Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Baie de ulei bușon golire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Baie de ulei bușon golire

    Bună, la ultimul schimb de ulei, mecanicul mi-a spus că s-a mișcat un pic suportul (piulița) de la bușonul de golire și nu a mai insistat să îl desfacă. Acum baia de ulei nu pierde ulei pe la bușon. Aveți cumva o ideie cum as putea sa desfac acel bușon? Și dacă nu schimb baia de ulei și o să îi fac schimbul numai pe sus, o să afecteze pe termen lung motorul? Mulțumesc oricărui membru care își rupe din timpul lui pentru a îmi oferi o informație relevantă.

  • #2
    O zi bună!

    Sper că dacă zic și eu ceva bine pe-aici, acest post să rămână, să fie de ajutor și accesibil celor aflați în situații similare.
    Dacă este vorba despre vana băii de ulei din material composit, să-i spunem impropriu plastic pentru a ne fi mai ușor, atunci eu cred că lucrurile pot să urmeze mai multe direcții, dar înainte să înțelegem puțin principiul și soluțiile.
    Bușonul de golire este alcătuit dintr-un material metalic ce se infileteaza într-o inserție de alamă a vanei băii de ulei a mașinii. Inserția de alamă este prinsă în materialul plastic printr-o impresie dințată aflată pe marginea piesei. Din cauza fragilității acelor impresii dințate preluate de materialul plastic, la care se agauga și alți factori, forța cu care se acționează asupra bușonului rotește cu totul insertia de alamă în vana băii de ulei.
    Înainte să reparăm problema, cum o prevenim? Pe partea inferioară a vanei este marcat cuplul de strângere al bușonului, cuplu de 30 Nm. Dacă acesta se respectă și dacă garnitura este înlocuită și pregătită la fiecare montaj, este foarte puțin probabil ca acest lucru să se întâmple. Dar nu imposibil.

    MBForum.jpeg


    Și dacă se întâmplă...
    Dacă se întâmplă, o rezolvare de o foarte bună calitate ce necesită atât un personal antrenat cât și o dotare de înaltă performanță și diversitate a atelierului constă în eliminarea inserției existente, majorarea filetului cu unelte dedicate și fixarea acesteia cu un element bicomponent de sutură, compatibil și aderent la ambele suprafețe. Se poate păstra atât bușonul original, sau se poate majora diametrul și a se folosi unul nou. Nu contează. Avem ateliere care să ducă la bun sfârșit o astfel de reparație, care necesită un grad avansat de pregătire și îndemănare, la polul opus așa-numitelor cârpeli? Răspuns: nu prea. Avem oameni care ar face asta: da, dar au nevoie și de partea tehnică. Și atunci ne îndreptăm atenția spre alte rezolvări. Am menționat-o pe aceasta pentru a sublinia faptul că dacă o asemea operațiune nu se face, asta nu înseamnă că nu există sau că e cârpeală. Vă spun, cine are materialele necesare să facă așa ceva, mecanic se numește.

    Cum se poate desface acel bușon? Răspuns: cine știe? Depinde de cum a fost strâns, și cred că a fost strâns zdravăn. Orice operațiune asupra lui este un risc asumat.

