Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Scartait fata dreapta W211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scartait fata dreapta W211

    Salut! Detin un E220 2002 W211 de aproximativ 2 luni si dintr-o data masina a inceput sa scartaie foarte tare pe fata dreapta, inclusiv cand ma urc in ea sau cand apas cu mana pe ea, din ce am citit ar putea fi din pivoti si am inteles ca trebuie bagata motorina sau ulei in ei intrebarea mea e cum? Cu o seringa si un ac intepand pivotul? Daca intep pivotul gresit si se scurge si acela? ) Ce tip de ulei sau daca e ok si motorina

  • #2
    Salut...nu e mai simplu sa faci o verificare mecanica si sa schimbi piesa defecta?Ele nu sunt facute sa mearga cu inventii din acestea romanesti...nu contin nici ulei nici motorina..
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #3
      Pai schimba ce e defect si gata.

      Comment


      • #4


        Sorry, sfatul de du o la mecanic sau du o la reprezentanta si repara doar cu piese originale nu e un sfat. E un truism, e ca si cand ai spune ca soarele rasare dimineata. Stim toti asta.

        dar sa rwevenim la sfaturi cu adevarat utile:
        Pivotii daca nu bat la gropi nu te prinzi care defect.
        si cand bat abia misca la mana doar daca desfaci suspensia te prinzi care e. Ca jocurile la inceput cand bat sunt minuscule.
        Iar sa schimbi totu nu e o solutie.

        Asa ca daca tot lucrezi la masina fa ti un bine si nu te lua dupa mecanici schimbatori de piese.
        Timpul tau e mai pretios ca sa il pierzi cu drumuri in service.

        Algoritmu:
        te uiti dupa defecte grosolane gen burduf rupt, pivot cu joc cand cineva invarte de volan stg dr, sau poate ai noroc si constati acolo care scartaie.
        Ajunge sa urci o roata pe bordura si deja vezi bine sub masina.

        Baga ulei, nu motorina. Si bagi pe rand pe cate un pivot. Mergi 2 zile si vezi daca s a potolit scartaitu.
        Prima data in pivotu din brat, evaluezi 2 zile, apoi pivotu din fuzeta. De e cumva pivotu de sus ala ar trebui sa il detectezi usor la ureche.
        odata identificat il notezi si cand ceva incepe sa bata mari sanse sa fie cel care scartaia.

        Injectezi ulei cald cu siringa cu prin burduf, baga linistit.

        E treaba de 5 minute, in timpul ala nici macar in service nu ajungi.

        Daca esti un pic mini tehnicus e quick win.
        Azi maine primesti sfat sa iti vinzi masina sa iti cumperi logan nou... ca deh, alta liga...trist pe un forum de pasionati.
        Last edited by Sharky; 07-15-2021, 08:05 AM.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Sharky View Post


          Sorry, sfatul de du o la mecanic sau du o la reprezentanta si repara doar cu piese originale nu e un sfat. E un truism, e ca si cand ai spune ca soarele rasare dimineata. Stim toti asta.

          dar sa rwevenim la sfaturi cu adevarat utile:
          Pivotii daca nu bat la gropi nu te prinzi care defect.
          si cand bat abia misca la mana doar daca desfaci suspensia te prinzi care e. Ca jocurile la inceput cand bat sunt minuscule.
          Iar sa schimbi totu nu e o solutie.

          Asa ca daca tot lucrezi la masina fa ti un bine si nu te lua dupa mecanici schimbatori de piese.
          Timpul tau e mai pretios ca sa il pierzi cu drumuri in service.

          Algoritmu:
          te uiti dupa defecte grosolane gen burduf rupt, pivot cu joc cand cineva invarte de volan stg dr, sau poate ai noroc si constati acolo care scartaie.
          Ajunge sa urci o roata pe bordura si deja vezi bine sub masina.

          Baga ulei, nu motorina. Si bagi pe rand pe cate un pivot. Mergi 2 zile si vezi daca s a potolit scartaitu.
          Prima data in pivotu din brat, evaluezi 2 zile, apoi pivotu din fuzeta. De e cumva pivotu de sus ala ar trebui sa il detectezi usor la ureche.
          odata identificat il notezi si cand ceva incepe sa bata mari sanse sa fie cel care scartaia.

          Injectezi ulei cald cu siringa cu prin burduf, baga linistit.

          E treaba de 5 minute, in timpul ala nici macar in service nu ajungi.

          Daca esti un pic mini tehnicus e quick win.
          Azi maine primesti sfat sa iti vinzi masina sa iti cumperi logan nou... ca deh, alta liga...trist pe un forum de pasionati.
          Salut! Multumesc frumos pentru raspuns, o sa incerc. Sincer nu bag in seama schimbatorii de piese, m-am obisnuit sa ii ignor.

          Comment


          • #6
            Schimbători de piese...sunt mecanicii care îți recomanda sa schimbi ceva de dragul de a schimba fără sa fie siguri ca asta rezolva problema!!
            Cei care îți recomanda...sa schimbi o piesa defecta cu una noua,OEM sau after după dorințe și posibilități, ar trebui sa iti fie prietenii care îți vor binele!!!! Mai ales ca vorbim de direcția unei mașini, nu de vopseaua exfoliata de pe butonul de la radio!!!
            Cei care îți recomanda sa bagi ulei în burduful de la pivoti, fără ca tu sa știi dacă ai joc sau nu, fără sa iti explice ce se poate întâmpla în mers dacă acel pivot sare din nuca, mai ales pe un forum de pasionați...se pot numi cum vrei tu sau ei!!!! Stima.
            Mai durează mult pana învățăm ca inconștiență unora,provoacă tragedii altora!!!!
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #7
              Mai, fara suparare, dar ai reparat suspensie fata de 211?

              iti zic eu ca aia cand bate nu stii ce bate.
              Ai 3 pivoti jos si ajunge sa faca joc invizibil la ochi dar bate urat. Pana nu desfaci nu o poti diagnostica, o duci pe stand, tragi cu randa te juri ca s solizi pivotii, cand dai in gropi clonc clonc.
              faza e ca pana nu sefaci bratu de sasiu ca sa tragi cu mana de el sa simti ca are un mic joc te juri ca e bun pivotu.
              Dar pus pe masina clonc clonc. De zici ca ai un emigrant pe sub capota care bate sa il lasi afara.

              Daca ii batea ceva omu ar fis cris ca bate. Aici doar scartaie deci joc exclus sa aiba.
              Eu zic ca merge sa ii diagnostichezi cu ulei. Si cand bat de se aude in toata masina atunci schimbi.

              Comment


              • #8
                Domnul "mai" recunosc, nu am diagnosticat direcție de W211, mai ales cea pe care o ai tu și e unica și atipica în univers fata de altele și de toate legile mecanicii!!! Dar știu ca scârțâitul unui pivot este ultima faza înainte de a se smulge din nuca!!! Și mai știu ca, a recomanda cuiva sa pună ulei sa nu mai scârțâie, înainte de a diagnostica clar dacă are joc sau probleme acel pivot, e ultimul lucru pe care îl faci, tocmai, pe un forum de pasionați!! Ironiile tale legate de schimbători de piese nu ajuta pe nimeni sa își repare masina ! Dacă tu, nu poți, nu vrei sau nu ești in stare sa iti întreții masina asa cum trebuie,asa cum e normal pentru a circula cu toții în siguranță pe drumurile publice, nu mai da sfaturi de acest gen și altor persoane!!! Mai ales, vorba ta, pe un forum de pasionați nu pe un forum de căruțași!!Acolo, mai legi oistea cu sârmă, mai ungi loitrea cu ceva catran și merge...Aici vb de mașini care în lipsa unei stări tehnice cât mai bune, mai ales când vorbim de directie, pot provoca multe drame!!! Cam atât am avut de zis...
                Ps: ia cu apa rece după ce citești...
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #9
                  Am aruncat pivotii vechi la gunoi, dar sa se smulga fara sa bata mi se pare imposibil la cum sunt construiti.
                  Pana sa se smulga bat ca la balamuc, iar in 211 se aude rau cand bate ceva.
                  Idem pt cei din brat.

                  Uite la asta in film ce joc mare are. A meu avea joc infim, doar la mana simteam ceva, dar trancanea bine.
                  De asta iti spun, daca nu bate pivotu inca e strans.

                  Si inca o intrebare, scartaie cand iei curba pe loc? Ca daca nu, nu e pivotu!
                  Mai poate scartai bucsele daca-s noi, gen antiruliu si brat aluminiu cele cu bucsa cu model crapat, freaca cauciuc pe cauciuc si pana nu se murdaresc cu praf scartaie.
                  De aia e bine sa le dau in spray inainte.
                  Alta sursa de scartait e burdufu de la telescop, dar tot asa daca e nou, pana se aseaza si se "lubrifiaza" cu praf.

                  Restu ce spui, parerea mea, sunt povesti cu pesti. Poate se aplica la altele, aia nu comentez, dar omul a zis clar ca are 211 si n-a scris ca bate.
                  DAca bate, un lucru e clar, vizita la service.

                  Dar totodata din experienta ti-o spun, cand 2 pivoti stau si se imping unu in altul nu le vezi jocul pana cand nu devine mare cum e la om in film.
                  Daca vrei sa prinzi de dinainte, desfaci si simti la mana.
                  MEtoda de diagnosticare nu e asa simpla, si la service nu iti desface nimeni un brat din sasiu doar asa sa vada ca are joc infim in pivot.
                  Dar duci masina pe stand si o scutura, trage mecanicu cu ranga si se jura ca e bun. Treci si itp fara probleme, ca doar nu le spui ca iti boncane masina la gropi.
                  De asta tit spun, pvestile is una, cand pui mana sa lucrezi e alta!


                  In rest fiind masina mea o intretin cum am eu chef sa se oftice toti care isi dau cu parerea de pe margine fara sa cunoasca, fara sa vada macar ce fac, dar ei stiu instant ca nu e bine. Am mai facut multe altele la masina, dar nu stau sa postez cum invart fiecare surub.
                  Mi-am mai facut si instalatia electrica in atelier, am mai mesterit si ceva surse in comutatie si altele.
                  Eu zic sa chemi repede politia sa ma lege pana nu dau foc la ceva.
                  Poate ca mi-am luat diploma de inginer pe bune sa ma mai ajute la una alta... plus cred ca trancotaresc de mai bine de 20 ani electronica si de vreo 10 mecanica. In timpul liber, in rest lucrez ca programator, deci pot sa spun ca ma si pasioneaza lucru bine facut, altfel marcam banu si inchideam ochii...
                  Dar unde e placerea sa lucrezi dupa mesteri?
                  I-am luat fata lui Tiriac, care ar fi tinut-o ca noua, cred ca de aia va e ciuda pe ce maini a ajuns masina.
                  Last edited by Sharky; 07-17-2021, 23:23 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Salut, eu ceva scartaiala am avut la o toyota si erau slab stranse suruburile de la aripa(fusese umblat acolo) dar ce stiu sigur sunt sanse mari sa scartaie de la bucsa superioara telescop, incearca ceva w40 in zona oalei sau daca ai posibilitate sa desfaci protectia interioara aripa sa verifici ce e acolo. Din pivoti n-ai scartaiala cand stationezi sau te lasi pe aripa,

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF