Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema CV 7G-TRONIC PLUS

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema CV 7G-TRONIC PLUS

    Buna seara! Am o problema cu o cutie de viteze 7G-Tronic Plus, mai exact aseara mergeam constant si dintr-o data masina a dat un soc foarte puternic dupa care a mai facut asta de 3 ori pana am oprit motorul si si-a revenit. Am plecat si la o accelerare mai puternica am auzit un suierat/zumzait, zgomot aseamanator unei pompe de servo defecta. Am mai mers aproximativ 80 de km cu zgomotul dar cutia a schimbat treptele normal.
    Ziua urmatoare am plecat si dupa 15 km a inceput din nou sa dea socuri puternice, pana aici cutia a schimbat perfect, mi-am dat seama ca sare din viteza, motorul ramane turat, se tureaza in gol practic si apoi intra din nou in viteza, de aici apare socul puternic. A facut asta de cateva ori pana a ramas blocata cutia in treapta 4. Am oprit/pornit motorul si si-a revenit aproximativ, inca dadea socuri dar nu asa puternice, de atunci n-am mai mers cu masina. Mentionez ca zgomotul se aude si cu motorul turat la mers in gol. Uleiul in cutie a fost schimbat de 60k de km, urma sa-l schimb din nou dar fiind sarbatorile nu am apucat...
    Va multumesc celor care m-ati putea ajuta cu o informatie si va urez sarbatori fericite!

  • #2
    Salutare...socurile puternice provin cel mai probabil de la convertizorul de cuplu....acesta fiind dus....Recomand in primul rand o diagnoza autorizata pentru a vedea ce erori gasesti pe cutie si apoi, cel mai probabil un atelier specializat in cutiile de viteze automate...Apoi incepe distractia si costurile... Daca e de schimbat, recomand cutie si convertizor sh, de la cineva cu garantie daca e posibil...Desi o sa primesti probabil si sfaturi de reconditionare, as evita sa fac asta cel putin cu convertizorul...
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #3
      Multumesc! M-am gandit la convertizor, am mai citit tot pe forum ca el face si zgomotul, ce nu am inteles eu e de ce dupa primele trei socuri dupa ce am oprit motorul si am pornit din nou am mers atatia km si cutia a schimbat perfect. Voiam sa fiu convins ca e cutia de vina si nu altceva si primeste eronat informatii. Dar e cert ca ea e problema. O sa duc masina pe platforma la Automatico in Bucuresti si o sa reconditionez chiar si convertizorul, nu risc sa iau unul din dezmembrari care probabil o sa fie deja obosit si daca e nevoie cutie iau sh. Sper sa nu fie cazul. Inca ceva, nu inteleg de ce nu da nicio eroare, stiu ca ar trebui sa apara esp-ul si sa se limiteze turatia, la mine nu face asta.

      Comment


      • #4
        Eroare poti gasi daca pui un tester pe masina...asa, nu e obligatoriu sa se aprinda ceva in bord...Am avut probleme identice pe un Ml 280 cdi si nu se aprindea nimic in bord...doar pe tester gaseam erori. Stima.
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #5
          Deocamdata masina este la service, ei zic ca este blocul de valve, urmeaza sa-l verifice. Daca nu, ambreiajele din cutie, mi-au spus ca au gasit coduri de patinare, cu toate ca eu n-am simtit patinare, singurele probleme au fost cele pe care le-am descris mai sus, acum masina merge bine, ei n-au constatat practic nimic.... Acum astept sa vad ce o sa zica, ar fi trebuit sa va ascult sfatul si sa iau cutie si convertizor sh si scapam si mai ieftin si mai rapid.

          Comment


          • #6
            Revin cu detalii, din pacate problema nu a fost rezolvata. A fost schimbat blocul hidraulic, s-a facut schimbul de ulei si problema tot a ramas... Deocamdata nu am apucat sa vorbesc cu cei de la service, dar ei au spus ca alta problema nu au gasit, in cazul in care nu o pot rezolva, ma intereseaza daca stie cineva daca pot pune pe E250 CDI cutie de pe E200 sau E220. Va multumesc!

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF