E vorba de acelasi W212 break 2012 220CDI.
Urmatoarea problema, in cazul in care cumva cineva a mai auzit sau s-a mai confruntat cu ea. Clima a plecat pe auto normal, a racit habitaclul dupa care, ceva, nu stiu ce, s-a inchis in bord, ventilatorul mergea la maxim dar aerul nu iesea prin bord / palier. In spate, nici o problema, functiona normal. M-am oprit la o inghetata, isi revenea 20/30 minute apoi aceeasi problema.
La urmatorul drum, am mers pe manual, nici o problema, azi am mers pe auto dinou, nici o problema. Nu mai inteleg nimic.
Nu am avut cand sa o duc la un tester, dar o sa ma ocup zilele astea.
Toate cele de mai sus s-au intamplat in regim de autostrada, Grecia.
Culmea, cand am mers spre Atena, calduri 44-46 grade (incredibil) - a functionat totul normal. Anomaliile au fost dupa o saptamana plecand de la Atena pana in Lefkada, pe calduri .. "normale"
Multumesc anticipat pentru idei sau propuneri.
Urmatoarea problema, in cazul in care cumva cineva a mai auzit sau s-a mai confruntat cu ea. Clima a plecat pe auto normal, a racit habitaclul dupa care, ceva, nu stiu ce, s-a inchis in bord, ventilatorul mergea la maxim dar aerul nu iesea prin bord / palier. In spate, nici o problema, functiona normal. M-am oprit la o inghetata, isi revenea 20/30 minute apoi aceeasi problema.
La urmatorul drum, am mers pe manual, nici o problema, azi am mers pe auto dinou, nici o problema. Nu mai inteleg nimic.
Nu am avut cand sa o duc la un tester, dar o sa ma ocup zilele astea.
Toate cele de mai sus s-au intamplat in regim de autostrada, Grecia.
Culmea, cand am mers spre Atena, calduri 44-46 grade (incredibil) - a functionat totul normal. Anomaliile au fost dupa o saptamana plecand de la Atena pana in Lefkada, pe calduri .. "normale"
Multumesc anticipat pentru idei sau propuneri.
Comment