conductele respective deoarece vin din partea superioara a motorului si coboara in partea inferioara sub podea.

        Comment


        • #5
          Salut,poti spune ce model ai si poate unii vor pune si poze cu respectivul buson,ca sa vezi unde trebuie sa umbli.
          dany

          Comment


          • #6
            Ar fi indicat sa facii si o curatare a instalatiei , cu otet si alta substanta din comert impotriva calcarului pentru a elimina eventuale mizerii din instalatie.(in timp ce se face curatarea motorul ar trebui sa fie mai turat si deschisa caldura)

            Comment


            • #7
              Eu am facut aceasta curatare utilizand calgon si sare de lamaie , mai exact 500 g calgon si 500 g sare de lamaie.Am lasat cate 20 de minute sa mearga motorul cu robinetele date pe cald si cu incalzirea suplimentara pornita , si am scos "namol" din instalatie.Am spalat pe rand intai cu sare de lamaie si 10 l de apa de la retea , apoi calgon cu 10l de apa de la retea , apoi 12 de apa distilata , apoi am pus antigelu definitiv.Este foarte indicata curatarea instalatiei avand in vedere ca prespune costuri mici si se poate proteja mult mai bine, o cutie de Calgon - 6 7 8 lei , 500 gr sare lamaie 10 lei...si in plus 12 l de apa distilata pentru ultima clatire inainte de a pune antigel.Daca dai niste search-uri pe forum ai sa mai gasesti niste metode de spalare foarte bune , cu otet, etc etc.Sarea de lamaie se gaseste ca substanta si pe cod de Mercedes , Acid citric .Bafta.

              Comment


              • #8
                grigorean ... optimus.....va multumesc pt. info , sorinita(dany) am mb e200,2.0i,16v,limousine,an 1996.Acum eu va mai intreb deci dupa ce golesc instalatia actuala o complectez cu solutie de curatare(prepata) prima data? sau bag prima oara apa normala de la robinet .. dupa aia solutia de curatare si dupa aia o ultima clatire cu apa ... iar dupa aceste 3 operatiuni sa bag antigel...dar de care antigel?si stiti cumva cat.. ? merci!
                Allways on the move...
                http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

                Comment


                • #9
                  Dupa ce golesti instalatia bagi direct agent de curatare ca sa zic asa , fie tu personal faci un amestec , intr-o galeata pui sarea de lamaie ,si apa , apoi bagii in instalatie , la fel cu calgonul , fie cumperi din magazine solutie de curatat radiatoare , dar acestea sunt mai scumpe si sunt efectiv acelasi lucru.Ca antigel cred ca iti trebuie roz , adica g12 daca nu ma insel.Ca producator , daca vrei sa ii pui un antigel bun , pune Hepu sau Aral , ca pret nu sunt scumpe si macar sunt calitate.Cam 18 lei e litrul de Aral , eu l-am schimbat in octombrie.

                  Comment


                  • #10
                    Search

                    Originally posted by yanis1981 View Post
                    Salut!Nu vreau sa fiu plictisitor sau sa deranjez cu insistenta despre antigel dar;Am observat la MB-ul meu E270 CDI din 2004 k in rezervorul ptru antigel este cam scazut nivelul (asa ochiometric) si am decis sa completez cu antigel cumparat marca OMV(verde)..Antigelul avut inainte era roz rosu 'rosiatic' in fine...Am adaugat vreo 600 ml pana a ajuns nivelul antigelului de am putut sa-l ating cu degetul oin orificiul de umplere...Am facut bine sau ba?Sunt ingrijorat de lucrul asta!Dauneaza racirii motorului?Pot avea reactii adverse?Dak nu l-am diluat cu apa are ceva??CE RAU POATE FACE ANTIGELUL DAK PUNEM MAI MULT IN RAPORTUL CU APA DISTILATA???VA MULTUMESC!!
                    Consulta si topicul "INTREBARE ANTIGEL SI...". Este la capitolul cu probleme tehnice E Klasse.
                    PS:- la pagina 4
                    Last edited by nstoe; 02-06-2010, 23:19 PM.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF