Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Intrerupere in mers neidentificata - nici un fel de eroare pe testere

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrerupere in mers neidentificata - nici un fel de eroare pe testere

    Salutare! Sunt posesorul unui w212 e350cdi 231cai ... 265.000km
    Masina se afla in posesia mea de aprox 4 ani pe cand avea 150.000km. I-am facut deja destule operatiuni de intretinere si am ajuns sa o cunosc bine, dar se pare ca nu suficient de bine.


    Problema mea: la drum intins masina face niste intreruperi in mers ca niste smucituri scurte uneori destul de agreasive!
    prima data a inceput sa faca aceste simptome vara trecuta dar uneori cate 200-300 km mergea in continuu fara nici un semn, ceea ce a facut o constatare practic imposibila. Pe masura ce am intrat in iarna aceste simptome au disparut aproape in totalitate si acum o data cu revenirea caldurii au inceput sa reapara destul de des....repet in general la drum intins si la viteze de la 100km/h in sus dar cu mici exceptii si sub 100km/h.
    pe de alta parte la mers in oras iarna, vara, cald frig nu se manifesta deloc..mersul in oras este impecabil!
    problema principala: NU DA NICI O EROARE PE NICI UN FEL DE TESTER!! Si am incercat de vreo 4-5 ori inclusiv in reprezentanta mercedes
    aditional:
    - cutia 7G servisata la 155.000km apoi la 250.000km schimba perfect si nu da nici o eroare.
    - tampoanele la motor si cutie au fost schimbate ... masina nu are nici o vibratie
    - DPF ul pe tester ok nici nu se apropie de valorile ingrijoratoare
    - EGR ul l am schimbat recent in speranta ca asta ar fi fost cauza dar s-a dovedit ca nu era necesar si nu avea legatura.

    Nici o alta componenta nu e suspecta ca ar functiona rau...si totusi cum ies la drum intins apar intreruperile/smuciturile....fara sa varieze turatiile anormal si chiar daca sunt in aceeasi treapta de viteza

    Ajutor! Ati intalnit ceva asemanator? Aveti vreo idee vreun sfat?

  • #2
    Salut!
    In primul rând ar trebui sa faci o diagnoza in mers. Cel mai probabil, eroarea pe care o are cand smuceste, nu este permanentă si nu ramane inregistrata in calculator, de aceea nici nu apare nimic pe tester.
    Ce suspectez eu ca ar fi problema, este un por (fisură mica), undeva pe traseul de la intercooler. Cum se manifesta: cand e frig afara, furtunul de intercooler sta mai contractat si nu pierde presiune, însă când e cald afară se dilată furtunul si fisura fiind mai mare, pierde puțină presiune pe acolo, suficient cat sa întrerupă boost-ul turbinei.
    Totusi nu sunt familiar cu componentele unui Mercedes, momentan eu caut unul, deci nu am experienta cu ele. Am extrapolat de la ce am pățit eu in timp cu dieseluri.
    Succes!

    Comment


    • #3
      Salutare...cat pe ce sa imi adjudec premiul pana...am citit ca ai schimbat Egr-ul...
      Socurile se manifesta cel mai des intre 1400-1800 de ture cel mai rar pe la 2000 dar niciodata peste aceasta turatie? Socul se simte cumva ca si cum ar veni de la cutie?
      Am avut exact aceste simptome, pe 3 motoare similare si de fiecare data a fost de vina Egr-ul. Cei drept pe primele 2 am avut si bec motor aprins in bord si eroare de Egr, ori mecanica ori electrica , dar pe ultimul nu am avut absolut nimic legat de el! Din contra am avut alte erori gen clapeta de acceleratie,senzor Dpf si altele..In final a fost Egr-ul, care se bloca la inchidere.Simptomele erau identice cu cele prezentate de tine.Este, in mod normal, singura piesa care ar putea sa fie defecta fara sa dea eroare in bord/calculator..
      Legat de sugestia unei pierderi de presiune pe intercoler sau tubulatura, eu as exclude aceasta deoarece orice gen de defectiune de acest fel da imediat eroare in bord, fiind simtita de senzori.
      Intrebari suplimentare:
      - Egr-ul a fost schimbat cu piesa noua? Ce marca?
      - de garnitura de admisie in turbina stii ceva de ea? E normal o piesa care , daca ar fi defecta si ar trage aer fals ar trebui sa dea si mesaj in bord, dar au mai fost si cazuri fara mesaj. Stima
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #4
        Salut! Smuciturile le face si peste 2000 de ture...socul efectiv nu pot sa imi dau seama de unde ar veni, de fiecare data cand face iau automat piciorul de pe acceleratie si apoi o calc cat mai finut, cand nu bag piciorul tare sunt sanse mai mici sa smuceasca si fiind la turatie mai mica smuciturile nu sunt prea agresive.
        Egr-ul schimbat cu unul nou original!
        de garnitura de admisie in turbina nu stiu, acum ceva timp au fost verificate admisiile-erau ok si am schimbat motorasul m55 dar atunci aveam eroare pe tester. Cum se poate verifica aceasta garnitura de admisie in turbina?

        Comment


        • #5
          Salut, daca vorbim de garnitura portocalie care sta in bucata de plastic care conecteaza filtrele de aer la turbo, aceasta trebuie sa fie bagata in niste "santuri" pe partea de plastic neagra iar pe turbo trebuie impinsa pana in capat. Deseori, daca are scapari, se gaseste ulei pe plasticul negru( protectie cablaj) aflat sub unde sta garnitura cand e montata. Garnitura asta se uzeaza frecvent, eu am in plan sa o schimb la 2ani. Garnitura de care vorbesc este cu nr 10 in poza. Din cate am auzit se uzeaza des si garnitura 50.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • #6
            Singura diferenta este ca la piesa 10, despre care vorbeam eu, pierderea de ulei este mai mica deoarece e pe admisie aer.In schimb da, piesa cu nr 50 prezinta urme mai mari de ulei in momentul in care se uzeaza din cauza presiunii mult mai mari din acea zona unde aerul este "impins". Avantaj pentru aceasta este ca nu prea se uzeaza din senin ci mai mult cand umbli in acea zona si montajul ulterior se face gresit...
            In schimb, ambele piese dau in final eroare si bec de motor aprins in bord.
            Galeriile banuiesc ca au fost verificate pe tester. In acest caz ma gandesc ca acestea ar ramane blocate, pe o portiune mica in asa fel in cat sa nu dea eroare. Doar ca pentru a verifica asta trebuieasc demontate, moment in care incep bataile de cap Faptul ca accelerezi usor, identic ca si la mine dar cu Egr problem, si nu smuceste, iar la accelerare brusca se intampla, ma face sa ma gandesc la galerii. Si mai exact la o problema mecanica (blocarea paletilor) acesta fiind motivul pentru care nu da eroare.
            Pe la Vali, de la Mercedes care are garaj pe la Maracineni, pe drumul spre Sapoca ai fost?
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #7
              Am continuat verificarile la masina. Garnitura portocalie de la turbina inlocuita, schimbat epuratorul de gaze deoarece pe furtunul care duce spre turbina existau urme de ulei. Pus filtre de aer noi deoarece cele existente erau cam imbacsite. Toate astea facute in serviceul mercedes din Buzau. STAR ul in continuare nu indica nici un fel de eroare!

              Masina la fel: cand sunt undeva peste 4 grade afara intrerupe in mers/ da in nas/ smuceste ( nu stiu cum sa descriu mai exact) absolut aleatoriu la viteza mare, la viteza mica, dar destul de des. Cand afara sunt mai putin de 4 grade functioneaza PERFECT in orice regim de turatii la orice viteza!!!
              Problema este ca toate serviceurile ridica din umeri si singurul sfat comun pe care il primesc de peste tot este sa tot merg pana ce va da o eroare. Miile de km se aduna....eroare pe tester tot nu apare.

              Am nevoie de un specialist mai ambitios care sa fie dispus la verificari mai amanuntite! Pentru orice recomandare va sunt recunoscator, nu conteaza localitatea in care se afla!

              Comment


              • #8
                Mda, durere de cap...Uite, daca ai drum in Bucuresti, incearca un telefon la colegul nostru despre care gasesti detalii aici https://www.clubmercedes.ro/forum/bu...connect/page28
                Am avut mai multe probleme, tot cu acest motor dar E4 , pe care le-am rezolvat la el.....Recomand.

                Chiar daca nu ai drum, incearca sa iti faci.. Merita efortul..
                Last edited by Cristi Nazarov; 03-21-2021, 13:43 PM.
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #9
                  Multumesc de recomandare!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF