Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Geometrie w213 4matic All Terrain

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Geometrie w213 4matic All Terrain

    Salutare,

    Sunt proaspat posesor al unui E clasa w213 all terrain. Am fost sa echilibrez rotile la autosoft și am observat ca rotile din fata au interiorul cam tocit. Dacă mijlocul are 5.5 mm adâncime....exteriorul are undeva la 3mm. (Spatele este ok, uzura uniformă) Lucru care mie mi se pare ciudat. Mașina are 50k km. A fost cumpărată de pe adresa din Germania. Aveți idee dacă pot sa fac geometrie la autosoft 125lei geometrie fata sau trebuie sa m-a duc la autoklass sa plătesc 500 lei pentru geometrie?


  • #2
    Subiectul meu preferat , geometria.

    Iti recomand sa o faci la autosoft , cu o verificare in prealabil a suspensiei .

    Tot la ei am facut-o si eu la masina mea pt prima oara in 8 ani . Totul ok dupa cateva mii de km .

    La Autoklass , depinde de cine ti-o face si o sa iti ceara 500 lei plus alte cateva sute pt reglaje .

    Comment


    • #3
      Mulțumesc pentru răspuns. O sa îmi fac programare la autosoft. Citisem pe ici pe colo ca Mercedes nu a publicat pentru service-uri unghiurile de geometrie și ca dacă te duci la nu știu ce service, îți vor regla greșit geometria și tot la service Mercedes ajungi. Acum văd ca autosoft-ul de la Auchan Titan are sistem Hunter 3D de geometrie și văd ca e foarte apreciat. Sper sa nu facă aia vreo tâmpenie. Încă o data, mulțumesc de răspunsul prompt.

      Comment


      • #4
        Alea-s povesti vanatoresti.
        Sa ai suspensia pusa la punct, sa ai gumele umflate e mai important.
        La un specialist mercedes doar daca ai suspensie pe aer sau alte giumbuslucuri care necesita atentie speciala, ca altfel nu masori corect si degeaba reglezi.

        Toleranta la care apare uzura inacceptabila e destul de mare incat orice om care se pricepe sa o poata rezolva.

        Comment


        • #5
          Mai adaug , aparatul ala hunter ....il au si in militari .

          Comment


          • #6
            Problema rareori e de aparat...E la omul care nu stie sa il foloseasca.
            Nu au patit colegi carora li s-au spus ca telescoapele sunt duse cand de fapt unghiu de convergenta era prea mare?

            Uite aici niste gume uzate de la stadiul de noi pana la 2mm pe mijloc, deci bune de aruncat.
            IMG_20201003_1840186.jpg
            Au trecut ele prin niste standuri, dar peste jumate din km facuti cu reglat cu bara in parcare.
            Mi-au spus meseriasii de fiecare data ca unghiu de cadere e prea mare, ca o sa uzeze in maxim 5mii km, ca ei ar apropia mai tare din convergenta ca sa compenseze.
            Cateodata i-am ascultat si dupa ce mi-au apropiat spatele tzopaia masina la gropi si tot eu am pus mana si am pus rotile aproape paralele.
            Evident ca au comentat tot felul de negativisti ca nu se poate, ca nu iese ca pe aparat ca in maxim 5mii stric gumele si alte bazaconii.
            Ei uite ca dupa 45k rulati cu gumele astea, uzura e cat se poate decenta, avand in vedere ca roata sta inclinata la -2grade. (Masina e lasata)

            Nu scula face mesteru...
            Asa ca eu unul personal nu stiu ce sa iti recomand, dar probabil ca daca faci un reglaj decent, poti sa il faci oriunde, doar sa tii cont de regulile de baza scrise mai sus.
            Eu pana acum niciodata n-am vazut un atelier sa iti verifice presiunea in roti, uniformitatea uzurii caii de rulare si asa mai departe.
            Last edited by Sharky; 10-03-2020, 22:01 PM.

            Comment


            • #7
              Salut ,

              Hunter parcă este și aici

              www.topwheelsauto.ro

              Seară bună ,
              K

              Comment


              • #8
                M-ați băgat în ceață. Mașina are și suspensie pe aer și are și 4x4. Cred că mai bine mă duc la Mercedes. Dar 500 lei pare strigător la cer.

                Comment


                • #9
                  Daca e doar 500 lei merita la dealer , dar daca pretul
                  este “ de la 500 lei “ nu cred ca merita .

                  Comment


                  • #10
                    Odata si bine! Este in opinia mea acceptabil la dealer, mai ales ca vei beneficia de garantie pentru serviciul respectiv.
                    Ideal ar fi sa efectueze reglajele apoi sa scoata masina si sa o puna din nou pe stand.
                    Eu am avut experiente neplacute pe stand john bean, spre exemplu sa constat ca dupa recalibrare pe stand valorile sa fie altele la distanta de 10 minute.
                    Daca dupa reintoarcere pe stand valorile sunt conforme, e all ok.
                    Indiferent ce vor spune angajatii, orice auto corect setat si fara defecte mecanice nu are voie sa traga stg sau dr in mers ori in franare iar in mers rectiliniu nu este necesara corectie permanenta a volanului.

                    Comment


                    • #11
                      Am facut geometria la AutoSoft. Aparatul lor Hunter 3d Elite avea inclusiv modelul de mercedes E class All Terrain. S-au facut reglajele in functie de indicatiile aparatului. Intradevar avem 0.2 grade unghi inchis la rotile din fata si de aceea erau un pic tocite la interior(nu erau paralele perfect). Cel de acolo a zis ca nu era o deviatie mare, dar am facut bine ca am venit sa o reglez. Masina merge perfect drept, nu trage nici in aceceleratie nici cand pun frana. Nici inainte nu tragea in vreo parte.
                      Geometria trebuie facuta fata+spate. Cost total 220Lei.

                      Comment


                      • #12
                        Foarte bine ai facut . Sa o tii sub observatie , adica
                        anvelopele sa le verifici peste 1000 km aprox.
                        La 220 cat ai dat o poti face din nou peste 6 luni vs 500 lei @reprezentanta.

                        Comment


                        • #13
                          0.2 grade - 12', la unghiu ala nu tocesti nimic.
                          paralel nu se pune ci inchis pt stabilitate.
                          dar deja se lungesc povestile.
                          Urmaresti si mai vezi tu ce se intampla.

                          Comment


                          • #14
                            La masina cu perne aer este recomandat sa se calibreze suspensia inainte de geometrie- de aia se recomanda a se face la dealer Mercedes- pentru ca exista riscul ca in timp suspensia sa se decalibreze datorita uzurii pernelor, sensorilor,etc.
                            Cand motorul este oprit, suspensia se lasa 1-2 cm iar daca suspensia nu-i calibrata bine - cand esti in miscare si suspensia se ridica din nou, poate afecta unghiurile. Pe scurt, la cele cu perne de aer, cand faci unghiul cu motorul oprit, masina va sta in alta pozitie decit cand e in miscare- iar daca suspensia nu-i calibrata- va modifica unghurile.

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF