Salut si va multumesc pentru acceptare in club!
Dupa ce mi-a schimbat placa electronica de la cutia de viteze automata ( Mercedes e320 cdi w210) din cauza ca s-a dus senzorul de turatie, am observat un comportament schimbat la cutia mea. Cateodata cand merg foarte incet si cutia trebuie sa schimbe din 1 in 2 lent da cate un ghiont. Pe diagnostica imi apare cateodata codul 147 care inseamna "raport de viteza implauzibil sau cutia de viteza patineaza". Foarte ciudat. Uleiul a fost schimbat de 3 ori de cand o am. De fiecare data uleiul era curat, fara pilitura melatica, fara mirosuri neobisnuite. In general cutia schimba foarte bine, retrogradeaza bine, accelereaza cum trebuie, nu simt sa patineze nimic. Doar cateodata, are cate un moment, nu stiu ce o apuca ca la trecerea din 1 in 2 sa bruscheze. Se intampla rar, nu am reusit sa fac vreo corelatie, indiferent ca-i motor cald sau rece. Ce e clar e ca merge perfect daca accelerez mai ferm putin. Problema se manifesta doar cand merg foarte lent, prin ambuteiaje sau regiuni cu semafoare multe. Incepe sa aiba momente ca parca nu stie ce sa faca, sa o puna in prima sau in a doua. De cateva ori chiar s-a pus protectie mergand doar cu a treia si si-a revenit dupa ce am dat restart la motor. Pe diagnoza iar era codul 147.
Eu unul nu cred sa fie ceva probleme mecanice in cutie. In primul rand fiindca asta se intampla rar parca ar fi un bug. In al doilea rand, daca o trec in regim manual merge perfect, in regim W merge perfect. Doar in S o apuca cateodata.
Inainte de a schimba placa electronica nu stiam de asa ceva.
Mecanicul nu vrea sa-si bata capul. Cica probabil e o problema in cutie.
Mi-am comandat o joja si am masurat nivelul cu motorul cald si cutia in D asa cum se cuvine si era cam 5mm pest maxim la 80 de grade. Cred ca mi-a bagat in exces. Sa fie oare cauza?
Dupa ce mi-a schimbat placa electronica de la cutia de viteze automata ( Mercedes e320 cdi w210) din cauza ca s-a dus senzorul de turatie, am observat un comportament schimbat la cutia mea. Cateodata cand merg foarte incet si cutia trebuie sa schimbe din 1 in 2 lent da cate un ghiont. Pe diagnostica imi apare cateodata codul 147 care inseamna "raport de viteza implauzibil sau cutia de viteza patineaza". Foarte ciudat. Uleiul a fost schimbat de 3 ori de cand o am. De fiecare data uleiul era curat, fara pilitura melatica, fara mirosuri neobisnuite. In general cutia schimba foarte bine, retrogradeaza bine, accelereaza cum trebuie, nu simt sa patineze nimic. Doar cateodata, are cate un moment, nu stiu ce o apuca ca la trecerea din 1 in 2 sa bruscheze. Se intampla rar, nu am reusit sa fac vreo corelatie, indiferent ca-i motor cald sau rece. Ce e clar e ca merge perfect daca accelerez mai ferm putin. Problema se manifesta doar cand merg foarte lent, prin ambuteiaje sau regiuni cu semafoare multe. Incepe sa aiba momente ca parca nu stie ce sa faca, sa o puna in prima sau in a doua. De cateva ori chiar s-a pus protectie mergand doar cu a treia si si-a revenit dupa ce am dat restart la motor. Pe diagnoza iar era codul 147.
Eu unul nu cred sa fie ceva probleme mecanice in cutie. In primul rand fiindca asta se intampla rar parca ar fi un bug. In al doilea rand, daca o trec in regim manual merge perfect, in regim W merge perfect. Doar in S o apuca cateodata.
Inainte de a schimba placa electronica nu stiam de asa ceva.
Mecanicul nu vrea sa-si bata capul. Cica probabil e o problema in cutie.
Mi-am comandat o joja si am masurat nivelul cu motorul cald si cutia in D asa cum se cuvine si era cam 5mm pest maxim la 80 de grade. Cred ca mi-a bagat in exces. Sa fie oare cauza?
Comment