    O altă abordare este cea menționată de dumneavoastră. Dar înainte asigurați-vă că nu curge ulei din acea zonă. Dacă nu apare sub mașină, asta nu înseamnă că nu curge. Poate să rămână în scut.
    O etanșare cu un agent special formulat, aplicat neted pe suprafața vizibilă de contact dintre vană și inserție este o măsură bună de precauție. Acest lucru nu fixează piesa, doar previne scurgerile active.
    O soluție ar fi asigurarea și lăsarea în pace a dedesubtului și efectuarea operațiunii de întreținere prin înlocuirea uleiului prin extragere prin canalul jojei de ulei. Afectează acest proces durabilității mototului în timp? În mod real - cine știe? Eu zic că nu prea.
    Într-adevăr, vana băii de ulei este locul în care se depun produșii de degradare termică și chimică ai uleiului. Dar aceștia nu prea sunt eliminați prin scurgerea uleiului prin orificul de la baie și nu prea sunt aspirați. Deci, este cam acelasi lucru. Cu toate că nu sunt adeptul acestei practici, obiectiv gândind chiar și mai departe, nu este chiar cea mai rea metodă. Gradul ridicat de agenți de curățare din noul ulei ar trebui să compenseze pentru câteva resturi de ulei uzat din motor. În plus, este cea mai bună abordare raport calitate-preț.
    Dacă știți că din punct de vedere tehnic motorul este într-o stare bună ce să prevină formarea de compuși reziduali ai degradării uleiului (sludge), anume dacă sunt bune șaibele de foc ale injectoarelor; filtrul de particule și instrumentele de citire ai parametrilor de funcționare ai acesuia funcționează corect, dacă știți că aveți un regim de mers care să nu ducă la degradarea prematură a uleiului și dacă știți că trebuie să adaptați intervalul de schimb al uleiului în funcție de regimul de mers și de starea de uzură mecanică a motorului, în mod obiectiv deductiv nu cred că vor fi probleme.
    Într-o lumea ideală s-ar înlocui vana de plastic a băii de ulei, suportând costurile aferente piesei și manoperei. Dar banii aceia pot merge în alte locuri cu necesitați mai bine întemeiate și viața să meargă mai departe.

    Toate cele bune,
    Raul Andrei

    Comment


    • #3
      Dom' profesor... .toată stima!!!! Aveți un loc garantat la catedra!!! Mai bine de atat...nici fabricantul nu putea scrie!!!!
      În alta ordine de idei, schimb uleiul la Sprinter cu o pompa electrica de extragere prin joja de ulei....extrag 11,5-11,7 din 12,5 litri cât pun la un schimb! Eu zic ca mai rămâne ffffoarte puțin...masina are 420 000 de km, în creștere....zic eu ca e bine!
      Concluzie: as lasa butonul în pace atâta timp cât nu curge!
      Preventiv: as sta cu levierul în mana, când schimba mecanicul uleiul sa vad exact cât și cum strânge!
      Stima.
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #4
        Originally posted by Cristi Nazarov View Post
        schimb uleiul la Sprinter cu o pompa electrica de extragere prin joja de ulei....extrag 11,5-11,7 din 12,5 litri cât pun la un schimb! Eu zic ca mai rămâne ffffoarte puțin...masina are 420 000 de km, în creștere....zic eu ca e bine!
        Concluzie: as lasa butonul în pace atâta timp cât nu curge!
        Preventiv: as sta cu levierul în mana, când schimba mecanicul uleiul sa vad exact cât și cum strânge!
        Stima.
        Iată, răspunsul concret, validat de sute de mii de kilometri.

        Originally posted by Cristi Nazarov View Post
        Dom' profesor... .toată stima!!!! Aveți un loc garantat la catedra!!! Mai bine de atat...nici fabricantul nu putea scrie!!!!.
        Cât despre catedră, vă spun că întotdeauna mi-am dat una peste nas, asta ca nu cumva să se înalțe și să umblu cu nasu' pe sus. Întotdeauna eu am fost ăla care s-a murdărit pe mâini. Căci nu este mai mare test dat din teorie decât cel practic. Și până nu ai dat cu capu', nici nu știi și nici minte nu te-nveti. Mecanicii ar trebui să asculte de ingineri, dar și invers. Și câte n-ar avea de învățat.
        Cu toții, de fapt, avem câte ceva de învățat unii de la alții. Și învățăturile nu vin doar din cărți, mai vin și din experiențe. De fapt, vă mint. Toate învățăturile din cărți au fost scrise din experiențe, experimente.

        Toate cele bune,
        Raul Andrei

        Comment


        • #5
          Cred ca , cel mai bine ar fi, sa ascultam pe oricine, atunci când avem ce!!
          Stima!
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF